|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kancer
|
Napisane: 15.10.2010, 15:47 |
|
Dołączył: 21.11.2008 Posty: 87
|
Witam
Mam następujący problem w moim 964 C2. Prawe tyle kolo jest bardziej schowane (górna stroną do środka) niż lewe. Różnicę widać gołym okiem.
Geometrie robiłem w Warszawie w warsztacie koło dworca zachodniego. Osoba która ja robiła jest obeznana z tematyka Porsche.
Pomiary podwozia, punków mocowania wahaczy wychodzą ok. Postawiona diagnoza to zgięty wahacz.
Jestem już zdecydowany na zakup nowego wahacza ale chce się jeszcze upewnić bo wiem że geometria w Porsche to dość skomplikowana sprawa.
Czy ktoś spotkał się już z tego typu problemem.
Z góry dziękuje za wszelkie informacje.
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 15.10.2010, 16:26 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
Stawiam na naprawiany błotnik.
|
|
Góra |
|
jarkus22
|
Napisane: 15.10.2010, 16:46 |
|
Dołączył: 8.04.2010 Posty: 68
|
Moim zdaniem przy wygiętym wahaczu geometria pokazałaby zły (inny niż po przeciwnej stronie) kąt pochylenia koła.Zgadzam się z Tomkiem jeżeli chodzi o błotnik,lub też może felga ma inne ET niż po drugiej stronie.
|
|
Góra |
|
kancer
|
Napisane: 16.10.2010, 12:52 |
|
Dołączył: 21.11.2008 Posty: 87
|
odleglosci mierzone od blotnika do wewnatrz nadwozia sa prawie identyczne...
|
|
Góra |
|
jarkus22
|
Napisane: 16.10.2010, 14:13 |
|
Dołączył: 8.04.2010 Posty: 68
|
A co z ET felg tynych kół.Są identyczne??
|
|
Góra |
|
kancer
|
Napisane: 16.10.2010, 15:00 |
|
Dołączył: 21.11.2008 Posty: 87
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.10.2010, 15:21 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Musimy się umówić w kilka aut - będziem porównywać
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kancer
|
Napisane: 18.10.2010, 12:49 |
|
Dołączył: 21.11.2008 Posty: 87
|
mam prośbe jesli ktos moze zmierzyc i podac mi odleglosci od rantu blotnika do wewnątrz nadwozia w linii osi kola
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 18.10.2010, 13:08 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Co znaczy do wewnątrz nadwozia? Do ramki szyby?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kancer
|
Napisane: 18.10.2010, 14:02 |
|
Dołączył: 21.11.2008 Posty: 87
|
prostopadle od linii blotnika do wewnatrz do "nadkola" ktorego chyba w Porsche nie ma:)
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 25.10.2010, 13:46 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
i co wyjasnilo sie co jest nie tak???
a moze felga jest inna w sensie Et lub szerokość albo co
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 25.10.2010, 19:07 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
kancer napisał(a): Witam Mam następujący problem w moim 964 C2. Prawe tyle kolo jest bardziej schowane (górna stroną do środka) niż lewe. Różnicę widać gołym okiem.
Geometrie robiłem w Warszawie w warsztacie koło dworca zachodniego. Osoba która ja robiła jest obeznana z tematyka Porsche. Pomiary podwozia, punków mocowania wahaczy wychodzą ok. Postawiona diagnoza to zgięty wahacz.
Jestem już zdecydowany na zakup nowego wahacza ale chce się jeszcze upewnić bo wiem że geometria w Porsche to dość skomplikowana sprawa. Czy ktoś spotkał się już z tego typu problemem. Z góry dziękuje za wszelkie informacje. ...też miałem ten problem po ,,incydencie lubelskim"...te wachacze raczej pękają niż wyginają się...tu raczej trzeba ustawić dobrze na gwintach a potem zbieżność jeszcze raz...
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
kancer
|
Napisane: 26.10.2010, 12:55 |
|
Dołączył: 21.11.2008 Posty: 87
|
et jest identyczne, dystanse rowniez,
ustawialo mi to juz trzech fachowcow i za kazdym razem jest co raz lepiej, ale nadale nie jest tak jak powinno byc...
Rychu gdzie byl robiles geometrie w swoim?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.10.2010, 12:56 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Nie pytaj Pod Hanowerem
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kancer
|
Napisane: 26.10.2010, 13:03 |
|
Dołączył: 21.11.2008 Posty: 87
|
jutro bede w hanoverze ale niestety drugim samochodem...
a jest jakies inne takie magiczne miejsce:) ale blizej wawy...
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.10.2010, 13:13 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Ja ustawiałem u Weysenhoffów na Ursynowie.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kancer
|
Napisane: 26.10.2010, 13:46 |
|
Dołączył: 21.11.2008 Posty: 87
|
moi poprzedni specjalisci to tez znane i cenione warsztaty w wawie, ale czy jest ktos kto sie specjalizuje w porsche?
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|