|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekD
|
Napisane: 13.06.2016, 19:39 |
|
Dołączył: 21.04.2016 Posty: 442
|
Cześć Jak w temacie - jestem zainteresowany tym autem - zwłaszcza że jest z moich okolic - ktoś zna auto - ma jakieś uwagi / informacje? dzięki i pozdrawiam
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 13.06.2016, 21:26 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
A gdzie jest jakieś ogłoszenie o 4S z Piekar, bo ja takiego nie widzę? Srebrna 4S to tylko z pod Łodzi za 125 tys znalazłem.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
GrzesiekD
|
Napisane: 13.06.2016, 21:36 |
|
Dołączył: 21.04.2016 Posty: 442
|
Andruszka napisał(a): A gdzie jest jakieś ogłoszenie o 4S z Piekar, bo ja takiego nie widzę? Srebrna 4S to tylko z pod Łodzi za 125 tys znalazłem. przepraszam ...moja głupia... nie wkleiłem linka: http://otomoto.pl/oferta/porsche-911-4s ... 417daaa44bW tytule przedmiotu nie ma 4S - ale w treści już podaje 4S - i że ma 320km
|
|
Góra |
|
993
|
Napisane: 13.06.2016, 21:58 |
|
|
Tylko to nie jest 4S , przed liftem nie było pisze tylko ze 4x4 , Tarcze zegarow naklejone , widac ze cos z przodu chyba było , pytanie jak wyglada na "zywo" i jak sie sprawuje na drodze . Ale jesli MB handlarz sprzedaje za taka cene , mysle ze do zrobienia napewno cos sie znajdzie Ogladnac nie zaszkodzi
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 13.06.2016, 22:11 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
GrzesiekD napisał(a): Cześć Jak w temacie - jestem zainteresowany tym autem - zwłaszcza że jest z moich okolic - ktoś zna auto - ma jakieś uwagi / informacje? dzięki i pozdrawiam Hej, chopie! jakie 4S? w tych latach nie było 4S! nie taka buda, silnik zawieszenie hamulce itd. 996.1 były w wersji C2 i C4 i troszkę przedliftowego 996TT ale to niby przedliftowego bo budy na oko z zewnątrz są takie same w 996tt po i przed zmianami.( jest trochę zmian w konstrukcji nośnej i wewnątrz kabiny schowek, kierownica etc. A 4S ma hamulce, zawieszenie i budę prawie jak z 996TT oprócz spojlera,silnika skrzyni i paru detali.
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 13.06.2016, 22:17 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Grzesiek granatowe z wawy bierz , tylko 5 koła więcej a polift
|
|
Góra |
|
GrzesiekD
|
Napisane: 13.06.2016, 22:51 |
|
Dołączył: 21.04.2016 Posty: 442
|
Tak też o tym granacie myślę - ten tutaj ma zaletę taką, że jest 20 km ode mnie...
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 13.06.2016, 23:23 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
Czasem trzeba się trochę ruszyć, aby mieć coś lepszego, polift czyli 3,6, salon Polska, tylko 2 właścicieli to znaczne plusy tego w Wawie, cena tez na korzyść 80 za poliftowe to dobra cena, 75 za auto z 2000 to raczej nie okazja, ale cena do zaakceptowania za auto w bardzo dobrym stanie w którym nic nie ma do roboty i jest bezwypadkowe, jeżeli jest coś do zrobienia to cena powinna być niższa o te kwoty (oczywiście to moje zdanie). Oba zapewne po przygodach. W obu przypadkach koniecznie sprawdż auta w PC, bo w przypadku 996 łatwo wpaść w koszty rzędu 10-20 tys zł po zakupie, od hamulców, zawieszenia, opon, błędów z komputera, przepływomierzy, cewek, wycieków, po skrzynię biegów (problemy z dwójką) no w najgorszym przypadku silnik (rorząd- błąd w komputerze. pnewki, dymienie, stukanie itd) Ten srebry to oczywiście 3,4-300KM, nie było przed liftem 320, poczytaj, pooglądaj różnice między przedliftowymi, poliftowymi, 4S, Turbo, GT3,GT2, dobrze jest wiedzieć i kupować świadomie, to Ty musisz zagiąć sprzedawcę, a nie kupować w ciemno 911, bo to wróży duże problemy. Pamiętaj że 911 to nie zwykłe auto, to pasja, musisz wiedzieć o nim jak najwięcej jak chcesz mieć taki model, musisz też widzieć że jest to auto bardzo wymagające co do uzytkowania i serwisu, nie napalaj się, podchodz do zakupu świadomie i z rezerwą, a nie będziesz żałował bo to świetny model, ale tylko gdy jest w pełni sprawny i kupiony świadomie. Więc powodzenia i działaj.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 13.06.2016, 23:36 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Grzegorzu, Andrzej (powyżej) jest kolejnym, który wykłada Ci serię prawd. Zafunduj sobie wycieczkę do W-wy, obejrzyj ( obejrzymy ) jedno...ja zaproszę na kawę i obejrzysz drugie, trzecie...oraz poopowiadam z przykładami wiele więcej, na co przez telefon nie było czasu. W sobotę mam czas.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 13.06.2016, 23:49 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witam, Piotrze! do soboty to już nie będzie tego 996.2 ale obejrzycie drugie i trzecie.... zawsze coś no i kawa!
|
|
Góra |
|
993
|
Napisane: 14.06.2016, 0:23 |
|
|
Grzegorz to moze (bez urazy) przywieziemy do Ciebie wszystkie fury a Ty sobie poogladasz , podumasz .... etc . Rozmawialismy przez telefon i tlumaczylem Ci co i jak ale widze ze ty masz problem zeby ruszyc sie z fotela W ten sposob auta nie kupisz , badz pewny ze jesli ktos jest madry i sledzi rynek to nie sprzedaje dobrego auta za te pieniadze a jesli ktos wie ze ma auto ktore wymaga wymiany lub naprawy to odda go w takiej cenie !!! Zgadzam sie z kolegami ktorzy wczesniej sie wypowiedzieli .
|
|
Góra |
|
vagin
|
Napisane: 14.06.2016, 7:17 |
|
Dołączył: 1.11.2015 Posty: 217
|
Andruszka napisał(a): po skrzynię biegów (problemy z dwójką) o co kaman z tą dwójką??
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 14.06.2016, 9:20 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
Jak kupowałem 996 to chyba w 3 egzemplarzach trafiłem na zgrzytanie i utrudnione wkładanie dwójki- czyli do wymiany synchronizator.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
molendag
|
Napisane: 15.06.2016, 9:44 |
|
Dołączył: 22.10.2012 Posty: 22
|
A tak z czystej ciekawości, ktoś sie orientuje jaki jest koszt wymiany synchronizatora 2giego biegu w skrzyni?
|
|
Góra |
|
993
|
Napisane: 16.06.2016, 1:51 |
|
|
Z tego co pytałem u Rafała Duszy , koszt ok 7-9 tys Pln Nie jest to tania rzecz . Jest to chyba koszt calej usługi , ale nie jestem pewien na 100%
|
|
Góra |
|
vagin
|
Napisane: 18.06.2016, 12:56 |
|
Dołączył: 1.11.2015 Posty: 217
|
U mnie czasem zgrzytnie ale objaw jest tylko na "zimnym silniku" w sensie oleju w skrzyni... jak odpalam rano i jadę na zimnym i pierwszy raz wrzucam dwójkę to zgrzytnie, za drugim razem jest już OK. Wcześniej powtarzało się to częściej ale wymieniłem olej na millersa 75/90 i już tylko za pierwszym razem zgrzytnie czyli przesuwka jest już przytarta... olej trochę pomógł ale zapewne kiedyś będzie trzeba tam zajrzeć. BTW co do skrzyni: nigdy nie czytałem na ten temat gdyż pewnie byłem pewien że "jak 911 może nie mieć szpery?" i jestem w pełnym szoku ...że jej nie ma! dałbym sobie rękę obciąć, przecież nawet stare beemki miały to co dopiero porsche?! i teraz bym kur** nie miał ręki
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 18.06.2016, 12:58 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Stare beemki również nie miały seryjnie szpery.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Oleg
|
Napisane: 20.06.2016, 11:06 |
|
Dołączył: 4.04.2015 Posty: 39
|
wit007 napisał(a): Stare beemki również nie miały seryjnie szpery. To prawda, szpera w starszych beemkach była opcją, pomijając emki.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|