Auto jest w większości zachowane w oryginalnym stanie, w większości mam tu na myśli fakt że chyba lakierowane były prawe drzwi ale pewności nie mam, tapicerka fotelowa też posiada jakieś tam uszkodzenia. Na dachu i masce schodzi klar, prawdopodobnie jeszcze pierwszy oryginalny lakier.
Co ważne, a może przy takich autach najważniejsze...nie było tutaj naszych, nie ma patentów i tego szalonego druciarstwa...
Do ogarnięcia są hamulce (w sensie standardowego serwisu + ewentualnie amorki) - to tak z minusów.
Z plusów, auto jest świeżo po wymianie rozrządu a silnik jest jak dzwon, ciśnienie wzorowe.
Co zostało ostatnio zrobione (ostatni miesiąc) ?
- wymiana kpl. rozrządu z pompą wody
- wymiana pompy paliwa, filtra paliwa, przepłukany zbiornik paliwa
- czyszczenie wtryskiwaczy, listwy paliwowej, wymiana uszczelnień (oringów)
- wymiana oleju + filtra oleju
- wymiana płynu chłodzącego
- kpl oryginalnych Fuschów wartych rynkowo około 6-8tys zł.
Auto jest zarejestrowane w Polsce, ma opinię o charakterze historycznym.
Są oryginalne książki serwisowe, obsługi auta itd.
Link do ogłoszenia :
https://www.olx.pl/oferta/porsche-944-t ... efb05869ec