|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Adi_rallye
|
Napisane: 12.03.2012, 20:49 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 12.03.2012, 21:01 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Witaj !
Autko zostało 20 lat temu - czyli na początku 90' tych przebudowane na Turbolook, czyli nie orginał. Jeśli mimo to bedziesz zainteresowany, słuze przetłumaczeniem całego ogłoszenia i pomocą np w kontakcie telefonicznym.
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 12.03.2012, 21:06 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Super dzięki bardzo,muszę poszukać jednak w Niemczech bo mają fajny wybór w SC ,znalazłem jeszcze taką http://tinyurl.com/7fjcny5 ale juz sam nie wiem czy turbo look,turbo czy może zwykłą coupe,łeb mnie juz boli od tych ogłoszeń,idę po piwo
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 12.03.2012, 21:09 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Zazdroszczę Ci problemu, tez bym starucha przygarnał, ale ...
W każdym razie w DE mogę troszkę pomóc językiem.
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 12.03.2012, 21:10 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
alexdr napisał(a): Zazdroszczę Ci problemu, tez bym starucha przygarnał, ale ...
W każdym razie w DE mogę troszkę pomóc językiem.
bomba bo ja zero
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 12.03.2012, 21:21 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Wersja Turbo Look (WTL) jest jak najbardziej opcją fabryczną, limitowaną, ale od roku 1984 na bazie modelu Carrera 3.2 .
Nie znam niemieckiego i nie wczytywałem się w dość obszerny opis prezentowanego auta, ale na bazie 3.0 SC z 1982r. to musi być samochód "robiony" na WTL. Nie znaczy to wcale, że ma być przez to zły. Mam w tej chwili w serwisie WTL robione na bazie targi 3.0
Cena wydaje się być dość atrakcyjna !
Oczywiście 930 (czyli turbo) to najszlachetniejsza odmiana 911-tki !!!
( ja mam swoje, jak najlepsze zdanie o 3.2 WTL )
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 12.03.2012, 21:27 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
handlarz zapewnia w ogłoszeniu, ze ma już wstępne zapewnienie TUV, że samochód został przebudowany profesjonalnie - najwazniejsze, że poszerzenia są metalowe a nie GFK - i otrzyma prawo do rejestracji w DE na tablice typu H - historyczne. Tam to jest jeszcze trudniejsze niz u nas - dużą wagę przykłada się do oryginalnosci, a przeróbki, jesli w ogóle, nie mogą być nieudomentowanym dziełem lokalnego "kowala"
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 12.03.2012, 22:19 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Pdmomil-dzięki wielkie za te cenne informacje,tego trzeba mi było,już wiem czego chcę to się nazywa WTL
a Ciebie alexdr prosiłbym jeszcze o zlukanie tej oferty http://tinyurl.com/886r75l
tylko kurde fotki czasem nie wskakują.
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 12.03.2012, 22:31 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
1. es ist KEIN originaler WTL, sondern wie beschrieben, ein Turbolook Umbau (1987 gemacht)
2. das Fahrzeug war original in graumetallic und ist in den 80er auf schwarz umlackiert
3. die Technik ist sehr gut
4. die Karrosse ist nicht so schön.. der Lack an einigen Stellen nicht so schön, im Bereich Schweller/B-Säule sind Rostansätze die in naher Zukunft behandelt werden sollten
6. das Fahrzeug hat noch den originalen alten Brief und 5 Vorbesitzer
7. das Fahrzeug hat noch das originale Scheckheft mit allen Einträgen, jedoch nich vom PZ sondern von freien Werkstätten
8. den Zustand des Autos würden wir mit einer 3- beschreiben, daher auch 19750€
No to po kolei:
1. to nie jest org. turbolook, lecz przebudowany w 1987 r.
2. org kolor był stalowoszary, przlakierowany na czarny
3. stan techniczny b. dobry
4. karoseria nie do końca piękna, lakier w niektórych miejscach w złym stanie, w obszarze progów i słupków B zaczatki rdzy, którymi wkrótce należałoby się zajać
5. brakuje
6. orginalny "brief" (ks. pojazdu), 5 włascicieli
7. org ks. serwisowa, jednak wpisy nie z Porsche Centrum, lecz z niezaleznych warsztatów
8. oceniam stan auta na 3, stąd też cena 19750 Eur
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 12.03.2012, 23:08 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
Adam, mozesz pierwsza filtracje zrobic sobie w oparciu o slownik google http://translate.google.pl/# (czesto wychodza glupoty ale podstawowe dane typu turbo-look czy turbo wylapiesz) a jak juz ci cos wpadnie konkretnie w oko to pytaj smialo o szczegoly poliglotow
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 12.03.2012, 23:46 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Ta druga propozycja wydaje się ciekawsza. Ze swojej strony polecam gorąco silnik 3.2 a nie 3.0 z uwagi na jego prostotę, nowoczesny układ wtryskowy i niezawodność. Znowu, jak pisze Alex - okazuje się, że auto przebudowane ? Ciekawe z jakiej "bazy". Nie bardzo rozumiem pojemność silnika 3125ccm? Może to po prostu pomyłka ? Nie znam takiego silnika.
Oryginalnych WTL jest mało, ale chyba lepsze ta oferta niż poprzednia.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 13.03.2012, 10:31 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Dzięki Panowie,kurde tyle jest wersji nadwoziowych,silnikowych itp że można się pogubić ale już mi jaśniej i jak na razie wszystko się kręci wokół aut sprzed 964
Te korzenie rajdowe to jest to
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 13.03.2012, 13:18 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Adi_rallye napisał(a): ....... Te korzenie rajdowe to jest to
to tak dla zachęty.....
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
stavros
|
Napisane: 13.03.2012, 14:00 |
|
Dołączył: 26.06.2011 Posty: 88
|
Panowie,
Gdzie szukać 964 lub 993 w stanie takim jak na zdjęciu wklejonym wyżej..? auto miałoby służyć tylko na tor więc ni musi być w stanie kolekcjonerskim. Ma być proste i sprawne technicznie.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 13.03.2012, 14:02 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Rzecz w tym, ze te auta chyba juz sa w stanie kolekcjonerskim, nawet oklejone i zablocone. Rajdowa klasyka w czystym wydaniu.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
stavros
|
Napisane: 13.03.2012, 14:14 |
|
Dołączył: 26.06.2011 Posty: 88
|
w pełni się z Tobą zgadzam - strzelam, że cena takiego auto może być wyższa niż seryjnego egzemplarza zachowanego w bardzo dobrym stanie..
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 13.03.2012, 14:53 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
pdmobil napisał(a): Adi_rallye napisał(a): ....... Te korzenie rajdowe to jest to to tak dla zachęty.....
zabiłeś mnie,to jeszcze poproszę o to z bodajże Ułęża razem z 997 też czerwonym
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|