Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 20.09.2009, 13:46 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
Auto pow wielu dziwnych przygodach powróciło pod moj dach jakiś czas temu. Stało się tak gdyz nie mogłem przeżyć tego że będzie rozkręcony i rozsprzedany na czesci. Auto gdy było niegdyś w moich rękach budowane było z mysla o sporcie i tak było wstępnie przygotowane. Gdy przygarnąłem go ponownie silnik był rozłożony na czesci pierwsze i porozkładany w pudełkach (naszczęście z głową ) Zawieszenie w miedzy czasie poszło do innego auta tak więc odkupiłem kompletną karoserię bez pakietu m030.

Cóż warty prosiak bez serca więc zaczeliśmy od silnika. Trzeba było poskłądac wszystko do kupy śrubka do śrubki jak ktoś lubi puzle to dobra zabawa :) Silnik chodził wcześniej do końca wypluła się uszczelka pod głowicą. Wszystkie elementy przed złożeniem trafiły do specjalistów na pomiary. Głowica zregenerowana nowe uszczelniacze i prowadnice zaworowe. Wszystkie uszczelki i simeringi zmienione na nowe. Silnik jest juz złożony zostało trochę osprzętu i myślę że silnik wyląduje w aucie jeszcze w tym miesiącu.

Udało się odzyskac oryginalne zawieszenie więc tez niebawem wróci do pierwotnego własciciela.

NA chwilę obecną karoseria jest pozbawiana wszystkiego co moze być zbedne i wazy :) Wnętrze karoserii pomalowane w kolorze nadwozia założona połkklatka ale mysle nad wyspawaniem koplentenj klatki.

Na przyszłość na zime, planuje:

-szyby boczne z pleksi
-maska karbonowa
- tylni dyfuzor
- strojenie silnika na ok 300 KM i 500 nM
-odchudzenie auta do ok 1100-1150 KG
- przerobienie lamp na ,,plexi''
- przedni nosek plexi z wlotami powietrza na intercooler
- nowy kompletny wydech

Bardzo podobało mi się auto kolegów z Litwy. Swoje auto chiał bym zbudować w podobny sposób. Zima się zbliża wiec będzie sporo czasu aby auto było przygotowane w 100 % na przyszły sezon.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.09.2009, 18:24 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2932
Projekt naprawdę interesujący! Czyli w przyszłym sezonie co najmniej 2 turbawki będą w wersji trackowej (alexdr przecież też coś szykuje ;) ).
Z zainteresowaniem będę śledził losy projektu. Nie ukrywam, że sam chciałbym kiedyś przebudować szmergla na puszkę wg homologacji TurboCup... Ale to dopiero pieśń (odległej :lol:) przyszłości.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.09.2009, 19:43 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Ostatnio wszyscy szykuja takie auta (trackowe). Zbaczymy jak beda jezdzily ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.09.2009, 20:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Też mi się marzy takie wydłubane turbo ;)
Litewska turbinka też baaardzo mi się podobała (tyko szkoda że była tak ciężka).

Niestety w przyszłym sezonie nadal będę musiał jeździć 8-zaworowym dychawicznym wolnossakiem.
Chociaż są plany na kolejne modyfikacje. Mam nadzieję że będzie jeszcze szybszy i nie da się łatwo objechać wszelakim S2, 968 i 944T :lol:




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.09.2009, 22:10 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
powoedzenia z projektem!

btw. auto litwinow ponoc musialo wazyc 1200 ze wzgledu na jakies ich przepisy torowe czy cos ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.09.2009, 1:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Gratulacje odwagi ;) i powodzenia z projektem :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.10.2009, 1:25 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
silnik juz siedzi osprzęt też. Dziś siedziałem do 20 z zamiarem opdpalenia. Na początek problemy z paliwem pompa nie pracowała ale okaząło się ze moje niedopatrzenie (brak masy na wiązce po pomalowaniu wnetrza) i pompa zadziałała. POjawił się drugi problem brak iskry wszystko wskazuje na speed sensory jutro walki ciąg dalszy....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.10.2009, 2:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
....i tak trzymaj :thumbup:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.10.2009, 9:53 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Zima to czas inwestycji i przygotowań - bardzo to lubię :)




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2010, 0:22 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
auto gotowe i przygotowane do końcowego zestrojenia (planowo u Tkackiego). Plany jednak jak to u mnie zmieniają się z dnia na dzień. W tym roku szykuje się sporo inwestycji a poza tym wylatuje za ocean poszukać jakiegoś ,,piekielnego sprzetu'' i potrzebuje jak najwięcej gotówki. Rozważam sprzedaż tego auta za rozsądne pieniadze. Jesli ktoś jest zainteresowany czekam na propozycje.
Pozdrawiam Komancz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2010, 19:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
KOMANCZ napisał(a):
,,piekielnego sprzetu''


:shock:

zdradzisz szczegóły?




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2010, 22:30 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
piterson napisał(a):
KOMANCZ napisał(a):
,,piekielnego sprzetu''


:shock:

zdradzisz szczegóły?


:D:D:D: czas pokaże ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2010, 2:36 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
simprez napisał:


Projekt naprawdę interesujący! Czyli w przyszłym sezonie co najmniej 2 turbawki będą w wersji trackowej (alexdr przecież też coś szykuje ).


Chcę tylko dodać, że moje zostanie w 90 % seryjne, bez wypruwania i plastykowych szyb. Mam nadzieje, że ktoś się wreszcie zorientuje - tak jak w prawdziwym sporcie - że auta musza być przygotowane wg jednej specyfikacji, żeby prowadzić jakąś sensowną klasyfikację. Jaki sens ma start pozornie 2 takich samych aut, jesli jedno to seria z lepszym zawieszeniem, a drugie ledwo spełniłoby wymogi dawnej grupy B ?

Co oczywiście nie znaczy, że projekty typu 1100 kg itp nie są ciekawe. Tylko wg jakiej specyfikacji sie to odbywa ? Wolna amerykanka ?

CA robi pierwszy krok i wprowadza dla aut -1984 dwie klasy : Classic i Classic Sport. To na pewno sensowny pierwszy krok. Rywalizacja powinna wrócić na tor (OS, próbę) a nie rozgrywac sie tylko w garazach i przy uzyciu niehomologowanych części i wynalazków.

Mimo tych krytycznych uwag będe próbował swych sił w tym roku autem prawie że seryjnym - prawdziwym youngtimerem. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2010, 13:20 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
troche nie w tym watku ale zgadzam sie z alexdr.
jak w CA - osobna klasa dla oryginalow a osobna dla wydmuszek na slikach :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2010, 14:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Skoro już wkroczyliśmy na tą ścieżkę. (może do nowego wątku to wydzielić)
Skąd macie takie informacje? W nowym CA coś było? :)
Jak to będzie na BK? Za brak tylnej kanapy już się leci do klasy "wydmuszek"?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2010, 15:18 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Może najpierw sorry i pozdrowienia dla Komancza - rzeczywiście moje dygresje raczej nie w tym watku.

Informacje nt planowanych zmian w regulaminie CA w dwóch ostatnich numerach CA. Szczegółów jeszcze nie widziałem - mają być wyjatki dot. zawieszenia, wyp.bezpieczeństwa i to chyba już koniec. Praktycznie prawie seria. Ma to na razie dotyczyć tylko aut do 1984 - tak więc nasze turbówki z 1988-1991 nie będa tym objęte (niestety).

W kwestii technicznej - nie wiem jak się "wydziela" watek.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2010, 15:19 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
alexdr napisał(a):
W kwestii technicznej - nie wiem jak się "wydziela" watek.


Tylko administrator/moderator moze to zrobic. Przewaznie na wyrazna prosbe, chyba ze ktos przesadzil ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2010, 17:37 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
Jesli uda sie skończyć taki projekt sam na własne zyczenie przeniósł bym się minimum do klasy wyżej (chociaż regulamin przewiduje przeniesienie takiego auto do klasy wyżej nie bardzo jest to respektowane bo i nie ma komu) MAjąc tak przygotowane auto mozna powalczyć z naprawde mocnymi nowszymi autami i byla by to najwieksza satysfakcja z całego projektu :)

Temat regulaminu byl podejmowany nie jdnokrotnie ale jak wspomniałem nie ma i nie było do tej pory osoby w klubie która by zajeła się naszym ,,koleżeńskim'' przydzielaniu do klas. Wiekszosc z naszej grupy zazwyczaj wie co komu w śwince piszczy ale ciężko nam na to zwrócic uwagę aby nie urazić nie popsuć kontaktów itd. Jestem obiema rękoma za tym aby przydzielić komus role w naszym klubie osobie która by kontrolowała takie sprawy i bez obaw mogła sugerować, zwracać uwage zawodnikom w naszym klubie.

pozdrawiam Komancz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2010, 18:31 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Szczerze wówiac moje uwagi nt regulaminu dotyczyły bardziej CA Track Day i podobnych imprez, jako że tam dotychczas w ogóle nie rozrózniano między serią a "wydmuszką", a regulaminowy zapis o tym, że auto musi być w 85 % orginalne nie znajdował praktycznego przełożenia - jak liczyć te procenty. Spontanicznie szukałbym rozwiazania w okolicach dawnej specyfikacji sam. seryjnych gr. N, gdzie modyfikacje były dozwolone tylko w niewielu, ścisle zdefiniowanych obszarach jak: podwozie (dowolność), koła, układ wydechowy zgodny z Kodeksem, fotele, pasy, kierownica, wyposazenia bezpieczeństwa. Wszystkie niewymienione powyżej elementy orginalne. Można by się pokusić o uznanie chptuningu za OK.

No i niestety ktoś musiałby sie podjąć funkcji "komisarza technicznego", który decyduje w razie sporu. Przy takiej specyfikacji można stworzyć piękną klasę, w której jeździ parę porównywalnych 944 turbo i 968.

W ten sposób zabawa robi się tez mniej kosztowna, dzieki czemu może więcej uczestników.

Prośba do ADMIN:

Proponuję wyodrębnić ten watek od "reaktywacji" i kontynować temat pt "Regulamin techniczny PCP - dyskusja"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2010, 19:53 

Dołączył: 5.11.2007
Posty: 305
Słusznie,ja bym sie np. chciał dowiedzieć w jakiej klasie ja mogę występować, teraz nie mam kompletnie pojęcia...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum