Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 23.01.2020, 20:17 

Dołączył: 23.01.2020
Posty: 10
Witam serdecznie wszystkich jeszcze raz, jak widać jestem tu nowy :)

Nieco już czytałem na forum, ale chciałbym założyć własny wątek.
Generalnie przymierzam się do kupna Panamery lecz przyznam, że jestem jeszcze zupełnie zielony w tej marace :)

Chciałbym się dowiedzieć jaki silnik najlepiej wybrać, mam propozycje kupna 3,6 V6 z lecz czy przebieg ok 200 tys jest dla tej jednostki dużym problemem?

Jak wygląda utrzymanie bieżące tego auta, naprawy, ewentualnie jakiś serwis godny polecenia w Warszawie?

Aktualnie jeżdżę BMW M5 i zastanawiam się czy koszty napraw, utrzymania, będą większe, mniejsze, porównywalne ? Nie mówię o spalaniu bo na pewno w M5 jest ono sporo większe niż w V6.

Na pewno te pytania dla wielu będą laickie ale proszę o wyrozumiałość :)

Piona


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2020, 21:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5058
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Najwięcej dowiesz się na przeglądzie przed zakupowym. Przy tym przebiegu
warto byłoby już zajrzeć w silnika. Gładzie cylindrów lubią się wycierać.

Jedną z bolączek w Panamerze jest stukające zawieszenie, czasem trudno
zlokalizować konkretny element i trzeba kilka razy do tego podchodzić.
Śrubki w wariatorach warto obejrzeć. Może zajrzeć w rozrząd przy okazji.
Kompresor (chyba z uwagi na miejsce zamontowanie - przy wydechu) czasem
lubi odmówić posłuszeństwa.
Najważniejsza jest bezwypadkowa przeszłość auta.
Spalanie teoretycznie przy najsłabszym silniku i stosunkowo ciężkim
aucie może zaskoczyć.

Powodzenia.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2020, 21:35