Cześć,
Niestety bardzo szybko bo po półrocznej przygodzie i podsumowaniu kosztów zapadła decyzja o sprzedaży mojego GT3. Bez zbędnego mydlenia oczu - nie stać mnie na to auto. Cudowny pojazd, najlepsze auto jakie ja posiadałem - wyzwalacz adrenaliny. Niestety mieć GT3 - żeby mieć i jeździć nim daily to tylko 50% satysfakcji i na to sobie mogę pozwolić. Jazda torowa to inna para kaloszy - w skrócie, ostatnio podczas wyjazdu na Nurburgring jedyne GT3 jakim jechałem należało do znajomego i siedziałem na pasażerce. Sam mając GT3 wynająłem przygotowane torowo BMW. Niestety koszty eksploatacji torowej GT3, oraz MÓJ BRAK UMIEJĘTNOŚCI jazdy GT3 na limicie sprawiają że przestrzeliłem z zakupem.
Samochód jest w stanie idealnym. Niespełna 1000km temu przeszedł drugi za mojego posiadania serwis w Porsche Katowice, zresztą tam auto było od 3 lat serwisowane. Wcześniej trafiało na przemian do Krakowa lub Katowic. Jest też chyba jedna faktura z Sopotu.
Na ostatnim serwisie ok 2 tygodnie temu, przy przebiegu 34 tyś kilometrów serwis "2 letni". Wszystkie płyny, filtry i sprawdzenie auta. Wcześniej przy przebiegu 32tyś km serwis PDK ze zmianą oleju. Wcześniej serwis olejowy przy przebiegu ok 29.5tyś km.
Przy przebiegu 28315km wymieniono na gwarancji silnik w Porsche Katowice. Jednostka wymieniona na motor G6.
Aktualnie samochód w idealnym stanie. G6 pięknie działa, zresztą wg., opinii Pana Michała z PC Katowice "bardzo szybkie jest to GT3 i pięknie silnik działa".
Aktualny przebieg to prawie 35tyś km i cały czas przybywa.
Auto posiadam krótko aczkolwiek odnosząc się do sprzedaży GT3 przez znanego youtubera - także wystawionej na tym forum zrobiłem więcej kilometrów w pół roku niż on w dwa i pół roku posiadania. Wcześniej mój kolega miał ją 3 lata.
Samochód oryginalnie z rynku USA. Wklejam też zdjęcia uszkodzeń - po wpisaniu w google mało widać, te są z płatnego raportu gdzie z obu stron auto widać. Poduszki nie były wystrzelone, wanna czy inne elementy budy nie były uszkodzone. Wiem że wymieniono felgi, przedni amortyzator, błotnik, zderzak i maskę. Lampy EU. Samochód naprawiony w Porsche, dzięki czemu obowiązywała gwarancja na wymianę silnika.
Nie interesuje mnie zamiana, zwłaszcza że GT3 zastąpią dwa auta w moim garażu. Mam już upatrzonego Boxstera S 981 z PDK, także Porsche też zostanie po prostu w budżetowym wydaniu a torowo/zabawowo z podkulonym ogonem wracam do BMW M
Wklejam też link do ogłoszenia otomoto.
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... sPreview=1Auto zabezpieczone ceramiką CeramicPro. Poza tym pedantycznie utrzymane. Wnętrze jest jak nowe, lakier z zewnątrz też - jedynie i to uczciwie przyznaje przedni zderzak i maska za mojej kadencji dorobiły się odprysków.
Samochód chcę sprzedać - daruję sobie teksty w stylu "wystawiam ale mi nie zależy", cena jaka jest każdy widzi, jak ktoś jest zainteresowany zapraszam do rozmowy. Przebieg będzie rósł bo dopóki mam - chcę chociaż w ten daily sposób nacieszyć się ile mogę
Cena na forum skalkulowana na podstawie cen w EU 570tyś zł. Umowa KS, pełna kwota tylko przelew.