|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Romanesku
|
Napisane: 14.08.2020, 17:58 |
|
Dołączył: 16.06.2009 Posty: 695
|
|
Góra |
|
Tobis
|
Napisane: 15.08.2020, 18:02 |
|
Dołączył: 10.12.2019 Posty: 95
|
Zapowiadali że to ostatni moment na zakup tanio. Dzisiaj mam okazję kupić piękne 993 w manualu prosto z Japonii za 230tys.
|
|
Góra |
|
pawelmontana
|
Napisane: 17.08.2020, 9:48 |
|
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316 Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
|
W artykule jest ściema, że cabrio jest dziś droższy o 10k eur od coupe. Wg. mnie dokładnie odwrotnie, podobnie jak tip jest zawsze tańszy od manuala.
_________________
Klubowicz nr 114
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 17.08.2020, 11:14 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
pawelmontana napisał(a): W artykule jest ściema, że cabrio jest dziś droższy o 10k eur od coupe. Wg. mnie dokładnie odwrotnie, podobnie jak tip jest zawsze tańszy od manuala. Patrząc cennikowo w nowych autach jest odwrotnie, cabrio droższe od coupe i automat za dopłatą
_________________
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 17.08.2020, 11:18 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Darek, w 993 też tak było gdy były nowe. Co nie zmienia faktu, że dziś jest odwrotnie
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 18.08.2020, 21:37 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
968 też w cenniku było droższe od CS o 13tys marek a dzisiaj nie wspominając o tiptroniku w coupe/cabrio...tylko wersja bez dachu broni się cenowo chociaż stanowiło prawie połowę produkcji.
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 19.08.2020, 21:29 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Nie wspomnę o taniej wersji Porsche 356 czyli 356 Speedster... Powstało jako tania wersja na rynek amerykański
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 19.08.2020, 23:46 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
Poważnie Michał? speedster był dla biedy?
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 20.08.2020, 10:07 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Tak, Speedster miał być tańszym substytutem 356
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 21.08.2020, 18:04 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
tona napisał(a): Poważnie Michał? speedster był dla biedy? Tomek Wiem, że dziś trudno w to uwierzyć ale zobacz na to... Cennik MY’56 oficjalnego przedstawiciela na Stany, nota bene gościa, bez którego ten model by w ogóle nie powstał Pozdrawiam serdecznie Mata
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
prnit
|
Napisane: 21.08.2020, 19:06 |
|
Dołączył: 27.02.2011 Posty: 465
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 21.08.2020, 21:04 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Znamy to auto a różnica między nim a nowym Turbo S jest taka, że za 10 lat ten ze zdjęcia będzie nadal kosztować 1mln pln a nowy/stary Turbo S pewnie z 350k pln
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: 21.08.2020, 21:26 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 825
Nr klubowicza: 667
|
Mata napisał(a): Znamy to auto a różnica między nim a nowym Turbo S jest taka, że za 10 lat ten ze zdjęcia będzie nadal kosztować 1mln pln a nowy/stary Turbo S pewnie z 350k pln To nie Kimbex-owe auto
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|