|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
David
|
Napisane: 7.03.2010, 18:21 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 7.03.2010, 20:47 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Ciekawy projekt !
Co by nie powiedzieć, 911-tka to chyba jedyne autko w gronie elitarnych samochodów sportowych, które jest tradycyjnie napędzane 6-cio cylindrowym silnikiem. Aston i Jaguar przeszły już dawno na 8-kii wyżej, Ferrari i Lambo chyba już od 100 lat nie robiły szóstki. Ale oczywiście kochamy Porsche nie za to, że kogokolwiek naśladuje. Ciekaw jestem, jak wielu entuzjastów 911-stki byłoby skłonnych zaakceptować taką ewolucję ??
Dla mnie to i tak czysta teoria, póki co mam tylko "transaxl'e"
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 7.03.2010, 21:16 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
Jest tam napisane że posiada silnik w układzie V o koncie rozwarcia 180 stopni....
Jak to wyglada ?
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 7.03.2010, 21:27 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
To by musiał byc bokser ... , chyba że chodzi o "inne" 180 stopni
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 7.03.2010, 21:30 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
bokser też ma 180 ale tam jest V8
o ile sie nie myle to różnica jest w korbowodzie
V8 180 stopni a bokser to są dwa całkowicie różne silniki
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 7.03.2010, 21:59 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Prawie wszystkie V8 o jakich czytałem, to silniki w układzie widlastym - kąt ok. 70-90 st. - np 928 S4. Rzadko zdarzały sie V8 rzędowe. Ale 180 st trochę mnie zaskakuje ...
|
|
Góra |
|
kuchar
|
Napisane: 7.03.2010, 22:33 |
|
Dołączył: 25.02.2008 Posty: 238
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 7.03.2010, 22:44 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Dzięki za linka, wg zdjęć to klasyczny V8 widlak 90 st., te 180 st. to jakas pomyłka.
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 7.03.2010, 22:54 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
Fakt to typowe 90 stopni.
musieli się pomylic w opisie.
Ps.(ale to nie zmienia faktu że są silniki V o kącie 180 stopni)
|
|
Góra |
|
Wilson
|
Napisane: 8.03.2010, 19:35 |
|
Dołączył: 29.12.2009 Posty: 126
|
Zmiany tego typu wg mnie są bez sensu. Zwłaszcza, że zmodyfikowano tam też wygląd wnętrza (już całkiem nie wiem po co...). 911 jest na tyle doskonałym autem, że owszem, można je modyfikować, ale nie przerabiać na nie wiadomo co. Zmiana silnika to już za wiele.
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 8.03.2010, 19:38 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
V8 w budzie 911 to pomyłka.Kilka lat temu pisałem ,że kiedyś 911 stanie pod ściana ze względu na konstrukcję - mało miejsca z tyłu i zły rozkład mas.Wygląda ,ze dochodzą dościany -chyba,że znajdą jakieś przełomowe rozwiązanie techniczne.
Może skrzynię dadzą do przodu??
Jak długo wytzrymają pola autom z silnikami 6,0+ ,które niemają problemu z chłodzeniem i kiepskim rozkładem mas na osie??
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 8.03.2010, 20:19 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
Idą inne czasy. Emisja.
Będzie 1500cm, 2 cylindry, turbo, zintegrowany motor elektryczny. 400KM.
|
|
Góra |
|
SIMO
|
Napisane: 8.03.2010, 20:56 |
|
Dołączył: 19.03.2009 Posty: 213
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 8.03.2010, 21:44 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
TKacki napisał(a): Idą inne czasy. Emisja.
Będzie 1500cm, 2 cylindry, turbo, zintegrowany motor elektryczny. 400KM.
Ciekaw tylko jestem, czy 996/997 kiedykolwiek stana się klasykami, tak jak 993 i wcześniejsze, czy też czeka je raczej los wielkoseryjnych sam sportowych jak M3, S4/S5/S6 i innych o podobnych osiągach.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|