|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
adarek
|
Napisane: 22.10.2015, 13:07 |
|
Dołączył: 12.08.2010 Posty: 469 Lokalizacja: Gliwice
Nr klubowicza: 260
|
Witam. Powoli dojrzewam do zakupu jakiegoś klasyka. Zacząć chciałbym od 928 S4 lub GTS. Stan dobry najlepiej z jakąś historią, nie przepadam za grzebaniem w samochodach. http://otomoto.pl/oferta/porsche-928-po ... 53bfd155d7Przy okazji natknąłem się na taki egzemplarz. Ktoś coś o nim wie ??
_________________
9964S manual/2003 była cayenne diesel/2012, panamera4S/2011 9974S PDK cabrio/2010, 993C2 aut coupe/1995 caymanS987 manual/2006
|
|
Góra |
|
arek classic
|
Napisane: 22.10.2015, 17:36 |
|
Dołączył: 20.10.2014 Posty: 296
|
Nikt nic nie odpowie. Auto w moim garażu i nie jest znane. Zapraszam na oględziny lecz nie przejażdżki.
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 22.10.2015, 18:37 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2933
|
Mój znajomy spod Wadowic również posiada przepiękne S4. Stan idealny, a przebieg jeszcze mniejszy niż u Arkadiusza. W razie czego mogę podać namiar
|
|
Góra |
|
slawek290
|
Napisane: 22.10.2015, 19:08 |
|
Dołączył: 25.11.2013 Posty: 79
|
Kulig ale ja nie wiem czy chce sprzedać Jak jesteś zainteresowany 928 to zapraszam Możesz sobie podotykać i pomacać. Lubię się dzielić swoją radością  Jak nie będzie padać to się możemy gdzieś kopsnąć. Daleko nie masz z Gliwic. A jak wpadniesz Porsche to ja sobie pomacam przy okazji Twoje 
|
|
Góra |
|
Mate_usz
|
Napisane: 22.10.2015, 19:51 |
|
Dołączył: 5.07.2010 Posty: 110
|
adarek napisał(a): Witam. Powoli dojrzewam do zakupu jakiegoś klasyka. Zacząć chciałbym od 928 S4 lub GTS. Stan dobry najlepiej z jakąś historią, nie przepadam za grzebaniem w samochodach. http://otomoto.pl/oferta/porsche-928-po ... 53bfd155d7Przy okazji natknąłem się na taki egzemplarz. Ktoś coś o nim wie ?? Jedyne co można powiedzieć na podstawie zdjęć że jest to wersja USA - najogólniej rzecz biorąc raczej mniej poszukiwana niż wersje EU. Jak jest z amerykanami większość wie, z reguły są tańsze - myślę że w tej kwocie, jeśli nie w niższej - możesz spokojnie znaleźć wersję europejską S4/GT(moim zdaniem o większej wartości kolekcjonerskiej)w podobnym stanie. Baaa nawet z manualną skrzynią biegów (rzadziej występowały - bardziej poszukiwane). Na GTS'a w przyzwoitym stanie może zabraknąć.
|
|
Góra |
|
slawek290
|
Napisane: 22.10.2015, 20:17 |
|
Dołączył: 25.11.2013 Posty: 79
|
Ze zdjęc widać że w komorze silnika brakuje pokrywki kabli plusowych z lewej strony,pokrywki cewki z prawej strony. No i przy amerykańcu koniecznie popatrz na przednie lampy . Wersja europejska kosztuje chyba krocie a w używce raczej mało dostępne.
|
|
Góra |
|
adarek
|
Napisane: 23.10.2015, 7:10 |
|
Dołączył: 12.08.2010 Posty: 469 Lokalizacja: Gliwice
Nr klubowicza: 260
|
Dziękuje za informacje. arek classic - Dziękuje ale interesuje mnie wersja tylko europejska. simprez - jak kolega chce sprzedać to podaj mu moje namiary Mate_usz - budżet nie jest sztywny. Za dobre rzadkie auto warto dać więcej i mieć potem święty spokój. slawek290 - fajny garaż masz - chętnie bym się ....podotykał rurkami wydechowymi moimi porsche z Twoimi  . Odezwij się to się umówimy. mój nr +48 604 497630
_________________
9964S manual/2003 była cayenne diesel/2012, panamera4S/2011 9974S PDK cabrio/2010, 993C2 aut coupe/1995 caymanS987 manual/2006
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 23.10.2015, 17:15 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2237 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
Załatwione, sprowadze ci z Japonii 
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
slawek290
|
Napisane: 23.10.2015, 19:40 |
|
Dołączył: 25.11.2013 Posty: 79
|
Sam bym chciał jeszcze jedno z Japoni albo dwa .Proszę jednak powiedzieć ile będzie kosztować w Pl po opłaconych cłach i akcyzach auto które tak kosztuje 1,8 mil jenów i druga wersja 1 mil jenów i kto bierze ryzyko że coś będzie nie tak z samochodem ?
|
|
Góra |
|
arek classic
|
Napisane: 23.10.2015, 21:16 |
|
Dołączył: 20.10.2014 Posty: 296
|
Czytam te posty i zastanawiam się skąd ta nienawiść do (amerykanców) ? A czy ktoś zastanowił się czy Porsche sprowadzone z zachodniej Europy ma jakąkolwiek wiarygodną potwierdzoną historię ? Ja zdecydowanie wolę sprowadzić dla siebie z USA ponieważ mam przynajmniej pewność jak auto wyglądało i jaki ma wiarygodny przebieg. A z europejskimi wersjami można zrobić wszystko (przebieg,remont itp .) ponieważ nie było i raczej dalej nie ma żadnej kontroli jak auto wyglądało po opuszczeniu granicy. A z Japonii też widziałem auta picowane na nówki sztuki. Przecież nie każdy Japończyk dbał o auto. Lampy czy zderzak US można zamienić na EU ale historii nie. I dla przypomnienia gdzie byłaby firma Porsche gdyby nie rynek USA ?
|
|
Góra |
|
Mate_usz
|
Napisane: 24.10.2015, 0:15 |
|
Dołączył: 5.07.2010 Posty: 110
|
arek classic napisał(a): Czytam te posty i zastanawiam się skąd ta nienawiść do (amerykanców) ? A czy ktoś zastanowił się czy Porsche sprowadzone z zachodniej Europy ma jakąkolwiek wiarygodną potwierdzoną historię ? Ja zdecydowanie wolę sprowadzić dla siebie z USA ponieważ mam przynajmniej pewność jak auto wyglądało i jaki ma wiarygodny przebieg. A z europejskimi wersjami można zrobić wszystko (przebieg,remont itp .) ponieważ nie było i raczej dalej nie ma żadnej kontroli jak auto wyglądało po opuszczeniu granicy. A z Japonii też widziałem auta picowane na nówki sztuki. Przecież nie każdy Japończyk dbał o auto. Lampy czy zderzak US można zamienić na EU ale historii nie. I dla przypomnienia gdzie byłaby firma Porsche gdyby nie rynek USA ? Wiesz, każdy swoje zachwala - prawda jest taka że mieszkamy i żyjemy w europie, tym samym wersje europejskie są nam bliższe. Prawdą i faktem jest też to że europejczyki mają większą wartość kolekcjonerską. Jeśli dodamy do tego fakt iż podobne egzemplarze można kupić właściwie za połowę kwoty którą chcesz uzyskać, za naszymi granicami, to sam chyba powinieneś dojść do wniosku że ta oferta - no cóż, w moim przekonaniu idealna nie jest. Kimbex swego czasu sprzedawał GTS'a z manualem - zaczynał od 90tyś, skończyło się na...60-70? Gdzie wersji tych powstało kilkaset i nawet ewentualnie słabszy stan przy mocnej pozycji kolekcjonerskiej tego egzemplarza nie był argumentem do odrzucenia jego oferty - u Ciebie jest trochę na odwrót. Przy 928 US to nie tylko lampy i zderzaki, są jeszcze błotniki czy wnętrze - chyba się to nie opłaca. Tak mi się wydaje - chłodna kalkulacja.
|
|
Góra |
|
adarek
|
Napisane: 24.10.2015, 9:45 |
|
Dołączył: 12.08.2010 Posty: 469 Lokalizacja: Gliwice
Nr klubowicza: 260
|
Zagaszam się z Mate_usz - 928 kupuję nie do codziennej jazdy bo mam czym jeździć, nie na zarobek - by nie było - czy lokaty kapitału bo ile by trzeba czekać by 928 zarobiło coś odliczając koszty utrzymania, przeglądów, garażowania,ubezpieczenia itp.Kupuję dla samej radości posiadania i pojeżdżenia sobie czasem czymś co 30 lat temu było szczytem myśli konstrukcyjnej i awangardy w temacie budowy samochodów . Jednocześnie 928 nie ma tak zrytych cen przez bańkę jak 964 czy 993 zwłaszcza w wersjach turbo ( to moje zdanie i wiem ze wielu się za mną nie zgodzi co do banki i zrytych cen  )Nie chce kupować auta 2 razy drożnej tylko dlatego że ktoś tak sobie chce. Ma to być rozsądny zakup za rozsądne pieniądze.Nic mnie nie goni poczekam spokojnie.I ma to być wersja europejska bo jest mi bliższa sercu - prywatnie brzydzę się kulturą amerykańska jakby co  - wiec nawet europejskie auta w amerykańskiej wersji budzą we mnie odruch wymiotny. Krzysztof - jak się natkniesz na ciekawy egzemplarz w Japonii napisz na mail. Póki co rozglądam się po rynku europejskim. W końcu przy 10 tyś euro da się tę akcyzę przeżyć.
_________________
9964S manual/2003 była cayenne diesel/2012, panamera4S/2011 9974S PDK cabrio/2010, 993C2 aut coupe/1995 caymanS987 manual/2006
|
|
Góra |
|
arek classic
|
Napisane: 24.10.2015, 10:53 |
|
Dołączył: 20.10.2014 Posty: 296
|
Nie zależy mi bardzo na sprzedaży ponieważ nigdy nie widziałem tak zachowanego 928, a bardzo cenie ten model z kolekcji Porsche. Co do cen to w PL nie bierzemy pod uwagę noty danego auta, historii a ma to wpływ na cenę. Z tymi (amerykańcami) przesadzacie inne błotniki, wnętrze a niedługo ktoś napisze gorsze hamulce czy zawieszenie. No i bliższe sercu europejskie ale japońskie już nie.Wyłączam się z tego postu a może ktoś zacznie nowy o różnicach w zakupie i wyposażeniu aut z różnych rynków świata i nie tylko modelu 928. Bo ilu z Nas jeżdzi 911, 964, czy 993 które przyjechały z US. Gdyby nie rynek amerykański to czy przetrwało by Porsche, które głownie produkowało swoje auta na rynek US.
|
|
Góra |
|
slawek290
|
Napisane: 24.10.2015, 12:41 |
|
Dołączył: 25.11.2013 Posty: 79
|
Arek z tyłu pomiędzy lampami jest plastik z fabrycznymi narzędziami, powinien też tam być trójkąt ostrzegawczy. Możesz zamiescić zdjęcia jak to wygląda w Twoim samochodzie. Masz może osłony silnika pod spodem ? Jeśli to nie byłby problem to możemy prosić foto tych osłon ?
|
|
Góra |
|
racestar
|
Napisane: 25.10.2015, 18:18 |
|
Dołączył: 4.11.2013 Posty: 34
|
Niestety ceny "transów" od kilkunastu miesięcy rosną. Jestem pewien że już niedługo, cena za jaką Arek chce sprzedać eskę nie będzie nikogo dziwiła. Wcześniejsze modele 16V generują spore koszty eksploatacji, nowsze już są mniej paliwożerne. Auto raczej nie nadaje się do sportu ale można nim pojechać bardzo dynamicznie, dlatego automatyczna skrzynia biegów nie powinna dyskwalifikować wręcz przeciwnie - znacząco poprawia komfort. Reasumując auto jest dynamiczne i bardzo komfortowe, do tego wiele wybacza. To maszyna, która ma serce i duszę - taki kumpel na 4 kółkach. Wszystkie te cechy powodują że mocno aspiruje do miana "auta do codziennej jazdy". Napisałem o tym ponieważ w przypadku mojego 928 z "weekendersa" zrobiło się auto do codziennej jazdy- czyli warto kupić w jak najlepszym stanie 
|
|
Góra |
|
slawek290
|
Napisane: 25.10.2015, 19:19 |
|
Dołączył: 25.11.2013 Posty: 79
|
No i sobie pojeżdzili Ogólnie wartościowe spotkanie pod względem merytorycznym. Pozazdrościć Darkowi tak wyrozumiałej Żony... no i 997 całkiem fajnie jedzie. Szkoda że to takie drogie auto bo mógłbym nim codziennie do roboty zapier....ć  z radością  4S robi robotę i sprawia wrażenie auta pewnie trzymającego się drogi  aż chce się wciskać gaz aby usłyszeć pomruk silnika. Darek jest dość płodny słowotwórczo " mnie jazdą nie wystraszysz " " masz tu znajomą policję " Darek dzięki za spotkanie.
|
|
Góra |
|
adarek
|
Napisane: 25.10.2015, 19:40 |
|
Dołączył: 12.08.2010 Posty: 469 Lokalizacja: Gliwice
Nr klubowicza: 260
|
Tez dziękuje ze spotkanko było fajnie pooglądać Twoje skarby zwłaszcza te lekko przykurzone i pogadać z fascynatem 928. Nie miałbyś spokoju jakby się tu na forum dowiedzieli o czym piszę "to zakurzone mam na myśli"  . A 928 mnie nie zawiodło a wręcz przeciwnie 928 to to co chciałbym mieć. Do zobaczenia mam nadzieję.
_________________
9964S manual/2003 była cayenne diesel/2012, panamera4S/2011 9974S PDK cabrio/2010, 993C2 aut coupe/1995 caymanS987 manual/2006
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 25.10.2015, 23:51 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2933
|
Ja Sławkowi o to zakurzone już rok cały głowę suszę... Może zdąży przyszykować na przyszłoroczne jubileusze 
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|