Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.03.2024, 18:28 

Dołączył: 27.12.2023
Posty: 6
Panowie co byście wybrali, przy założeniu, że oba auta są w podobnej kasie.
Auto docelowo jako trzeci klasyk w garażu, jeżdżone od czasu do czasu.

Pozdrawiam
Kuba


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.03.2024, 18:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
GT3 ja bym nie miał dylematu




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.03.2024, 20:48 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
mata70 napisał(a):
GT3 ja bym nie miał dylematu

+1


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.03.2024, 21:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Pytanie do czego potrzebujesz. Jeśli weekendowe spokojne przejażdżki, w dodatku np z rodziną to 991.

Osobiście z tej dwójki brałbym GT3.
Ale to dość specyficzny samochód - dla koneserów / wariatów :lol:




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.03.2024, 22:44 

Dołączył: 27.12.2023
Posty: 6
Rodzinę zapakuje do E31 bo tam mam 4 miejsca :)

Chciałbym mieć 911, wolnossące, będące materiałem na klasyka. Nie umiem jeździć po torze, nie znam się na mechanice. Uwielbiam sylwetkę 911.

Mam w garażu Bmw E31, SL500 R129 i teraz albo C63 W204 lub 911.
911 w wersji łączącej klasykę z nowoczesnością. Chciałem jakieś 4s lub turbo ale znajomy siedzące w temacie mówi, że jak klasyczne to najlepiej na tył. No i silnik wolnossący.
I tym sposobem padło na 991.1 GTS ale ich na rynku PL nie ma. Z Niemiec to wychodzi 600-650k zł. Drogo.
Carrera S 991.1 to koło 400k wychodzi.
A trafiła się GT3 997.1 z przebiegiem poniżej 50k i się zastanawiam. Cena w okolicach 550k zł.
Z drugiej strony wolałbym cos w okolicach 300k zł bo wtedy szybciej kupie c63. Wiem, ze to problemy pierwszego świata, ale co zrobić :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.03.2024, 11:15 

Dołączył: 5.09.2023
Posty: 2
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/p ... GeMu6.html. Na klasyka średnio nadający się, ale do zabawy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.03.2024, 15:54 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
piterson napisał(a):

Ale to dość specyficzny samochód - dla koneserów / wariatów :lol:


Raczej dla masochistów :)
Jest w nich jakaś niewątpliwa "specjalność” już od pierwszego uruchomienia silnika.
Chociaż doceniam dwoistość, jaką oferuje GTS,zaczynam wątpić, jak „wyjątkowe” są te nowoczesne wersje samochodów GT.Natomiast właśnie ten brak dwoistości w 996/997 GT3 czyni że są tak wyjątkowe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.03.2024, 16:10 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 387
Po prostu z wiekiem , doświadczeniem, ilością przejechanych km dorasta się do następującej myśli... " Fajny samochód to taki który potrafi cię upokorzyć ot tak, kiedy tylko stracisz czujność" ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.03.2024, 18:02 

Dołączył: 27.12.2023
Posty: 6
Bociek65 napisał(a):
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/porsche-911-991-gts-pdk-centerlock-sportdesign-panorama-fv23-ID6GeMu6.html. Na klasyka średnio nadający się, ale do zabawy.



Za bardzo sfatygowany, ale ten model w dobrym stanie i tym kolorze brałbym bez wahania (gdyby budżet pozwolił :))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.03.2024, 18:04 

Dołączył: 27.12.2023
Posty: 6
Arekk napisał(a):
piterson napisał(a):

Ale to dość specyficzny samochód - dla koneserów / wariatów :lol:


Raczej dla masochistów :)
Jest w nich jakaś niewątpliwa "specjalność” już od pierwszego uruchomienia silnika.
Chociaż doceniam dwoistość, jaką oferuje GTS,zaczynam wątpić, jak „wyjątkowe” są te nowoczesne wersje samochodów GT.Natomiast właśnie ten brak dwoistości w 996/997 GT3 czyni że są tak wyjątkowe.


A dlaczego dla masochistów?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.03.2024, 20:13 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Kuba_krk napisał(a):

A dlaczego dla masochistów?


Bo w obecnych czasach większość zainteresowanych wybiera kontrastowe szwy,gniazdo pod iPoda i fotele z 18-kierunkową regulacją .W starszych GT3 nie ma takich drobiazgów;) Masz za to kubły,wsiadasz i jedziesz bez celu podróży.
Samochód stworzony do jazda wyłącznie dla samej jazdy.
Jeśli patrzysz w kontekście kolekcjonerskim to 997 GT3 wyprodukowano w ilości chyba nie przekraczającej 5tys.sztuk,to może być dodatkowy argument chociaż myślę że takie cudo powinno dawać radość nie tylko z królowania w garażu.
Zdobądź jedną sztukę póki jeszcze są ;) serio ,to auto nie ma konkurentów nawet wśród nowych Porsche
Załącznik:
Screenshot_20240314_192616_Samsung Internet.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.03.2024, 11:38 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
Arekk napisał(a):
(...)
Bo w obecnych czasach większość zainteresowanych wybiera kontrastowe szwy, gniazdo pod iPoda (...)


Arek, no nie przesadzaj, Apple już dawno zakończyło produkcję iPodów :D
:wink:




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.03.2024, 13:18 

Dołączył: 17.03.2024
Posty: 10
Kuba_krk napisał(a):
Rodzinę zapakuje do E31 bo tam mam 4 miejsca :)

Chciałbym mieć 911, wolnossące, będące materiałem na klasyka. Nie umiem jeździć po torze, nie znam się na mechanice. Uwielbiam sylwetkę 911.

Mam w garażu Bmw E31, SL500 R129 i teraz albo C63 W204 lub 911.
911 w wersji łączącej klasykę z nowoczesnością. Chciałem jakieś 4s lub turbo ale znajomy siedzące w temacie mówi, że jak klasyczne to najlepiej na tył. No i silnik wolnossący.
I tym sposobem padło na 991.1 GTS ale ich na rynku PL nie ma. Z Niemiec to wychodzi 600-650k zł. Drogo.
Carrera S 991.1 to koło 400k wychodzi.
A trafiła się GT3 997.1 z przebiegiem poniżej 50k i się zastanawiam. Cena w okolicach 550k zł.
Z drugiej strony wolałbym cos w okolicach 300k zł bo wtedy szybciej kupie c63. Wiem, ze to problemy pierwszego świata, ale co zrobić :)


Nie Ty jedyny tak trafiłem na forum c63s lub 991.2 i co tu robić ale myśle ze 911 jest jednak właściwym wyborem 😉


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.03.2024, 9:38 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.05.2022
Posty: 188
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
911 must have....a najlepiej więcej niż jedną :-)




_________________

Darek

Porsche 911 Turbo S (991.2)
Porsche 911 S (997.1)
BMW M6 (E63)
BMW M3 (F80)
BMW M3 (E46)
BMW X6M (E71)
BMW 550i (F10)
BMW 850i (E31)
SL500 (R230)
Brera 3.2JTS Q4
Coupe Turbo 2.0 16V
Corvette LS1 V8


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.03.2024, 11:01 

Dołączył: 6.04.2008
Posty: 316
Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
Pytanie w tytule trochę jak: czy lepiej mieć dziką kochankę czy kochającą żonę (i tak by się domknęło w budżecie)... :-)




_________________

Klubowicz nr 114


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.03.2024, 11:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.05.2022
Posty: 188
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
pawelmontana napisał(a):
Pytanie w tytule trochę jak: czy lepiej mieć dziką kochankę czy kochającą żonę (i tak by się domknęło w budżecie)... :-)


Both of course :angel4:




_________________

Darek

Porsche 911 Turbo S (991.2)
Porsche 911 S (997.1)
BMW M6 (E63)
BMW M3 (F80)
BMW M3 (E46)
BMW X6M (E71)
BMW 550i (F10)
BMW 850i (E31)
SL500 (R230)
Brera 3.2JTS Q4
Coupe Turbo 2.0 16V
Corvette LS1 V8


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.03.2024, 22:27 

Dołączył: 27.12.2023
Posty: 6
pawelmontana napisał(a):
Pytanie w tytule trochę jak: czy lepiej mieć dziką kochankę czy kochającą żonę (i tak by się domknęło w budżecie)... :-)


Ja to w moim wieku przede wszystkim chcę mieć spokój :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.03.2024, 22:56 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Zdecydowanie wybrałbym 997.1 GT3 :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.03.2024, 18:53 

Dołączył: 5.06.2016
Posty: 91
Gt3 997, z ciekawości możesz wrzucić link do ogłoszenia?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.03.2024, 19:08 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Ja bym brał 991.1 GTS, to już teraz prawdziwy rarytas z potencjałem




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum