Autor |
Wiadomość |
MK
|
Napisane: 10.01.2013, 14:17 |
|
Dołączył: 10.01.2013 Posty: 11
|
Witam . Zdecydowałem ze czas na spełnienie marzeń . Przymierzam sie do zakupu 911 4s pdk cabrio z 2010 r . Za podobna kasę znalazłem 911 turbo cabrio tiptronic z 2008r Jakieś wskazówki ? Czy duże różnice w kosztach serwisowania ? Obydwa auta maja po około 45 tys km . Co będzie lepsze do jazdy na co dzień . Na zimę jest coś innego .
Bardzo dziękuje za cenne wskazówki od użytkowników 911
Ps po zakupie mam zamiar być klubowiczem i brać udział w waszych imprezach .
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
tomek5
|
Napisane: 10.01.2013, 15:28 |
|
Dołączył: 20.05.2012 Posty: 128
|
Cabrio
Zdecydowanie
To jest niesamowite przeżycie jak "Ciebie widza i Ty wszystko widzisz "
|
|
Góra |
|
Faster
|
Napisane: 10.01.2013, 15:32 |
|
Dołączył: 5.11.2012 Posty: 249
|
ja też powiem, że kabrio
|
|
Góra |
|
adaszko123
|
Napisane: 10.01.2013, 15:44 |
|
Dołączył: 10.09.2011 Posty: 307
|
tez miałem kiedys ten dylemat 4s czy turbo podobne roczniki jak piszesz., ale wybrałem 4s pdk,
skrzynia PDK super!,mocy na pewno Ci wystarczy 385 km, na codzien do jazdy jak najbardziej, cabrio za mna nie przemawia ale sa gusta i gusciki. w turbinie mozna pobawic sie w zwiekszenie mocy.
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 10.01.2013, 18:01 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
turbinę bierz, później Ci zacznie mocy brakować
ja bym brał TURBO CABRIO!
|
|
Góra |
|
Pawelinho71
|
Napisane: 10.01.2013, 18:41 |
|
Dołączył: 26.10.2012 Posty: 213
|
jak chcesz auta typowo do jazdy na co dzien bierz 4S, pdk jest swietne, w przeciwnym razie jak chcesz wiecej mocy i ewentualnie "częste" zmagania na torze to przyda sie moc turbo
A i wybór cabrio to swietny pomysł, jazda z otwartym dachem i ryk silnika za tobą fantastyczny a jak wjedziesz w tunel ... wiecie o co chodzi
|
|
Góra |
|
MK
|
Napisane: 10.01.2013, 19:49 |
|
Dołączył: 10.01.2013 Posty: 11
|
Marion jakie argumenty Cię przekonały ze tak zdecydowanie 4s ? ( lepiej sie jeździ ?)
Ja myśle bardziej o turbo. Roczny przebieg bedzie max 10 tys . Do pracy mam 10km . Czy w 911 turbo są problemy z turbinami ?
A moze 4s ..
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 10.01.2013, 20:10 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
A turbo jest automat czy manual? Jeśli automat to PDK jest bez porównania fajniejsze. Ale znów cabrio z manualem? Dziwny zestaw
Nie doczytałem - automat. Bez przejażdżki jednym i drugim chyba nie kupisz, a jak już to zrobisz sam będziesz wiedział
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
patrico
|
Napisane: 10.01.2013, 20:38 |
|
Dołączył: 28.02.2012 Posty: 228
|
jak powiedział fulnek, najlepiej turbo cabrio
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 10.01.2013, 21:38 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
turbo cabrio to może to włoskie spod KRK?
Dodając koszty rejestracji to już nie taka promocja.
Spalanie o tyle upierdliwe w turbo jest, że wydatnie skraca zasięg. Tankować co 1,5 -2h? Wolne żarty...
|
|
Góra |
|
Marek 991
|
Napisane: 10.01.2013, 22:14 |
|
Dołączył: 30.12.2012 Posty: 102
|
Przejedz się po prostu jednym i drugim i zobacz co ci lepiej pasuje.
Kazdy ma inne potrzeby, inny punkt widzenia i inny gust.
Co do jednego jestem zgodny, PDK górą !!! , kiedys się bronilem przed kazdym automatem a teraz nie chcę nic innego .
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 10.01.2013, 23:51 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Super że cabrio Ja kupiłem 997 Cabrio z przypadku, bo szukałem Coupe. Dzisiaj gdybym ponownie kupował 911 to szukałbym znowu cabrio
Poliftowe 997 to trochę inna bajka, niby to samo a jednak samochód o wiele bardziej dopracowany. Różnica to nie tylko ledy, ale też kupa rzeczy których na pierwszy rzut nie widać. Poza tym auto nowsze.
Z drugiej strony, Turbo Cabrio jest przepiękne no i ta moc. Domniemywam że to tiptronic, nie jest on zły ale do PDK brakuje mu dekade.
Wybór i tak należy do Ciebie, także polecam przejechać się oboma.
|
|
Góra |
|
MK
|
Napisane: 11.01.2013, 18:41 |
|
Dołączył: 10.01.2013 Posty: 11
|
Chyba bedzie jednak turbo
|
|
Góra |
|
dario911
|
Napisane: 11.01.2013, 20:30 |
|
Dołączył: 2.04.2008 Posty: 520
|
Będzie pan zadowolony
|
|
Góra |
|
MK
|
Napisane: 12.01.2013, 14:47 |
|
Dołączył: 10.01.2013 Posty: 11
|
Mam możliwość wykupienia gwarancji za około 8000 zł na rok . Ma to sens przy malych rocznych przebiegach ? Okolo 10 max 15 tys km. Jakie jest wasze zdanie ? Dotyczy 911 turbo
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 12.01.2013, 14:54 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Wykupuj. Nawet dla takiego przebiegu warto.
Zależy tez trochę jak będziesz jeździć. Ale mimo wszystko zalecam.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
MK
|
Napisane: 12.01.2013, 15:12 |
|
Dołączył: 10.01.2013 Posty: 11
|
Lata katowania aut mam już za sobą ale od czasu do czasu lubię pojeździć szybko. Zastanawiam sie czy ta gwarancja naprawdę działa . Czy jak sie coś zepsuje to bedzie tego nie obejmuje tamtego tez nie itp. Będę na przeglądzie w serwisie to zapytam dokładnie .Miał ktoś doświadczenia ?
|
|
Góra |
|
drenalin1
|
Napisane: 12.01.2013, 20:01 |
|
Dołączył: 12.09.2012 Posty: 38
|
Dlaczego nikt nie pisze o fascynującym odglosie zasysania powietrza przez wloty w turbinie ja to w moim lubię najbardziej:)
Pozdrawiam
Karol
|
|
Góra |
|
slasz
|
Napisane: 13.01.2013, 0:18 |
|
Dołączył: 13.05.2011 Posty: 60
|
Z tego co pamietam to płacilem za roczną gwarancje około 1000 euro na
turbo 911
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 13.01.2013, 0:31 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|