prnit napisał(a):
PDK jest o wiele szybszą skrzynią ALE ten stary tiptronic wcale nie jest taki zły..jeśli mówimy o używanych autach bo 997 to już kilkunastoletnie samochody to właśnie tiptronic będzie o WIELE tańszy w naprawie...co do osiągów ....
Również uważam, że stary tiptronic nie jest taki zły. Jeśli auto nie na tor, tylko do wypraw bliższych lub dalszych, tiptronic obleci.
Czy wybrałbym 997 turbo na daily? Ciężko powiedzieć. Ja na początku pandemii jeździłem 987S, bo nie musiałem odwozić dzieci do szkoły, z drugiej strony na początku kryzysu nie było za bardzo jak przewietrzać nasze prosiaczki.
Okazało się, że to jest całkiem fajne więc kontynuuję na zmianę 987S/991S. SUV praktycznie stoi na kołkach. Radość z tych aut zaczyna się, gdy się rozgrzeją. Ja mam do firmy 40km więc jest czas, kiedy można depnąć. Po mieście, niech się wypowiedzą inni użytkownicy.
Wracając do kwestii Tiptronic VS PDK. To kwestia budżetu (również w kwestii serwisu), zalety i wady obu są ogólnie znane. Jeśli to ma być jeden samochód - wymarzony, możliwie bez wad, itp itd. to radziłbym sprawdzić jak jeżdżą oba i wtedy dokonać wyboru.