Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 944 problem
PostNapisane: 5.03.2010, 14:59 

Dołączył: 3.03.2010
Posty: 14
Jestem przypadkowym posiadaczem modelu 944Targa 85r nowsza wersja :
nowa deska, aluminiowe wahacze, cztero tłoczkowe zaciski, skora....
I od początku( 3 lata) jest pewien problem ; samochód nie ma swojej mocy,
ciężko sie rozpędza i tylko do 150 max, zużycie paliwa 8-8,5l/100.... :?:
Regulacja na przepływomierzu i za nim nic niedaje, może być tylko gorzej.
Silnik zapala na zimnym praktycznie na" dotyk" na gorącym jest troszkę gorzej, na wolnych obrotach chodzi równo i cicho, przy dodaniu gazu
zmienia się głos silnika na bardziej głuchy ale właściwego przyśpieszenia nie ma po chwili jakaś tam dynamika sie pojawia...
Sprawdzone ustawienie rozrządu, sprzęgło sie nie ślizga, wtryskiwaczy ani zaworów nie słychać, oleju nie bierze (lekki przeciek na wale od str. sprzęgla) wydech z właściwym przelotem......i aż wstyd wyjechć na drogę...
mój Renault Espace 105KM nie daje mu żadnych szans na na starcie i przyśpieszeniu
:?:
Jakiś czas temu zajmowałem sie mechaniką pojazdową i wiele spraw z tym związanych nie jest mi obce ... ale ?? gdzie tu szukać błedu...

Pozdr.......... Kord


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2010, 15:37 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Wypelnij profil - napisz skad jestes. To pomoze chociazby przy polecaniu jakichs specow w okolicy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2010, 16:03 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Może masz skrzynię nie od tego modelu?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2010, 16:03 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
rzuć zdjęcie komory silnika - ustalimy jaki model silnika masz w 944. Łatwiej będzie wtedy podać możliwe przyczyny (charakterystyczne dla konkretnych silników).
Jeśli to jest turbo'85 to objawy mi nasuwają awarię turbosprężarki?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2010, 16:20 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Awaria turbo? Nie sadze. Ten silnik nawet odprezony bez turbo jest dosyc zwawy i powinien sie troszke lepiej zachowywac.
Zla skrzynia? Tez watpie, bo nawet skrzynia od turbo w silniku n/a nie powoduje tak gwaltownego "zamulenia".
Poza tym w obu przypadkach vmax nie powinna byc 150km/h. Raczej co innego bym obstawial.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: ?
PostNapisane: 5.03.2010, 22:43 

Dołączył: 3.03.2010
Posty: 14
Mieszkam w okolicy Przemysla. Silnik jest bez turbo, wiadć ,ze rozkrecany jeszcze nie byl ma 230 tys. km. Skrzynia jest ok, to nie wina skrzyni.
Jest przez coś zamulony totalnie...przeplywomierz ?? pompa paliwa ???
komputer ??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2010, 14:56 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Zapchany katalizator, nieszczelny dolot, jeden z czujników temp. lub komputer (DME), styczniki poł. przepustnicy. Przepływomierz nie ma wpływu na pracę przy pełnym gazie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: ?
PostNapisane: 7.03.2010, 9:07 

Dołączył: 3.03.2010
Posty: 14
Dzięki za zainteresowanie :)
Jest bez katalizatora, od sprawdzenia dolotu zaczynałem szkunie przrzyczyny
jest szczelny.
Nie normalnym (dla mnie )jest mocne uderzenie spalin przy wylocie z tlumika końcowego, tak jak to na ogół bywa w innych samochodach przy zbyt opóżnionym zapłonie albo niewłaściwym ustawieniu rozrządu.
Rozrząd sprawdzony i jest ok, zapłon ? nie ma regulacji...
Styczniki ? nie wiem , które to są. Komputer ? sprawdzę jakie ma oznaczenie
może coś tam było kombinowane ?
Praca silnika na wolnych obrotach ok. 900 jest wyjątkowo poprawna, bez obciążenia silnik na dodanie gazu reaguje bez opóżnienia tak samo obroty spadają właściwie do wolnych. Dynamika samochodu jest na poziomie 80KM

Kord


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum