Jakby ktoś się wybierał obejrzeć
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2616350 to chętnie podzielę się paroma uwagami:
-silnik podobno nowy;) pracuje jak stara maszyna do szycia, głośny szum z okolic wałków rozrządu, szczególnie na zimnym silniku, popychacze klepią.
-osiągi nieco poniżej normy, choć nie kopci na czarno ani na niebiesko, ani nie znalazłem śladów wody w oleju (do zbiorniczka wyrównawczego nie zaglądałem)
-wyciek oleju z okolic zbiorniczka do wspomagania
-ślady nieudolnego nitowania przedniego zderzaka ukryte pod szpachlą
-korozja na wewnętrznej przedniej stronie maski sugeruje, że było jakieś kuku
-tylny zderzak krzywo spasowany
-brak lewego górnego łącznik obramówki przedniej szyby
-podbita i skancerowana prawa tylna felga
-skrzynia wrzuca wsteczny/drive po chwili zwłoki
-pojawiają się wibracje przy hamowaniu z dużej prędkości
-radzę sprawdzić każde urządzenie elektryczne oraz klimatyzację, bo tego już nie zrobiłem
-opony nowe, to może kiedyś były...teraz to jakieś 5mm bieżnika
-faktycznie są 2 faktury na naprawy, ale nie wynika z nich że silnik został włożony fabrycznie nowy, tylko że został wymieniony (więcej nie zrozumiałem bo nie znam niemieckiego)
-umawiać się na dokonanie transakcji
tylko w uczęszczanym miejscu publicznym z właścicielem pojazdu figurującym w dowodzie rej. i najlepiej wziąć za sobą 2-3 kumpli w celu wyrównania sił
-z nr VIN wynika, że rok prod to 1988 r.
-jak za 5300 EURO może wart kupienia, ale weźcie ze sobą kogoś kto zna się na tych autach, może znaleźć więcej niespodzianek