Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.03.2018, 19:45 

Dołączył: 5.07.2010
Posty: 110
Auto jest w większości zachowane w oryginalnym stanie, w większości mam tu na myśli fakt że chyba lakierowane były prawe drzwi ale pewności nie mam, tapicerka fotelowa też posiada jakieś tam uszkodzenia. Na dachu i masce schodzi klar, prawdopodobnie jeszcze pierwszy oryginalny lakier.
Co ważne, a może przy takich autach najważniejsze...nie było tutaj naszych, nie ma patentów i tego szalonego druciarstwa...
Do ogarnięcia są hamulce (w sensie standardowego serwisu + ewentualnie amorki) - to tak z minusów.
Z plusów, auto jest świeżo po wymianie rozrządu a silnik jest jak dzwon, ciśnienie wzorowe.
Co zostało ostatnio zrobione (ostatni miesiąc) ?
- wymiana kpl. rozrządu z pompą wody
- wymiana pompy paliwa, filtra paliwa, przepłukany zbiornik paliwa
- czyszczenie wtryskiwaczy, listwy paliwowej, wymiana uszczelnień (oringów)
- wymiana oleju + filtra oleju
- wymiana płynu chłodzącego
- kpl oryginalnych Fuschów wartych rynkowo około 6-8tys zł.

Auto jest zarejestrowane w Polsce, ma opinię o charakterze historycznym.

Są oryginalne książki serwisowe, obsługi auta itd.

Link do ogłoszenia : https://www.olx.pl/oferta/porsche-944-t ... efb05869ec

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum