912 (1965-1969)
- zdecydowany klasyk,
- pozytywna prognoza wzrostu ceny w niedalekiej przyszłości (tutaj oczywiście istotna będzie też cena zakupu dziś), to auto jest bardziej zaawansowane technicznie od 356 a tylko kilka lat młodsze, moje 912 i Mikołaja 356 dzieli np tylko rok!, ceny 911 pierwszej serii wystrzeliły już w kosmos, na pierwsze 912 też już nadchodzi czas (oczywiście nie dogonią cen 911 czy 356 ale na pewno dziś są jeszcze niedowartościowane)
- auto musi być kompletne bo galanteria jest niestety droga do tych aut,
- ja powiem zdecydowanie SWB (1965-1967),
- warto rozejrzeć się też w kraju: jeden znajomy kupił jakiś czas temu bardzo ładny kompletny egzemplarz do renowacji z Classic Car, drugi już po zrobionym lakierze wyglądający bardzo obiecująco jest u Marka Półtoraka
912E (1976)
- mega oryginalny i nietuzinkowy
- jak dla mnie dziś to auto dla ekscentryka, pewnie byłby to pierwszy egzemplarz w Polsce
,
- silnik VW od 914'tki słabo wygląda w kokonie 911'tki, w 914 jest ładnie schowany i go nie widać
- w specyfikacji oryginalnej felgi np. powinny być stalowe z deklami co w serii G wygląda mega dziwnie...
- jak poszedłbyś dziś do salonu kupić sobie nowego SAAB'a to kupuj 912E, to po prostu auto dla Ciebie
Pozdrawiam serdecznie
Mata
Ps. Wrzuć zdjęcia i szczegółowe info na temat aut na PW. Możemy się też zdzwonić i pogadać. Chętnie doradzę