Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 10.01.2013, 14:17 

Dołączył: 10.01.2013
Posty: 11
Witam . Zdecydowałem ze czas na spełnienie marzeń . Przymierzam sie do zakupu 911 4s pdk cabrio z 2010 r . Za podobna kasę znalazłem 911 turbo cabrio tiptronic z 2008r Jakieś wskazówki ? Czy duże różnice w kosztach serwisowania ? Obydwa auta maja po około 45 tys km . Co będzie lepsze do jazdy na co dzień . Na zimę jest coś innego .

Bardzo dziękuje za cenne wskazówki od użytkowników 911

Ps po zakupie mam zamiar być klubowiczem i brać udział w waszych imprezach .

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 15:28 

Dołączył: 20.05.2012
Posty: 128
Cabrio
Zdecydowanie
To jest niesamowite przeżycie jak "Ciebie widza i Ty wszystko widzisz :D "


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 15:32 

Dołączył: 5.11.2012
Posty: 249
ja też powiem, że kabrio :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 15:44 

Dołączył: 10.09.2011
Posty: 307
tez miałem kiedys ten dylemat 4s czy turbo podobne roczniki jak piszesz., ale wybrałem 4s pdk,
skrzynia PDK super!,mocy na pewno Ci wystarczy 385 km, na codzien do jazdy jak najbardziej, cabrio za mna nie przemawia ale sa gusta i gusciki. w turbinie mozna pobawic sie w zwiekszenie mocy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 18:01 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
turbinę bierz, później Ci zacznie mocy brakować :)
ja bym brał TURBO CABRIO!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 18:41 

Dołączył: 26.10.2012
Posty: 213
jak chcesz auta typowo do jazdy na co dzien bierz 4S, pdk jest swietne, w przeciwnym razie jak chcesz wiecej mocy i ewentualnie "częste" zmagania na torze to przyda sie moc turbo
A i wybór cabrio to swietny pomysł, jazda z otwartym dachem i ryk silnika za tobą fantastyczny a jak wjedziesz w tunel ... 8) 8) wiecie o co chodzi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 19:49 

Dołączył: 10.01.2013
Posty: 11
Marion jakie argumenty Cię przekonały ze tak zdecydowanie 4s ? ( lepiej sie jeździ ?)
Ja myśle bardziej o turbo. Roczny przebieg bedzie max 10 tys . Do pracy mam 10km . Czy w 911 turbo są problemy z turbinami ?
A moze 4s ..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 20:10 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
A turbo jest automat czy manual? Jeśli automat to PDK jest bez porównania fajniejsze. Ale znów cabrio z manualem? Dziwny zestaw ;)

Nie doczytałem - automat. Bez przejażdżki jednym i drugim chyba nie kupisz, a jak już to zrobisz sam będziesz wiedział ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 20:38 

Dołączył: 28.02.2012
Posty: 228
jak powiedział fulnek, najlepiej turbo cabrio :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 21:38 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
turbo cabrio to może to włoskie spod KRK?
Dodając koszty rejestracji to już nie taka promocja.
Spalanie o tyle upierdliwe w turbo jest, że wydatnie skraca zasięg. Tankować co 1,5 -2h? Wolne żarty... 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 22:14 

Dołączył: 30.12.2012
Posty: 102
Przejedz się po prostu jednym i drugim i zobacz co ci lepiej pasuje.
Kazdy ma inne potrzeby, inny punkt widzenia i inny gust.
Co do jednego jestem zgodny, PDK górą !!! , kiedys się bronilem przed kazdym automatem a teraz nie chcę nic innego .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 23:51 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Super że cabrio :!: Ja kupiłem 997 Cabrio z przypadku, bo szukałem Coupe. Dzisiaj gdybym ponownie kupował 911 to szukałbym znowu cabrio :D

Poliftowe 997 to trochę inna bajka, niby to samo a jednak samochód o wiele bardziej dopracowany. Różnica to nie tylko ledy, ale też kupa rzeczy których na pierwszy rzut nie widać. Poza tym auto nowsze.

Z drugiej strony, Turbo Cabrio jest przepiękne no i ta moc. Domniemywam że to tiptronic, nie jest on zły ale do PDK brakuje mu dekade.

Wybór i tak należy do Ciebie, także polecam przejechać się oboma.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2013, 18:41 

Dołączył: 10.01.2013
Posty: 11
Chyba bedzie jednak turbo :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2013, 20:30 

Dołączył: 2.04.2008
Posty: 520
Będzie pan zadowolony :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.01.2013, 14:47 

Dołączył: 10.01.2013
Posty: 11
Mam możliwość wykupienia gwarancji za około 8000 zł na rok . Ma to sens przy malych rocznych przebiegach ? Okolo 10 max 15 tys km. Jakie jest wasze zdanie ? Dotyczy 911 turbo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.01.2013, 14:54 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Wykupuj. Nawet dla takiego przebiegu warto.
Zależy tez trochę jak będziesz jeździć. Ale mimo wszystko zalecam.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.01.2013, 15:12 

Dołączył: 10.01.2013
Posty: 11
Lata katowania aut mam już za sobą :) ale od czasu do czasu lubię pojeździć szybko. Zastanawiam sie czy ta gwarancja naprawdę działa . Czy jak sie coś zepsuje to bedzie tego nie obejmuje tamtego tez nie itp. Będę na przeglądzie w serwisie to zapytam dokładnie .Miał ktoś doświadczenia ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.01.2013, 20:01 

Dołączył: 12.09.2012
Posty: 38
Dlaczego nikt nie pisze o fascynującym odglosie zasysania powietrza przez wloty w turbinie ;) ja to w moim lubię najbardziej:)
Pozdrawiam
Karol


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2013, 0:18 

Dołączył: 13.05.2011
Posty: 60
Z tego co pamietam to płacilem za roczną gwarancje około 1000 euro na
turbo 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2013, 0:31 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
http://katowice.porsche.pl/portal/pk/46 ... ywane.html




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum