Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2013, 23:23 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3085
troche sie mozna pogubic w tym co piszesz , skoro chcesz szybkie , szybsze a nie preferujesz manuala , a na nowe wynalzki typu pdk nie ma ceny to tylko manual , albo jezdzisz sobie po chlebek na automaciku starego typu , nie dsg pdk etc albo manual i pokazujesz innym gdzie ich miejsce skoro sie boisz ze ktos objedzie Cie autem o połowe tanszym. Zreszta mozesz spotkac na drodze auto robione w garazu za smiszna kase ktore zrobi z Ciebie wiatrak mimo iz masz auto warte 20x tyle , trzeba sie okreslic dokładniej co sie chce lub kupic 2 auta , nie ma nic za darmo...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2013, 23:26 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3085
no i zeby nie było miałem kilka m3 z roznych epok w roznych czasach majac rownoczesnie rozne porsche , zreszta aktualnie tez mam m3 i 911turbo , wiec chyba bardziej obiektywnej odpowiedzi nie uzyskasz , trzeba miec oba auta lub wybrac ktore lepiej pasuje , ja nigdy nie potrafiłem wyrzecz sie ktoregos z nich , ewentualnie zminiac wersje moge... oba auta maja magnes i uzalezniaja


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2013, 23:33 

Dołączył: 19.02.2013
Posty: 48
porscheee napisał(a):
troche sie mozna pogubic w tym co piszesz , skoro chcesz szybkie , szybsze a nie preferujesz manuala , a na nowe wynalzki typu pdk nie ma ceny to tylko manual , albo jezdzisz sobie po chlebek na automaciku starego typu , nie dsg pdk etc albo manual i pokazujesz innym gdzie ich miejsce skoro sie boisz ze ktos objedzie Cie autem o połowe tanszym. Zreszta mozesz spotkac na drodze auto robione w garazu za smiszna kase ktore zrobi z Ciebie wiatrak mimo iz masz auto warte 20x tyle , trzeba sie okreslic dokładniej co sie chce lub kupic 2 auta , nie ma nic za darmo...


Powiem tak: u mnie w obecnym aucie jedyna rzecz w jakiej przeszkadza mi automat to start z miejsca, rzadko kiedy pozwala na agresywny start i odcina moc i moment na jedynce... trzeba niezle operowac gazem aby dobrze ruszyc ;) natomiast potem? nic mi nie przeszkadza. sa lopatki biegi mieniaja sie blyskawicznie i gdybym nie jechal nigdy DKG nie wiedzial bym ze da sie szybciej.

Tak jak napisalem wyzej: osiagi nie sa najwazniejsze, byle nie bylo wolniejsze od mojego obecnego autka. Gdyby zalezalo mi tylko na osiagach to za 60% kwoty carrery 997s moge kupic M6 a to juz inna liga osiagow. Nie chodzi o to aby miec najszybsze autko na ulicy... bron boze - ja nie z tych. chodzi o to aby nie bylo wolniejsze niz te ktore mam obecnie.

Manuala nie preferuje bo 90% czasu to normalna jazda, stanie w korkach jazda po miescie itp. wiec ciagle wajchowanie tym drazkiem moze byc uporczywe ;)

Jesli chodzi o precyzje wymagan to po dlugej analizie stwierdzam ze wlasnie porsche pasuje do nich najbardziej. Spotowy szybki daily car, ktory nie zabija kosztami eksploatacji (jak np: wyzej wspomniane m6...)

Ktos tez wczesniej napisal ze chetnie pokaze mi carrere PDK jak snieg stopnieje - chetnie ;) - prosze o PW w tej sprawie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2013, 23:33 

Dołączył: 2.12.2012
Posty: 88
@wujekwaldus

To kup carrera S czy tam GTS po lifcie i bedziesz mial pewnosc ze te wszystkie seryjne BMW moga Ci naskakac.

A CS z sport chrono i tiptronic ma troche lepszy setup niz bez Sport Chrono. Jaka ta roznica jest w praktyce to niewiem ale podobno ja czuc

Tomata


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 0:18 

Dołączył: 21.03.2012
Posty: 78
Miałem dylemat przed zakupem mojej carerrki czy nie wziąć M3.
Decyzja padła na 997S w triptroniku z sport chrono. Auto miało służyć podobnie jak u Ciebie do codziennej jazdy, no za wyjątkiem zimy bo mi go szkoda :-) i stoi przykryty kocykiem.

Wiele osób mnie cisnęło aby wziąć manual ale zdecydowanie nie chce mi się już bawić w machanie biegami. Zresztą szukałem idealnego egzemplarza i wszystkie w manualu miały jakieś przygody.

Co do skrzyni w pakiecie sport uważam że naprawdę daje radę. Jest z merola ale znacznie lepiej zestrojona. Miałem MB z tymi skrzyniami i ta w porsche zachowuje się znacznie lepiej. Do tego w trybie sport momentalnie się nauczy twojego stylu jazdy i dopasuje się do niego. Nie jeździłem 997s bez sport chrono pakietu więc nie mam odniesienia, ale wydaje mi się ze wtedy auto zachowuje się identycznie jak moje z wyłączonym pakietem sport. Wtedy rzeczywiście skrzynia jest trochę ospała, zawsze można ją pogonić manetkami.

Teraz co do osiągów o które pytasz.
Miałem wiele samochodów szybszych od 911 ale muszę przyznać że zupełnie mi to nie przeszkadza. Po pewnym czasie w 911 dochodzisz do takiego stanu że jest ci to obojętne. Po prostu fajnie jest jechać tym autem. To jest chyba jedyne sportowe auto które idealnie nadaje się do jazdy na co dzień i nie robi się męczące. Dla porównania przejechanie kilkuset km w 911 jest znacznie mniej męczące niż takiego samego dystansu MB SL, EVO, STi, Z06, F430, TT. Przynajmniej takie są moje odczucia.

Aha i jeszcze jedno co do skrzyni, przydałby się w niej 6 bieg, ale to jak jeździsz po autostradach i łapiesz od 250km/h w gorę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 0:52 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
Tomata napisał(a):
Ale sa tez tacy jak np: moj ojciec, ktory nigdy nie uwazal ze moze byc cos lepszego od BMW. Kazdy musi odkryc Porsche sam dla siebie.


Mój ojciec całe życie chorował na mercedesa, jak w końcu przyszło do zakupu to mówiłem mu że i audi i bmw lepsze, ale nie, on chce mercedesa. Jak zaczął w końcu jeździć E klasą to zaczęło go męczyć dalej tzn. czy S klasa jeździłaby lepiej, byłaby bardziej komfortowa i że to jego marzenie i kiedyś chciałby mieć S. Pewnego dnia zapytał mnie co to za duże Porsche co widział na drodze? (chodziło o Panamerę) Któregoś dnia jak jechałem do serwisu Porsche to go zabrałem ze sobą. Przejechał się Panamerą S za kierownicą i .... już po marzeniach o S klasie :) Teraz mówi ciągle że chciałby mieć Panamerę a jak pytam "a może S klasę" to się złości :D

Marzenia się zmieniają ...

Tomata napisał(a):
"Dobry kierowca ma muchy na bocznej szybie"

doskonałe!

wujekwaldus napisał(a):
3. Ja rozumiem ze filozofia porsche ze styl zycia ale no wiecie panowie ...

róznica pomiędzy Porsche a bmw jest taka że jak jedziesz wolno bmw to ty się wku....sz a jak jedziesz wolno porszakiem to cała reszta się wku...ia :lol:

ps.
do ścigania się służą tory :idea:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 4:02 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
porscheee napisał(a):
widze ze masz nacisk jedynie na performance , skoro tak to tylko 996tt , zadne bmw nie szans powtarzam zadne ...


ojojojojojjjjjjjj
:)
żadne.......?

996tt ze startu zatrzymanego
http://www.youtube.com/watch?v=7RTde309nCA

997tt tip
http://www.youtube.com/watch?v=PNiW-iJem4U

tuned 996tt
http://www.youtube.com/watch?v=I8Ev06KLDtE

996tt 500+
http://www.youtube.com/watch?v=bOpS_bZ-QhI

996tt tuned 500 i prawie nie bmw
http://www.youtube.com/watch?v=hYWIGHI70aI

Osiągami bym aż tak do samego końca sie strasznie nie sugerował, nie przejmował...
Jak widać na linkach wyżej, trzeba naprawde dać sporą kase na 911 żeby spać spokojnie, a raczej jechać hehe, choć i tak na drodze u nas w kraju takie auta jak w linkach praktycznie nigdy sie nie spotykają...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 10:25 

Dołączył: 19.02.2013
Posty: 48
No Boogie masz racje, M6 jesli chodzi o osiagi to jest masakratorem.
Jednak jest takze masakratorem jako daily car jesli chodzi o koszta utrzymania.

Ale zeby M6 lecialo rowno z 997 turbo? Wow.
Wiem ze 997 turbo S w roznych testach w serii osiagia setke w niewiele ponad 3s oraz 200 w niskiej 10tej sekundzie.

Do scigania sa oczywiscie tylko tory (ktore sprawdzaja umiejetnosci kierowcy) albo niemieckie autostrady... (ktore sprawdzaja mozliwosci auta) bo przeciez nigdzie indziej sie nie scigam - przeciez to niebezpieczne ;)

Dylematow mam sporo a im wiecej pytam, tym wiecej mam dylematow.
No nic, sniegi stopnieja to dzieki uprzejmosci niektorym tu kolegom z forum zobacze carrere z bliska wtedy bede intensywnie myslal co dalej.

Dzieki ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 12:10 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2258
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
shifty napisał(a):
Dla porównania przejechanie kilkuset km w 911 jest znacznie mniej męczące niż takiego samego dystansu MB SL, EVO, STi, Z06, F430, TT. Przynajmniej takie są moje odczucia.


Miałem R129 5,0 L i porównanie komfortu jazdy do 911 to nieporozumienie
MB z hard topem to "prawie" komfortowa limuzyna a 911 typowy sportrowiec




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 13:27 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
wujekwaldus napisał(a):
No Boogie masz racje, M6 jesli chodzi o osiagi to jest masakratorem.
Jednak jest takze masakratorem jako daily car jesli chodzi o koszta utrzymania.

Ale zeby M6 lecialo rowno z 997 turbo? Wow.
Wiem ze 997 turbo S w roznych testach w serii osiagia setke w niewiele ponad 3s oraz 200 w niskiej 10tej sekundzie.

Dzieki ;)


jechałem kiedyś jako pasażer TT vs M6 na autostradzie.
Do 220km M6 się trzymało, potem wymieka. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 15:50 

Dołączył: 20.04.2012
Posty: 69
Również rozglądam się za boxsterem s, caymanem s w cenie do
ok. 150-170 pln i skoro dłubane 335 zostawia je w tyle to :roll:
Waldek mógłbyś wkleić wykres z hamowni swojego 335 ?
Poprawiałeś coś więcej oprócz programu ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 15:59 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3085
boogie napisał(a):
porscheee napisał(a):
widze ze masz nacisk jedynie na performance , skoro tak to tylko 996tt , zadne bmw nie szans powtarzam zadne ...


ojojojojojjjjjjjj
:)
żadne.......?

996tt ze startu zatrzymanego
http://www.youtube.com/watch?v=7RTde309nCA

997tt tip
http://www.youtube.com/watch?v=PNiW-iJem4U

tuned 996tt
http://www.youtube.com/watch?v=I8Ev06KLDtE

996tt 500+
http://www.youtube.com/watch?v=bOpS_bZ-QhI

996tt tuned 500 i prawie nie bmw
http://www.youtube.com/watch?v=hYWIGHI70aI

Osiągami bym aż tak do samego końca sie strasznie nie sugerował, nie przejmował...
Jak widać na linkach wyżej, trzeba naprawde dać sporą kase na 911 żeby spać spokojnie, a raczej jechać hehe, choć i tak na drodze u nas w kraju takie auta jak w linkach praktycznie nigdy sie nie spotykają...


za długo w tym siedze zebym nie wiedział co pisze , moje seryjne e46 m3 manual brakuje mu do serii 5ps na hamowni z dobrym kierowca , objezdzało m5 e60 na zawodach i juz do 402,5m nie nadrobia (postaram sie znlesc film z tych zawodów i wkliec) , bo poprostu tamte nie maja trakcji przy starcie a porsche ma zawsze , nawet jak jest dobra nawierzchnia to rekord polski dla m5 na seryjnych gumach jest jakies 12,8 gdzie seria 996tt manual robi 12,2-12.4 , wystarczy przewertowac wyniki z sss z przeciagu 10 lat , znam tam kazde auto , było m5 ktore było lepsze ale ja osobiscie mu dobierałem slicka deszczowego z bierznikiem a sedziowie uznali to za seryja opone do street innych m6 i m5 nie było ktore robia cos ponizej 13 secw realu . Porownanie do 997tt to juz zart , nawet na tiptroniku robi wiatrak z bmw kazdego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 16:02 

Dołączył: 19.02.2013
Posty: 48
No wlasnie nie, tylko chipasek i to lekki.
Z caymanem S bralem sie dwa razy.
Przed chipem - lekko bardzo lekko szedl do przodu, mocniej, jak mi wlaczyl sie limiter na 250;) konkurent to przedliftowy cayman S manual.
Po chipie - od 120 do 280 byl bez szans. - przeciwnik poliftowy ladny cudny czarny cayman S ale skrzyni z zza szyby swojej nie widzialem ;)

Komentarz jeszcze do wykresu. Seria 290 km, wyszla slabo, ale jest to dziwne, gdyz mojemu koledze z ktorym 0-250 lecialem "leb w leb" wyszlo w serii 315 koni a mi 290... a pomiar robilismy na tej samej hamowni u jednego kolesia...
po chipie wyszlo 330 koni u kolegi 354 i... dalej bylo rowno - byl bardzo minimalnie szybszy...

Cayman S tez lakomy kasek... ale polift i PDK...

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 16:09 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
chris napisał(a):
shifty napisał(a):
Dla porównania przejechanie kilkuset km w 911 jest znacznie mniej męczące niż takiego samego dystansu MB SL, EVO, STi, Z06, F430, TT. Przynajmniej takie są moje odczucia.


Miałem R129 5,0 L i porównanie komfortu jazdy do 911 to nieporozumienie
MB z hard topem to "prawie" komfortowa limuzyna a 911 typowy sportrowiec

No, shifty troche przesadził :)
ja jechalem SL R230 i z tym swoim airmatickiem i abc to po prostu aż nieprzywoicie to auto jest odizolowane od drogi, jak limo, a nie sportive automobil....


pit napisał(a):
jechałem kiedyś jako pasażer TT vs M6 na autostradzie.
Do 220km M6 się trzymało, potem wymieka. :)

Pit, M6 odpuściło poprostu powyzej 200, zerknij na filmiki, podkręcone na okolice 500KM 996 nawet jeśli na początku odskoczy, to M6 jest przy wyższych prędkościach połyka. A seryjne zupełnie zostaje z tyłu...

Walduś, obowiązkowo przejedź się 911, posiedź, poczuj, jak Ci sie spodoba to nie ma sensu tak na maxa skupiać sie na osiagach...


porscheee napisał(a):
za długo w tym siedze zebym nie wiedział co pisze

Porownanie do 997tt to juz zart , nawet na tiptroniku robi wiatrak z bmw kazdego.


Czyli co...? Ponieważ Ty tak twierdzisz, uznajemy dziesiątki filmików i porównań z sieci za fake porobiony na komputerze
:lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 16:13 

Dołączył: 19.02.2013
Posty: 48
boogie napisał(a):
Walduś, obowiązkowo przejedź się 911, posiedź, poczuj, jak Ci sie spodoba to nie ma sensu tak na maxa skupiać sie na osiagach...


To chce zrobic ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 16:26 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3085
filmy z rolki to amatorka , porsche Ci tyle odskoczy na starcie ze nie dojdziesz go na 1/4 - to tak w wielkim skrócie , proponuje Ci wystartowac choc raz tym m6 na 1/4 , i sam sie przekonasz ze to auto nie jedzie to sa driftowozy te rwd v10 wolnossaki , m6 nie prowadziłem (-100kg) testowałem tylko jako pasazer ale m5 e60 sie najezdziłem , ciezko złamac 13 , a przy dobrych wiatrach 12,7-8 to sucses , wklej mi timesleep jak zrobisz lepszy czas , albo zapodaj inny nie z dragstreep ktory bedzie lepszy od 996tt manual seria lub 997tt tip seryjnego


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 16:34 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
porscheee napisał(a):
filmy z rolki to amatorka


Ależ dokładnie, i dla przyzwoitości wypadałoby napisać, w jakich okolicznościach "żadne bmw nie ma szans"...
A ponieważ 99,9% sytuacji w życiu, gdzie cokolwiek możemy użyć osiągów takich aut, my amatorzy jeżdżący po ulicach nie ścigający się w mieście między zatłoczonymi skrzyżowaniami, nie polaga właśnie na startów z kreski a na poruszanie się po szosach, trasach etc. i tam osiągi wyglądają jak wkleiłem wyżej.
Pomijam już nawet, że 90% ustawek między ludźmi, to wyścigi z rolki.....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 16:35 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3085
99% wyscigów jest ze startu zatrzymanego ...
pełna historia polskiej sceny z 10lat , wystrczy spojrzec na top 50 street , seryjne 997tt tip i to w cabrio nawet sie miesci a m5 zadne ...
http://www.racingforum.pl/1-4-mili-Top- ... 87180.html

przeszukam swoje archiwum moze w nocy zeby zapodac filmy z zawodow a nie z m5onbord :) lub japonskie testy ktore beda obiektywne devsde

a wszytko to o czym mowimy to i tak tylko na suchym bo na mokrej nawierzchni to bmw zrobi z 20sec a porsche praktycznie ten sam czas co na suchym , to jest najwiksza roznica , lubi mpower - mam ale to nie ta liga


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 16:52 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
... skoro to takie wazne to wg powyzszej tabeli lepiej zainwestowac w Honde Civic Coupe lub Volkswagena Golfa II lub nawet Fiata Ritmo ktore to wg powyzszych TOP100 łoją wiekszosc innych aut ... oczywiscie odpowiednio przygotowane i poprowadzone. Chyba sie pogubilem do czego wujkowiwaldusiowi ma to auto słuzyc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2013, 16:54 

Dołączył: 19.02.2013
Posty: 48
Ja tez... :roll:
tym bardziej niz nic o 1/4 mili nie pisalem...

wiec ...

prosze nie robic OT bmw vs porsche ....

sportowe autko do jazdy na codzien, nie wolniejsze niz moje lekko chipowane 335i...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum