Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 31.10.2024, 22:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
rozwiązanie problemu z silnikiem 3,8 w 991 koła zmiennych faz rozrządu
https://www.facebook.com/share/r/19LaA1fwNE/




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2024, 1:09 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Nie polecam, dodatkowo ta firma bardzo lubi pozywać za krytykę swojej fuszerki. Pewnie to jest po prostu płatna reklama. U mnie koła w innym silniku po ich "regeneracji" zaczęły tłuc przy odpalaniu jak wiadro śrub, najpierw prawe po 6 miesiącach, potem lewe po kolejnych 12. Wymieniłem na nowe oryginalne z ASO, jeżdżą już odpowiednio 3.5 oraz 4.5 roku, oczywiście roszczenia odrzucili.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2024, 12:38 

Dołączył: 29.01.2023
Posty: 7
czy jest jakaś 911 wolnossąca która nie ma poważnego problemu z silnikiem ? 996 zł , 997 zł 991 też ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2024, 15:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Zaraz ktoś odpisze że wiatraki ;)
Natomiast może robimy mało 991 a może takie w lepszej kondycji, ale chyba tylko jedno mieliśmy z podejrzeniem takiej usterki, ale płukanie silnika plus nowy olej i z tego co wiem - temat nie wrócił.
Poliftowy silnik 997 oraz przedliftowy 991 raczej jest tym co warto polecić jeżeli chodzi o silnik N/A.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2024, 18:33 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Na ile się interesuję tematem silników w 997.2 i 991.1 to nie słyszałem by był to problem dość częsty, ale nie jestem mechanikiem i może nie wszystko wiem.




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.11.2024, 11:44 
Avatar użytkownika

Dołączył: 25.08.2015
Posty: 192
Nr klubowicza: 267
Jestem użytkownikiem 997.2. Nie mam żadnych problemów z silnikiem. Przeglądy i serwis tylko PC. Podczas przeglądu zawsze wymuszam sprawdzenie rozrządu pomimo, że zawsze mnie zapewniają, że jest „dozgonny” i nie wymaga żadnej kontroli




_________________

Pozdrawiam
Robson 997


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.11.2024, 16:09 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 254
Luzujących się śrubek nastawników nie ma możliwości sprawdzić nawet w PC.
Aktualnie zmieniałem wariatory w cayenne ale też zdecydowałem się na nowe ory. Pomimo iż nie były tanie .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum