Autor |
Wiadomość |
Kuba_krk
|
Napisane: 13.03.2024, 18:28 |
|
Dołączył: 27.12.2023 Posty: 6
|
Panowie co byście wybrali, przy założeniu, że oba auta są w podobnej kasie. Auto docelowo jako trzeci klasyk w garażu, jeżdżone od czasu do czasu.
Pozdrawiam Kuba
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 13.03.2024, 18:34 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
GT3 ja bym nie miał dylematu
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 13.03.2024, 20:48 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
mata70 napisał(a): GT3 ja bym nie miał dylematu +1
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 13.03.2024, 21:50 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Pytanie do czego potrzebujesz. Jeśli weekendowe spokojne przejażdżki, w dodatku np z rodziną to 991. Osobiście z tej dwójki brałbym GT3. Ale to dość specyficzny samochód - dla koneserów / wariatów
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Kuba_krk
|
Napisane: 13.03.2024, 22:44 |
|
Dołączył: 27.12.2023 Posty: 6
|
Rodzinę zapakuje do E31 bo tam mam 4 miejsca Chciałbym mieć 911, wolnossące, będące materiałem na klasyka. Nie umiem jeździć po torze, nie znam się na mechanice. Uwielbiam sylwetkę 911. Mam w garażu Bmw E31, SL500 R129 i teraz albo C63 W204 lub 911. 911 w wersji łączącej klasykę z nowoczesnością. Chciałem jakieś 4s lub turbo ale znajomy siedzące w temacie mówi, że jak klasyczne to najlepiej na tył. No i silnik wolnossący. I tym sposobem padło na 991.1 GTS ale ich na rynku PL nie ma. Z Niemiec to wychodzi 600-650k zł. Drogo. Carrera S 991.1 to koło 400k wychodzi. A trafiła się GT3 997.1 z przebiegiem poniżej 50k i się zastanawiam. Cena w okolicach 550k zł. Z drugiej strony wolałbym cos w okolicach 300k zł bo wtedy szybciej kupie c63. Wiem, ze to problemy pierwszego świata, ale co zrobić
|
|
Góra |
|
Bociek65
|
Napisane: 14.03.2024, 11:15 |
|
Dołączył: 5.09.2023 Posty: 2
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 14.03.2024, 15:54 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
piterson napisał(a): Ale to dość specyficzny samochód - dla koneserów / wariatów Raczej dla masochistów Jest w nich jakaś niewątpliwa "specjalność” już od pierwszego uruchomienia silnika. Chociaż doceniam dwoistość, jaką oferuje GTS,zaczynam wątpić, jak „wyjątkowe” są te nowoczesne wersje samochodów GT.Natomiast właśnie ten brak dwoistości w 996/997 GT3 czyni że są tak wyjątkowe.
|
|
Góra |
|
fx45
|
Napisane: 14.03.2024, 16:10 |
|
Dołączył: 5.12.2019 Posty: 390
|
Po prostu z wiekiem , doświadczeniem, ilością przejechanych km dorasta się do następującej myśli... " Fajny samochód to taki który potrafi cię upokorzyć ot tak, kiedy tylko stracisz czujność"
|
|
Góra |
|
Kuba_krk
|
Napisane: 14.03.2024, 18:02 |
|
Dołączył: 27.12.2023 Posty: 6
|
Bociek65 napisał(a): https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/porsche-911-991-gts-pdk-centerlock-sportdesign-panorama-fv23-ID6GeMu6.html. Na klasyka średnio nadający się, ale do zabawy. Za bardzo sfatygowany, ale ten model w dobrym stanie i tym kolorze brałbym bez wahania (gdyby budżet pozwolił )
|
|
Góra |
|
Kuba_krk
|
Napisane: 14.03.2024, 18:04 |
|
Dołączył: 27.12.2023 Posty: 6
|
Arekk napisał(a): piterson napisał(a): Ale to dość specyficzny samochód - dla koneserów / wariatów Raczej dla masochistów Jest w nich jakaś niewątpliwa "specjalność” już od pierwszego uruchomienia silnika. Chociaż doceniam dwoistość, jaką oferuje GTS,zaczynam wątpić, jak „wyjątkowe” są te nowoczesne wersje samochodów GT.Natomiast właśnie ten brak dwoistości w 996/997 GT3 czyni że są tak wyjątkowe. A dlaczego dla masochistów?
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 14.03.2024, 20:13 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Kuba_krk napisał(a): A dlaczego dla masochistów?
Bo w obecnych czasach większość zainteresowanych wybiera kontrastowe szwy,gniazdo pod iPoda i fotele z 18-kierunkową regulacją .W starszych GT3 nie ma takich drobiazgów;) Masz za to kubły,wsiadasz i jedziesz bez celu podróży. Samochód stworzony do jazda wyłącznie dla samej jazdy. Jeśli patrzysz w kontekście kolekcjonerskim to 997 GT3 wyprodukowano w ilości chyba nie przekraczającej 5tys.sztuk,to może być dodatkowy argument chociaż myślę że takie cudo powinno dawać radość nie tylko z królowania w garażu. Zdobądź jedną sztukę póki jeszcze są serio ,to auto nie ma konkurentów nawet wśród nowych Porsche Załącznik: Screenshot_20240314_192616_Samsung Internet.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 15.03.2024, 11:38 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Arekk napisał(a): (...) Bo w obecnych czasach większość zainteresowanych wybiera kontrastowe szwy, gniazdo pod iPoda (...) Arek, no nie przesadzaj, Apple już dawno zakończyło produkcję iPodów
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
Sportcoupe
|
Napisane: 17.03.2024, 13:18 |
|
Dołączył: 17.03.2024 Posty: 10
|
Kuba_krk napisał(a): Rodzinę zapakuje do E31 bo tam mam 4 miejsca Chciałbym mieć 911, wolnossące, będące materiałem na klasyka. Nie umiem jeździć po torze, nie znam się na mechanice. Uwielbiam sylwetkę 911. Mam w garażu Bmw E31, SL500 R129 i teraz albo C63 W204 lub 911. 911 w wersji łączącej klasykę z nowoczesnością. Chciałem jakieś 4s lub turbo ale znajomy siedzące w temacie mówi, że jak klasyczne to najlepiej na tył. No i silnik wolnossący. I tym sposobem padło na 991.1 GTS ale ich na rynku PL nie ma. Z Niemiec to wychodzi 600-650k zł. Drogo. Carrera S 991.1 to koło 400k wychodzi. A trafiła się GT3 997.1 z przebiegiem poniżej 50k i się zastanawiam. Cena w okolicach 550k zł. Z drugiej strony wolałbym cos w okolicach 300k zł bo wtedy szybciej kupie c63. Wiem, ze to problemy pierwszego świata, ale co zrobić Nie Ty jedyny tak trafiłem na forum c63s lub 991.2 i co tu robić ale myśle ze 911 jest jednak właściwym wyborem 😉
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: 18.03.2024, 9:38 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 196 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
911 must have....a najlepiej więcej niż jedną
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
pawelmontana
|
Napisane: 18.03.2024, 11:01 |
|
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316 Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
|
Pytanie w tytule trochę jak: czy lepiej mieć dziką kochankę czy kochającą żonę (i tak by się domknęło w budżecie)...
_________________
Klubowicz nr 114
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: 18.03.2024, 11:30 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 196 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
pawelmontana napisał(a): Pytanie w tytule trochę jak: czy lepiej mieć dziką kochankę czy kochającą żonę (i tak by się domknęło w budżecie)... Both of course
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
Kuba_krk
|
Napisane: 19.03.2024, 22:27 |
|
Dołączył: 27.12.2023 Posty: 6
|
pawelmontana napisał(a): Pytanie w tytule trochę jak: czy lepiej mieć dziką kochankę czy kochającą żonę (i tak by się domknęło w budżecie)... Ja to w moim wieku przede wszystkim chcę mieć spokój
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 19.03.2024, 22:56 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5045 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Zdecydowanie wybrałbym 997.1 GT3
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
mariushh
|
Napisane: 20.03.2024, 18:53 |
|
Dołączył: 5.06.2016 Posty: 91
|
Gt3 997, z ciekawości możesz wrzucić link do ogłoszenia?
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 20.03.2024, 19:08 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Ja bym brał 991.1 GTS, to już teraz prawdziwy rarytas z potencjałem
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|