Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 911 V8...
PostNapisane: 7.03.2010, 18:21 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
http://www.auto-motor-i-sport.pl/wiadom ... -8902.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2010, 20:47 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Ciekawy projekt !

Co by nie powiedzieć, 911-tka to chyba jedyne autko w gronie elitarnych samochodów sportowych, które jest tradycyjnie napędzane 6-cio cylindrowym silnikiem. Aston i Jaguar przeszły już dawno na 8-kii wyżej, Ferrari i Lambo chyba już od 100 lat nie robiły szóstki. Ale oczywiście kochamy Porsche nie za to, że kogokolwiek naśladuje. Ciekaw jestem, jak wielu entuzjastów 911-stki byłoby skłonnych zaakceptować taką ewolucję ??

Dla mnie to i tak czysta teoria, póki co mam tylko "transaxl'e" :D :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2010, 21:16 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
Jest tam napisane że posiada silnik w układzie V o koncie rozwarcia 180 stopni....

Jak to wyglada ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2010, 21:27 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
To by musiał byc bokser ... , chyba że chodzi o "inne" 180 stopni :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2010, 21:30 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
bokser też ma 180 ale tam jest V8
o ile sie nie myle to różnica jest w korbowodzie
V8 180 stopni a bokser to są dwa całkowicie różne silniki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2010, 21:59 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Prawie wszystkie V8 o jakich czytałem, to silniki w układzie widlastym - kąt ok. 70-90 st. - np 928 S4. Rzadko zdarzały sie V8 rzędowe. Ale 180 st trochę mnie zaskakuje ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2010, 22:33 

Dołączył: 25.02.2008
Posty: 238
Tutaj jest więcej zdjęć tego silnika:
http://www.autoblog.com/gallery/geneva- ... -rgt-8/#19


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2010, 22:44 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Dzięki za linka, wg zdjęć to klasyczny V8 widlak 90 st., te 180 st. to jakas pomyłka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2010, 22:54 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
Fakt to typowe 90 stopni.
musieli się pomylic w opisie.
Ps.(ale to nie zmienia faktu że są silniki V o kącie 180 stopni)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.03.2010, 19:35 

Dołączył: 29.12.2009
Posty: 126
Zmiany tego typu wg mnie są bez sensu. Zwłaszcza, że zmodyfikowano tam też wygląd wnętrza (już całkiem nie wiem po co...). 911 jest na tyle doskonałym autem, że owszem, można je modyfikować, ale nie przerabiać na nie wiadomo co. Zmiana silnika to już za wiele.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.03.2010, 19:38 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
V8 w budzie 911 to pomyłka.Kilka lat temu pisałem ,że kiedyś 911 stanie pod ściana ze względu na konstrukcję - mało miejsca z tyłu i zły rozkład mas.Wygląda ,ze dochodzą dościany -chyba,że znajdą jakieś przełomowe rozwiązanie techniczne.
Może skrzynię dadzą do przodu??
Jak długo wytzrymają pola autom z silnikami 6,0+ ,które niemają problemu z chłodzeniem i kiepskim rozkładem mas na osie??




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.03.2010, 20:19 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Idą inne czasy. Emisja.

Będzie 1500cm, 2 cylindry, turbo, zintegrowany motor elektryczny. 400KM.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.03.2010, 20:56 

Dołączył: 19.03.2009
Posty: 213
Link do zdjęcia tego V8:
http://www.auto-motor-i-sport.pl/magazy ... l#gallHead


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.03.2010, 21:44 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
TKacki napisał(a):
Idą inne czasy. Emisja.

Będzie 1500cm, 2 cylindry, turbo, zintegrowany motor elektryczny. 400KM.



Ciekaw tylko jestem, czy 996/997 kiedykolwiek stana się klasykami, tak jak 993 i wcześniejsze, czy też czeka je raczej los wielkoseryjnych sam sportowych jak M3, S4/S5/S6 i innych o podobnych osiągach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum