Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 8:20 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 692
tetsumaru napisał(a):
Kolego ! Wyraznie i drukowanymi ci napisalem :MANN FILTER W719/22

Albo Bosch 0 451 103 213, ale jest chyba ciut droższy.
Ja zalałem 10W60 - w odpowiednim miejscu trzyma wskazówkę czujnika ciśnienia oleju na gorąco ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 15:56 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
olej mam filtr mam ale zanim to wymienię muszę zrobic jeszcze cieknącą miskę olejową, pytanie tylko jak ja wyjąć bo z tego co wiem nie wyjdzie tak poprostu.
Ktos robił ma jakiś sposób na jej wyjecie tak żeby za dużo nie rozkręcać?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 18:41 

Dołączył: 9.08.2009
Posty: 61
Najpierw umyj silnik i dobrze sprawdz czy to na pewno miska cieknie . ...
W 944 nalczesciej cieknie uszczelnienie czola silnika . Simeringi , oringi , przekładki teflonowe .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 18:42 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2932
Bez zdejmowania belki się nie obejdzie. Przynajmniej ja nie słyszałem o innym sposobie (chyba, że masz jakąś tjuningowaną/wyczynową ;) )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 19:58 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
silnik umyty jakiś czas temu i cieknie z misy także to już sprawdzone.
co do zdejmowania belki jak to zrobić, podbudować silnik a belkę odkręcić od silnika, podłużnic i opuścić na dół, czy jakoś inaczej to zrobić żeby nie było za dużo odkręcania.
jak ktoś może niech opisze pokrótce jak to zrobić będę bardzo wdzięczny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2011, 21:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
simprez napisał(a):
Bez zdejmowania belki się nie obejdzie. Przynajmniej ja nie słyszałem o innym sposobie


Można w sumie wytargać silnik górą ;)

Co w przypadku miski nie jest takie znów głupie - zakładanie miski od dołu jest trochę problematyczne (uszczelka).




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.10.2011, 10:21 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
Dziś będę walczył z ta misą, spróbuje opuścic sama belkę a silnik podbudować. Jak zrobię to napiszę jak poszło :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.10.2011, 17:54 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
misa wyjeta, poszło bardzo łatwo, silnik podbudowany, opuszczona sama belka, odkręcona tylko kolumna kierownicy, belka od podłużnic i łapy od poduszek wszystko opadło na dół miska wyszła bez najmniejszych oporów.
jutro czeka mnie odwrotność dzisiejszej zabawy, życzcie powodzenia :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.10.2011, 23:44 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Proponuję jeśli już tam jesteś zweryfikować stan panewek korbowodowych (zwłaszcza 2 i 3 lecą stosunkowo szybko) oraz smoka oleju (ew mikropęknięcia).




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.10.2011, 15:48 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
piterson napisał(a):
Proponuję jeśli już tam jesteś zweryfikować stan panewek korbowodowych (zwłaszcza 2 i 3 lecą stosunkowo szybko) oraz smoka oleju (ew mikropęknięcia).


Sprawdziłem panewki, są w bardzo dobrym stanie, powłoka nie starta jeszcze, wyglądają super, smok jest cały pomimo bardzo długiej jazdy bez balansów.

Miska weszła na miejsce elegancko mam nadzieję że będzie wszystko szczelne, niestety nie mam jak sprawdzić bo czekam w dalszym ciagu na powrót z regeneracji pompy wody, okazało się że gość da radę ja naprawić.
Jej stan był tragiczny, luz na wałku ok 4mm, peknięty ten "wiatrak" który pompuje wodę, łożysko prawie stanęło w miejscu.

I wracajac jeszcze do tego rezystora/opornika wiatraka dla wersji z klimą (pierwsze foto) ja klimy nie mam więc od czego mógłbyć drugi bo kwestia tego nie była wyjaśniona i nie wiem czy mam szukać drugiego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.10.2011, 17:38 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
dziś dzwonil gość od pompy, powiedział że ktos bardzo mądry zmienił juz kiedyś łożysko z dużego fiata :shock: dobrze że to wogóle tyle wytrzymało.

Wracając do poprzedniego posta wie ktoś czy te rezystory/ oporniki muszą być dwa pomimo braku klimy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.10.2011, 18:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
A ile masz wentylatorów? Jeden czy dwa? Jeśli dwa to powinieneś mieć dwa rezystory.

P.S Chyba gdzieś mi zalegają takowe w garażu jakby co...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.10.2011, 19:47 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
Na chłodnicy mam jeden wentylator, a jesli ma być jeden rezystor to zastanawia mnie czemu te kable wiszą tak powykręcane we wszystkie strony i niezabezpieczone niczym, możne to służy jeszcze do czego innego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.10.2011, 14:01 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
pytanie jeszcze o wyposażenie auta, jako że nie mogłem zrobić zdjęcia spisałem kody, na nalepce są następujące:
C00, 164, 328, 416, 441, 450, 651, 666
Proszę bardzo o rozszyfrowanie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.10.2011, 14:25 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Aro napisał(a):
C00, 164, 328, 416, 441, 450, 651, 666
Proszę bardzo o rozszyfrowanie.


Code
164 Tyres 215/60 VR15
328 Radio
416 Leather steering wheel and shift boot
441 Fader, antenna booster, 4 speakers
441 Radio speakers and antenna amplifier
450 Light metal rims
651 Electric windows
666 Without lacquer preservation and chrome preservation


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.10.2011, 14:00 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
Dzięki wielkie za kody.

Dziś przyszła pompa wody, cena ku zdziwieniu niewielka 270 zł z przesyłką :shock: , teraz tylko poskładać wszystko zostało.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.10.2011, 18:29 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
Wkońcu wiem jaki mam silnik M44/07 możecie coś o nim powiedzieć bo ja jestem zielony z tego czym sie różnią inne numery i silniki.

I z innej beczki co sądzicie o telefonach w czarnym macie z polerowanym rantem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.10.2011, 19:54 

Dołączył: 28.10.2010
Posty: 145
wg. mnie taki malunek phone diala będzie zalatywał tęsknotą za fuchs'em: http://www.pelicanparts.com/techarticle ... h/fig1.jpg ...
telefon po to ma takie kształty jakie ma, żeby się filuternie błyszczały :wink:
De gustibus non disputante est.. a może będzie ciekawie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.10.2011, 10:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
1982-1984
M44/01 - wersja europejska, 163 KM (03 - automat)
M44/02 - wersja US, 150KM (04 - automat)

1985-1987 (nowa deska)
M44/05 - wersja europejska, 163 KM (06 - automat)
M44/07 - wersja USA, 150KM (08 - automat)

1988
M44/09 - jedna wersja na wszystkie rynki, 160KM (10- automat)

1989
M44/11 - silnik 2.7, 165 KM (12 - automat)




Telefony z polerowanymi rantami - rewelacja!!! tylko koniecznie muszą być to telefony z ET 23 (idealnie jeszcze 16-cali).




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.10.2011, 11:40 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
dzieki za te rodzaje silników :wink: ale jak to usa to troche chyba pokombinowane to auto bo buda nie jest usa, chyba że bez tych dużych zderzaków też występowały w usa
A felgi mam niestety 15, a powiedz czy na feldze pisze jakie mają et, bo grubo się zastanawiam jak by wyglądało z czarnym felunkiem przy czarnym aucie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum