trolu napisał(a):
Z pewnością są zwolennicy 4x4 i napędu na tył. Ja bezdyskusyjnie wybrałem napęd na tył w 992. Najlepiej czuć na torze różnice między S i 4S. 4S wyraźnie ucieka przodem w porównaniu z S. Zdecydowanie czuć tą dodatkową wagę przodu. A program WET jest porostu fenomenalny... niewiem co i jak robi komputer ale granice fizyki przenosi na inny wymiar. Naprawdę polecam szczególnie jak mocno leje i w koleinach na drodze pojawia się więcej wody...
Pełna zgoda - sam w pełni świadomie zdecydowałem się na 992 CS2. Moim zdaniem 992 4S i CS2 to zupełnie różne samochody. Wiem, że w PL sprzedają się w przeważającej większości 4/4S - podobno głównym argumentem jest właśnie całoroczność/bezpieczeństwo etc. Trochę tego nie rozumiem, bo wybieramy dość drogi samochód sportowy i rezygnujemy z dużej części funu, żeby przez kilkanaście dni w roku faktycznie skorzystać z 4x4... Duża część osób też wybiera 4x4, bo to po prostu pozycja wyżej w cenniku/wyższy model - w założeniu lepiej. Poza tym, to logicznie wygląda, że no lepiej mieć napęd na 4, niż na 2
inna rzecz - czy nabywca faktycznie interesuje się jazdą.. Większość osób nie jest w stanie rozpoznać, czy samochód ma opcje skrętnej tylnej osi, czy nie (na podstawie filmu na YT, gdzie dziennikarz wypowiadał się, że samochody prasowe podstawione dziennikarzom nie miały akurat RAS, a wszyscy się zachwycali jaką wspaniałą robotę wykonuje RAS, btw. RAS jest BARDZO wyczuwalny) - to żaden przytyk, tylko sugestia, że moim zdaniem nie powinniśmy kierować się niczyją opinią inną niż własna.
Od siebie mogę jedynie powiedzieć, że nie widzę żadnych wad CS2 w zimę/deszczu z trybem WET - naprawdę nie wiem jak to jest możliwe, że elektronika znajduje trakcję w trudnych warunkach, ale to się dzieje
4x4 wybrałbym, gdybym mieszkał w górach i jeździł po ośnieżonych/oblodzonych terenach, ale nie wiem, czy warto wtedy "męczyć" się w 911