Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 12.02.2015, 17:23 

Dołączył: 19.04.2012
Posty: 12
Witam, mam zamiar kupic 911turbo 2010 po lifcie i mam pytanie o koszty a mianowicie jak wyglada cenowo serwis tego modelu jakie sa ogólne koszta serwisu, chciałem dodać ze nie mam zamiaru więcej gotówki miesięcznie przeznaczać niż 3 tys zł. Proszę o rade znawców pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.02.2015, 17:26 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Nie masz zamiaru - czy nie masz możliwości, bo to dość istotne np. jak przyjdzie Ci wymienić komplet opon, chyba, że będziesz je wymieniał przez 4 miesiące, pojedynczo.

Żeby było jasne - nie zamierzam Ci grzebać w portfelu - chciałem tylko uzmysłowić poziom kosztów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2015, 17:38 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
Myślę, że chodzi o 36 tys. zł rocznie lub 108 tys zł w 3 lata.

To zależy jakie przebiegi zamierzasz robić. Do 10 tys. km rocznie taki budżet spokojnie wystarczy. Oczywiście nie liczymy kosztów paliwa!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2015, 17:59 

Dołączył: 19.04.2012
Posty: 12
Mam możliwości lecz nie chciałbym więcej wydawać niż 3 tyś zł miesięcznie na samochód. Jeśli wymiana opon przyjdzie to ok

Przebieg myśle że rocznie 10 tyś max.

Macpraw 36 tyś rocznie to chodzi o serwis tak ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2015, 18:30 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Cześć

Myślę, ze 36 tys to nawet z oponami styknie komplet M.Cup to ok 7 tys to auto jak jest regularnie serwisowane to praktycznie nic się nie psuje, ja mam już 6 lat co prawda przed lift i to praktycznie bez awaryjne auto :)




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2015, 19:53 

Dołączył: 27.08.2014
Posty: 102
36k zmieścisz się...jak będziesz oszczędzał;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2015, 20:48 

Dołączył: 19.04.2012
Posty: 12
Super czyli dam rade zmieścić sie w tym przedziale ;)

A orientujecie sie może jak wygląda serwis?

Cena ogólnych wymian olejów,filtrów itp i co ile TURBO przechodzić powinno taki serwis


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2015, 21:06 

Dołączył: 27.08.2014
Posty: 102
Przy tradycyjnej jeździe czyli 10k km na rok, to raz w roku przegląd.
Koszt 1,5k do 2,5k zł
Można przedłużyć gwarancję 1,3 k EUr (z tego co pamiętam)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2015, 21:39 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
Przegląd co 2 lata w/g wskazań insp., płaciłem w styczniu za przedłużenie gwarancji approved- 8k. Koszt przeglądu podstawowego ok. 2,5k.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2015, 11:12 

Dołączył: 19.04.2012
Posty: 12
Dzięki za odpowiedzi czyli czuje że kupie i bedzie mnie stać na utrzymanie :)

A mam jeszcze jedno pytanie czy jeśli chodzi o awaryjność, to czy mniej awaryjne jest po lifcie z 2010 z silnikiem 3.8 czy przed liftem z 3.6 silnikiem.

Bo wiem że Carrera 3.6 silnik jest bardziej awaryjny niż 3.8


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2015, 11:25 

Dołączył: 28.07.2012
Posty: 335
na jakiej podstawie twierdzisz, że 3.6 jest bardziej awaryjny od 3.8 przed liftem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2015, 11:45 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Trochę mnie dziwią tego typu pytania.Jak sie kupuje topowe sportowe auto za ok 300 tys , to trzeba sie liczyć z utratą wartosci liczoną w dziesiatkach tys rocznie plus liczyć trzeba
się z np. awarią kosztującą 30 tys.Plus trzeba założyć ,że dochody własne są wielokrotnoscią tych sum- aby to nie bylo ostatnie auto na ktore nas stać.
Reasumując koszty utrzymania bieżącego są niemal nieistotne,powinny być jak codzienna wizyta w sklepie spozywczym.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2015, 11:51 

Dołączył: 19.04.2012
Posty: 12
No tak czytałem i słyszałem od kilku osób że 3.6 silnik jest bardzo awaryjny ale tego niewiem, pisze co słyszałem, a jak pisałem wyżej że nie chciałbym kupić porsche za 300 tyś i dokładać do niego miesięcznie więcej niż 3 tys. Wiadomo każdy samochód sie psuje ale nie chciałbym żeby mnie to przerosło


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2015, 12:59 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 865
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
Mam turbo po lifcie i koszty utrzymania są jak w każdym samochodzie
Serwis co 10 tys i normalne wymiany podzespołów związane z jazda po naszych drogach rocznie 10 tys




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2015, 13:23 

Dołączył: 14.01.2010
Posty: 264
Lokalizacja: Katowice
Nr klubowicza: 221
Chucher napisał(a):
No tak czytałem i słyszałem od kilku osób że 3.6 silnik jest bardzo awaryjny ale tego niewiem, pisze co słyszałem, a jak pisałem wyżej że nie chciałbym kupić porsche za 300 tyś i dokładać do niego miesięcznie więcej niż 3 tys. Wiadomo każdy samochód sie psuje ale nie chciałbym żeby mnie to przerosło


To raczej mowa o silnikach z zwykłych Carrer, samochody typu GT i Turbo mają najbardziej niezawodne jednostki...
Dobrze serwisowane Turbo należy do jednostek które robią 300.000+




_________________

AUTO-DUSZA specjalizacja PORSCHE


rafi.d@porscheclub.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2015, 14:52 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
jurek968 napisał(a):
Trochę mnie dziwią tego typu pytania.Jak sie kupuje topowe sportowe auto za ok 300 tys , to trzeba sie liczyć z utratą wartosci liczoną w dziesiatkach tys rocznie plus liczyć trzeba
się z np. awarią kosztującą 30 tys.Plus trzeba założyć ,że dochody własne są wielokrotnoscią tych sum- aby to nie bylo ostatnie auto na ktore nas stać.
Reasumując koszty utrzymania bieżącego są niemal nieistotne,powinny być jak codzienna wizyta w sklepie spozywczym.


Zejdźmy na ziemie, bo potem ludzie nie chcą kupować takich aut. Dla kogoś dla kogo 30 tysięcy pln to tak jak codzienna wizyta w sklepie spożywczym to raczej myśli o 918 a nie o kilkuletnim 997 Turbo, o ile wogóle takie osoby istnieją bo aby mieć trzeba umieć liczyć. Poza tym każdy liczy pieniądze, a im więcej ich ma, tym skrupulatniej to przeważnie robi.

Chucher zaczynaj szukać jakiegoś zadbanego egzemplarza i ciesz się jazdą :D Tak jak koledzy wspomnieli, zadbane/serwusiwane 997 Turbo będzie raczej bez awaryjne :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2015, 15:40 

Dołączył: 19.04.2012
Posty: 12
Czyli Turbo idealny samochód :) za miesiąc zaczne szukać 997 turbo może przed liftem lub po lifcie zobaczymy :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2015, 18:36 

Dołączył: 27.08.2014
Posty: 102
Turbo - wszystko czego potrzebujesz :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2015, 19:23 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Ok może przerysowuję temat,ale wyjście z założenia ,że ktoś sprzeda auto bezawaryjne , po serwisie z nowymi oponami , klockami etc też wydaje mi sie błędne,wiara ,że silnik w 997.2 T jest niezniszczalny , podobnie jak i nienaprawialne PDK jest nieco na wyrost.
Ja tam patrzę na życie realnie.Tym niemniej co 2 tygodnie średnio ktoś w totka wygrywa.Więc wszystko jest możliwe.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2015, 19:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Jurku, takie rzeczy zdarzaja sie, ale oczywiscie trzeba byc czujnym. Ja tak trafilem z gt3 - idealnie skompletowane, okazalo sie takie, jak reklamowal wlasciciel - nie wymagalo zadnego wkladu. Dlugo myslalem, co w nim zmienic, ale nic nie wymyslilem poza zamiana PCCB na stalowe :wink: z oszczednosci.

Chucher - powodzenia w poszukiwaniach, turbo to co prawda nie to samo, co gt3, ale tez moze byc :lol: (zaraz mnie koledzy z turbo zajada...) :wink:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum