Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 25.07.2019, 18:47 

Dołączył: 22.07.2019
Posty: 55
Witam,

Szukam Porsche 911 964, nie z jakimś bardzo dużym przebiegiem. Rozważam C2 i C4, w manualu. Środek czarna skóra, z zewnątrz najlepiej też czarny, ale nie jest to konieczne.
Generalnie rozważę każde 964 w dobrym stanie.

Pw.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.07.2019, 21:58 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Jeszcze jedna moja podpowiedz, bo widze ze nigdy klasyka nie kupowales ;) :
W normalnym aucie jak kupujesz to patrzysz na przebieg i rocznik. Jak kupujesz klasyka to przebieg i rocznik sa malo wazne, najwazniejszy jest stan auta. Czesto sa auta duzo bardziej zadbane z 3x wiekszym przebiegiem niz inne zakatowane. Klasyki maja to do siebie ze w pewnym momencie zycia byly w dolku swojej wartosci i w wiekszosci przypadkow wtedy ich stan lawinowo sie pogarszal. Po prostu uwczesni uzytkownicy podchodzili do niego bardzo budzetowo. Co innego wsadzic 20tys w auto warte 250, a co innego w auto warte 90tys.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.07.2019, 23:04 

Dołączył: 22.07.2019
Posty: 55
Z rocznikiem to oczywiste. Z przebiegiem, dzięki będę miał na uwadze. Samochodem chce po prostu trochę pojeździć. Jak kupie jakiś co ma przebieg 270tys i nabije mu troche km, to auto które będzie miało ponad 300 wydaje mi się, że dużo straci na wartości. Ale może jestem w będzie, bo nie kupowałem, ani nie sprzedawałem jeszcze klasyka. Na chłopski rozum, wolę kupić samochód z przebiegiem 100 tys i ew, go sprzedawać jak bedzie miał 150, niż kupić taki co ma pod 300.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.07.2019, 10:49 

Dołączył: 29.06.2013
Posty: 90
Na zdrowy rozum, to gdyby się kierować tylko przebiegiem, przy założeniu, że stan jest podobny, to utrata wartości między 100->150 bedzie znacznie większa niż pomiędzy 250->300


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.07.2019, 11:24 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
senk napisał(a):
Z rocznikiem to oczywiste. Z przebiegiem, dzięki będę miał na uwadze. Samochodem chce po prostu trochę pojeździć. Jak kupie jakiś co ma przebieg 270tys i nabije mu troche km, to auto które będzie miało ponad 300 wydaje mi się, że dużo straci na wartości. Ale może jestem w będzie, bo nie kupowałem, ani nie sprzedawałem jeszcze klasyka. Na chłopski rozum, wolę kupić samochód z przebiegiem 100 tys i ew, go sprzedawać jak bedzie miał 150, niż kupić taki co ma pod 300.


Jeśli chcesz 964 z przebiegiem do 100tys to będzie bardzo drogie. Jak chcesz sprawdzić faktyczny przebieg? Bo jeśli na podstawie licznika i stanu ogólnego to coś znajdziesz ale jeśli dodatkowo chcesz mieć historię bez luk w książce to takie auto musisz szukać od kolekcjonera. Tylko pytanie czy ktoś będzie chciał sprzedać taki samochód.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.07.2019, 11:59 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 498
Bartek podstawowe pytanie to jak traktujesz ten zakup? Jako inwestycję czy spelnienie marzeń :)
Jeśli ma być to inwestycja to tanio nie będzie ( bo tanio już było ) i szukaj modeli z jakichś limitowanych serii, a jak ma być to spełnienie marzeń to kieruj się stanem ogólnym auta , a nie przebiegiem. Bo jeśli będzie w dobrym stanie to samo się obroni kiedyś przy odsprzedaży czy będzie mieć 100k km czy 350k km ;) takie moje zdanie.
Ale 964 powinno się kupować głównie sercem z odrobiną rozumu - nie na odwrót :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.07.2019, 17:38 

Dołączył: 22.07.2019
Posty: 55
evan napisał(a):
Bartek podstawowe pytanie to jak traktujesz ten zakup? Jako inwestycję czy spelnienie marzeń :)


Dobre pytanie xD Myślałem, że to pogodzę :) Na pewno jest to spełnienie moich marzeń, inwestycja jest na 2 planie. Może racja, że przebieg nie jest aż tak istotny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.08.2019, 22:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Tak, przebieg jest mniej istotny od stanu auta. Chyba, że kupujesz kolekcjonerski egzemplarz z całkowicie udokumentowanym niskim przebiegiem. W przeciwnym wypadku dajesz się nabierać na niski licznikowy "przebieg", jak wielu nabywców.

Popatrz na oferty 964 na mobile z przebiegiem ponad 200 tys. km: https://www.mobile.de/pl/samochod/porsc ... mln:200000

Obejrzyj zdjęcia tych aut i oceń, jak się mają niektóre ich wnętrza czy szczeliny do "perełki" z przebiegiem 78 tys. km, którą rozważałeś.

Moje 964 ma ponad 280 tys. km przebiegu na liczniku i jest jednym z najlepiej jeżdżących 964, jakie znam. OK, trochę poci się przy silniku, ale ten typ tak ma. Nie bałem się nim jechać do Zuffenhausen i z powrotem bez większych przygotowań i nie jechaliśmy tylko 130 km/h po niemieckiej autostradzie.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2019, 7:33 

Dołączył: 12.10.2018
Posty: 56
post z cyklu Janusz kupuje Passata 20-30 letniego z przebiegiem do 180 tys km.... sorki Porsche.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2019, 10:31 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Kolego janiak, kiedy czytam twoje komentarze to mam wrażenie ze ktoś do tego forum zdecydowanie nie pasuje!
Pewnie ja...




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2019, 12:14 

Dołączył: 12.10.2018
Posty: 56
berni500 napisał(a):
Kolego janiak, kiedy czytam twoje komentarze to mam wrażenie ze ktoś do tego forum zdecydowanie nie pasuje!
Pewnie ja...


Przepraszam, ale czasem nie mogę powstrzymać się ze śmiechu :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2019, 16:17 

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1351
Ja przymierzalem się do zakupu 964 jakies 3 lata i o 3 za dlugo , bo akurat ceny wzrosly o 100 % w tym czasie...zasada jest prosta i jedyna słuszna...szukamy auta w jak najlepszym stanie , to najlepiej wydane pieniądze...każda naprawa, renowacja bedzie slono kosztowac.

Lepiej dac 50k PLN wiecej za dobre 964 , niż pozniej przez kilka lat naprawiać tanego zlomka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum