Autor |
Wiadomość |
Chucher
|
Napisane: 12.02.2015, 17:23 |
|
Dołączył: 19.04.2012 Posty: 12
|
Witam, mam zamiar kupic 911turbo 2010 po lifcie i mam pytanie o koszty a mianowicie jak wyglada cenowo serwis tego modelu jakie sa ogólne koszta serwisu, chciałem dodać ze nie mam zamiaru więcej gotówki miesięcznie przeznaczać niż 3 tys zł. Proszę o rade znawców pozdrawiam
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 12.02.2015, 17:26 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Nie masz zamiaru - czy nie masz możliwości, bo to dość istotne np. jak przyjdzie Ci wymienić komplet opon, chyba, że będziesz je wymieniał przez 4 miesiące, pojedynczo.
Żeby było jasne - nie zamierzam Ci grzebać w portfelu - chciałem tylko uzmysłowić poziom kosztów.
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 12.02.2015, 17:38 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
Myślę, że chodzi o 36 tys. zł rocznie lub 108 tys zł w 3 lata.
To zależy jakie przebiegi zamierzasz robić. Do 10 tys. km rocznie taki budżet spokojnie wystarczy. Oczywiście nie liczymy kosztów paliwa!
|
|
Góra |
|
Chucher
|
Napisane: 12.02.2015, 17:59 |
|
Dołączył: 19.04.2012 Posty: 12
|
Mam możliwości lecz nie chciałbym więcej wydawać niż 3 tyś zł miesięcznie na samochód. Jeśli wymiana opon przyjdzie to ok
Przebieg myśle że rocznie 10 tyś max.
Macpraw 36 tyś rocznie to chodzi o serwis tak ?
|
|
Góra |
|
pawel20vt4
|
Napisane: 12.02.2015, 18:30 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
Cześć
Myślę, ze 36 tys to nawet z oponami styknie komplet M.Cup to ok 7 tys to auto jak jest regularnie serwisowane to praktycznie nic się nie psuje, ja mam już 6 lat co prawda przed lift i to praktycznie bez awaryjne auto
_________________ Pozdrawiam Paweł 911 997 TURBO 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014 911 964 TURBO Macan III GTS http://www.willa911.pl
|
|
Góra |
|
Marek 997
|
Napisane: 12.02.2015, 19:53 |
|
Dołączył: 27.08.2014 Posty: 102
|
36k zmieścisz się...jak będziesz oszczędzał;)
|
|
Góra |
|
Chucher
|
Napisane: 12.02.2015, 20:48 |
|
Dołączył: 19.04.2012 Posty: 12
|
Super czyli dam rade zmieścić sie w tym przedziale
A orientujecie sie może jak wygląda serwis?
Cena ogólnych wymian olejów,filtrów itp i co ile TURBO przechodzić powinno taki serwis
|
|
Góra |
|
Marek 997
|
Napisane: 12.02.2015, 21:06 |
|
Dołączył: 27.08.2014 Posty: 102
|
Przy tradycyjnej jeździe czyli 10k km na rok, to raz w roku przegląd.
Koszt 1,5k do 2,5k zł
Można przedłużyć gwarancję 1,3 k EUr (z tego co pamiętam)
|
|
Góra |
|
kemot266
|
Napisane: 12.02.2015, 21:39 |
|
Dołączył: 7.12.2014 Posty: 345
|
Przegląd co 2 lata w/g wskazań insp., płaciłem w styczniu za przedłużenie gwarancji approved- 8k. Koszt przeglądu podstawowego ok. 2,5k.
|
|
Góra |
|
Chucher
|
Napisane: 14.02.2015, 11:12 |
|
Dołączył: 19.04.2012 Posty: 12
|
Dzięki za odpowiedzi czyli czuje że kupie i bedzie mnie stać na utrzymanie
A mam jeszcze jedno pytanie czy jeśli chodzi o awaryjność, to czy mniej awaryjne jest po lifcie z 2010 z silnikiem 3.8 czy przed liftem z 3.6 silnikiem.
Bo wiem że Carrera 3.6 silnik jest bardziej awaryjny niż 3.8
|
|
Góra |
|
Bartek1987
|
Napisane: 14.02.2015, 11:25 |
|
Dołączył: 28.07.2012 Posty: 335
|
na jakiej podstawie twierdzisz, że 3.6 jest bardziej awaryjny od 3.8 przed liftem?
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 14.02.2015, 11:45 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Trochę mnie dziwią tego typu pytania.Jak sie kupuje topowe sportowe auto za ok 300 tys , to trzeba sie liczyć z utratą wartosci liczoną w dziesiatkach tys rocznie plus liczyć trzeba
się z np. awarią kosztującą 30 tys.Plus trzeba założyć ,że dochody własne są wielokrotnoscią tych sum- aby to nie bylo ostatnie auto na ktore nas stać.
Reasumując koszty utrzymania bieżącego są niemal nieistotne,powinny być jak codzienna wizyta w sklepie spozywczym.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Chucher
|
Napisane: 14.02.2015, 11:51 |
|
Dołączył: 19.04.2012 Posty: 12
|
No tak czytałem i słyszałem od kilku osób że 3.6 silnik jest bardzo awaryjny ale tego niewiem, pisze co słyszałem, a jak pisałem wyżej że nie chciałbym kupić porsche za 300 tyś i dokładać do niego miesięcznie więcej niż 3 tys. Wiadomo każdy samochód sie psuje ale nie chciałbym żeby mnie to przerosło
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 14.02.2015, 12:59 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
Mam turbo po lifcie i koszty utrzymania są jak w każdym samochodzie
Serwis co 10 tys i normalne wymiany podzespołów związane z jazda po naszych drogach rocznie 10 tys
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
RaFFi
|
Napisane: 14.02.2015, 13:23 |
|
Dołączył: 14.01.2010 Posty: 264 Lokalizacja: Katowice
Nr klubowicza: 221
|
Chucher napisał(a): No tak czytałem i słyszałem od kilku osób że 3.6 silnik jest bardzo awaryjny ale tego niewiem, pisze co słyszałem, a jak pisałem wyżej że nie chciałbym kupić porsche za 300 tyś i dokładać do niego miesięcznie więcej niż 3 tys. Wiadomo każdy samochód sie psuje ale nie chciałbym żeby mnie to przerosło
To raczej mowa o silnikach z zwykłych Carrer, samochody typu GT i Turbo mają najbardziej niezawodne jednostki...
Dobrze serwisowane Turbo należy do jednostek które robią 300.000+
_________________ AUTO-DUSZA specjalizacja PORSCHE rafi.d@porscheclub.pl
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 14.02.2015, 14:52 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
jurek968 napisał(a): Trochę mnie dziwią tego typu pytania.Jak sie kupuje topowe sportowe auto za ok 300 tys , to trzeba sie liczyć z utratą wartosci liczoną w dziesiatkach tys rocznie plus liczyć trzeba się z np. awarią kosztującą 30 tys.Plus trzeba założyć ,że dochody własne są wielokrotnoscią tych sum- aby to nie bylo ostatnie auto na ktore nas stać. Reasumując koszty utrzymania bieżącego są niemal nieistotne,powinny być jak codzienna wizyta w sklepie spozywczym.
Zejdźmy na ziemie, bo potem ludzie nie chcą kupować takich aut. Dla kogoś dla kogo 30 tysięcy pln to tak jak codzienna wizyta w sklepie spożywczym to raczej myśli o 918 a nie o kilkuletnim 997 Turbo, o ile wogóle takie osoby istnieją bo aby mieć trzeba umieć liczyć. Poza tym każdy liczy pieniądze, a im więcej ich ma, tym skrupulatniej to przeważnie robi.
Chucher zaczynaj szukać jakiegoś zadbanego egzemplarza i ciesz się jazdą Tak jak koledzy wspomnieli, zadbane/serwusiwane 997 Turbo będzie raczej bez awaryjne
|
|
Góra |
|
Chucher
|
Napisane: 14.02.2015, 15:40 |
|
Dołączył: 19.04.2012 Posty: 12
|
Czyli Turbo idealny samochód za miesiąc zaczne szukać 997 turbo może przed liftem lub po lifcie zobaczymy
|
|
Góra |
|
Marek 997
|
Napisane: 14.02.2015, 18:36 |
|
Dołączył: 27.08.2014 Posty: 102
|
Turbo - wszystko czego potrzebujesz
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 14.02.2015, 19:23 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Ok może przerysowuję temat,ale wyjście z założenia ,że ktoś sprzeda auto bezawaryjne , po serwisie z nowymi oponami , klockami etc też wydaje mi sie błędne,wiara ,że silnik w 997.2 T jest niezniszczalny , podobnie jak i nienaprawialne PDK jest nieco na wyrost.
Ja tam patrzę na życie realnie.Tym niemniej co 2 tygodnie średnio ktoś w totka wygrywa.Więc wszystko jest możliwe.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 14.02.2015, 19:49 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Jurku, takie rzeczy zdarzaja sie, ale oczywiscie trzeba byc czujnym. Ja tak trafilem z gt3 - idealnie skompletowane, okazalo sie takie, jak reklamowal wlasciciel - nie wymagalo zadnego wkladu. Dlugo myslalem, co w nim zmienic, ale nic nie wymyslilem poza zamiana PCCB na stalowe z oszczednosci.
Chucher - powodzenia w poszukiwaniach, turbo to co prawda nie to samo, co gt3, ale tez moze byc (zaraz mnie koledzy z turbo zajada...)
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|