Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 25.09.2020, 21:35 

Dołączył: 14.12.2019
Posty: 44
Załącznik:
KDXG8011.JPG
Elo!Właśnie wróciłem od naszych zachodnich sąsiadów i miałem przyjemność poprowadzić ładne 944.Ogólnie auto zbierało się sprawnie,trzymało tor jazdy,hamowało bez ściągania,ciśnienie oleju na wolnych obrotach ok.3 (silnik rozgrzany)przy przyspieszaniu rośnie.....ale kierownicą na postoju,pomimo wspomagania,kręciło się dość ciężko(opony szer.255),czy ten typ tak ma?Nie wiem może zbyt wysoko stawiam poprzeczkę 30-letniemu autu ale biegi też dość ciężko wchodziły,może dlatego,że aktualny właściciel był trochę wyższy ode mnie,nie regulowałem siedzenia jak usiadłem po nim (głupio było mi się przyznać,że nie wiem jak) :).Jakoś nie przemówiło do mnie,że wspomnę tylko,iż pomimo zaznaczenia przez Niemca opcji "unfallfrei" tylne błotniki miały ponad 700 mikronów.Szukam dalej....... :)
P.S.
Jako ciekawostka:dowiedziałem się od właściciela,że 944 cabrio to jedyne Porsche,którym nie można jeździć po drogach BRD z otwartym dachem bez zapiętego Persenning.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron