Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.12.2013, 18:19 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
Witajcie Porschemaniaki,

Poniewaz info o moich zamiarach wymiany 964 na ... 964 z tipem obieglo swiat w tempie blyskawicy (i bardzo dobrze, bo tak mailo byc, najpierw powinni sie dowiedziec insiderzy), przekazuje ponizej kilka informacji na temat mojego auta.
Jest to Carrera 2 coupe z konca 91, czyli model po lifcie: dwie poduchy, lusterka cup, felgi 17" cup itp. Kupiony jako nowy w DE, po jakims czasie (info dokladnie kiedy podam pozniej, teraz nie pamietam i nie mam jak sprawdzic) sprowadzone do NL. Auto u mnie od sierpnia 2012, kupione przy przebiegu ok. 197.000. Obecnie licznik wskazuje blisko 220.000km. Pisze "przebieg", a nie "stan licznika" ze wzgledu na fakt, iz jestem na 99% pewien jego autentycznosci. 100% moge miec tylko przy aucie ktore uzytkuje od nowosci. Do auta mam ksiazke serwisowa, ktora jednak ma pewne luki. Do ksiazki jest takze stos faktur, rachunkow i innych dokumentow potwierdzajacych wpisy w ksiazce oraz je uzupelniajace. Po powrocie do NL wrzuce informacje nt tych wpisow - kiedy byly robione i przy jakim przelocie.
Teraz gwoli wyjasnienia: to nie jest auto nowe ani nie jest show carem. Nie zdobedzie pucharu za najladniejsze 964 na zlocie, ale na tle aut oferowanych do sprzedazy w Polsce ma ogromne szanse na tytul Miss Polonia. Auto bylo kiedys lakierowane powtornie, ale nie mialo wypadku. Elementy karoserii maja fabryczne oznaczenia (wlepki). Lakier nosi slady uzytkowania w postaci malych odpryskow autostradowych, delikatnych rysek itp. Na przedniej szybie ma maly odprysk od kamienia, ktory powstal juz za mojej kadencji. W lecie podczas mycia ze zderzaka przedniego zszedl klar na powierzchni rownej ok dwom paczkom fajek. Z innych wad: delikatne rozdarcie podsufitki dlugosci ok 2-3cm. Uszkodzony wyswietlacz radia, nowe kupione w tym roku, oryginal Porsche z navi. Na szczescie jest faktura i mozna reklamowac. Kilka zegarow ma na tarczach "pajeczynki", czyli delikatne spekania, dosc typowe dla 964. Takze w lecie, a jakze, przestala chlodzic klima. Rok dzialala pieknie, jak na wiatraka oczywiscie. Usterka klimy pojawila sie po wymianie sprzegla, wiec jest szanasa, ze przy opuszczaniu silnika odlaczono "cos" i uciekl czynnik. Ale niczego nie dam sobie uciac.

No to przedstawieniu tego obrazu "nedzy i rozpaczy" kilka pozytywow na oslode :) Auto nie bylo nigdy rozbite, zalane, napromieniowane itp. Jezdzi wspaniale. Ma nowe sprzeglo, na ktorym zrobilem moze 3.000km, glownie po autostradzie. Przy okazji wymiany sprzegla, skoro mielismy juz silnik opuszczony, wymienilismy rury od chlodzenia/grzania. Zostal takze zrobiony serwis olejowy i przeglad. Tarcze i klocki sa nowe. Niestety z tylu sa klocki nieoryginalne, przez co potrafia zapiszczec. Moja wina, chcialem na szybko i tylko takie byly dostepne wtedy gdy robilem. Ale wroc, teraz mialo byc o zaletach :) Nowe butki marki Pirelli, model P Zero Rosso. Maja nie wiecej niz 4.000km, takze glownie po autostradzie. Wnetrze w stanie oryginalnym, w stanie adekwatnym do wieku i przebiegu. Czyste, skora na fotelach bez przetarc, dziur itp. Na kierownicy nadal oryginalna skora, jedynie szwy puscily, ale naprawil to tapicer bez wymieniania skory. Jest ok. Lewarek tez caly, ma juz lekkie przebarwienia. Plastiki cale, wnetrze nie piszczy i nie trzeszczy. Tak samo zawieszenie - prowadzi sie rewelacyjnie jak na fabryczne zawieszenie, nie stuka, nie wali, nie myszkuje. Jezdzilem z predkosciemi grubo powyzej 200kmh w DE i nie bylo stresu (znaczy sie byl, spowodowany ograniczeniami predkosci :) ). Wyposazenie, poza wspomniana wczesniej klima, dziala. Fotele sie przesuwaja i grzeja jak wsciekle, szyby otwieraja sie i zamykaja plynnie, lusterka dzialaja, tak samo szyberdach. Spojler wysuwa sie przy 80, grzecznie chowa ponizej 15 (czy jakos tak).

Reasumujac - najprawdopodobniej zaoferuje Wam po NR bardzo uczciwe, ladne i zadbane 964, ale uzytkowe, nie wystawowe. Auto ktorym spokojnie mozna smignac z Amsterdamu do Polski na kolach nie martwiac sie czy sie dojedzie. Tego kto auto kupi nie bede musial unikac na spotkaniach przeroznych ani zmieniac nicka na forum. Nabywca zostanie dodatkowo ugoszczony w NL, z noclegiem tez sobie poradzimy.

Auto wstepnie wyceniam na 25.000€, ale traktujmy te cene jako wartosc do rozsadnych negocjacji. Jest zarejestrowane na mnie w Holandii, trzeba sie liczyc z akcyza. W kwestii ... jestem elastyczny takze. Moze sie zdarzyc jednak, ze auto zostawie w rozliczeniu za inne 964. Nie kest to bardzo prawdopodobne, bo wybor tiptronikow w Europie jest marny. Pewnie skonczy sie na poszukiwaniach za wielka woda.

Sadze ze w polowie stycznia bedzie decyzja na 100% w ktora strone idziemy. Porobie takze fotki aktualne i wrzuce na jakis ogolny serwer, tu podam link. Postaram sie obfocic wszystkie opisane punkty wymagajace poprawek aby uniknac nieporozumien przy ogledzinach.

Pozdrawiam Was serdecznie i zycze wszystkim wspanialego 2014!!! Keep on porsching :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2013, 18:24 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
Ponizej kilka fotek:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2013, 18:25 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
I kolejne:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2013, 18:30 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
Aha, i najmocniej przepraszam wszystkich zainteresowanych tym przydlugim elaboratem :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2013, 19:28 

Dołączył: 25.05.2007
Posty: 182
Śliczna:). Amethyst/Classicgrey?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2013, 21:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Świetny opis. Obszerny, plusy i minusy. Powodzenia w sprzedazy.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2013, 23:17 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Piękny, szybko pójdzie!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2013, 0:25 

Dołączył: 25.05.2007
Posty: 182
Ciekawy egz. z Tipem. :)
http://otomoto.pl/porsche-911-bezwyp-pi ... 11638.html

Było by drugie 964 w grand prix weiss w klubie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2013, 0:41 

Dołączył: 10.08.2007
Posty: 242
jakies podobne

http://www.4classic.pl/ostatnio-sprzeda ... -carrera-2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2013, 1:40 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Maciek powodzenia w sprzedaży/zamianie :)
Fajny opis. :thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2013, 10:06 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
mick napisał(a):
Śliczna:). Amethyst/Classicgrey?


Tak wlasnie chyba sie ten kolor nazywa.

W odpowiedzi na pytania z PW: oczywiscie porobie zdjecia punktow newralgicznych, foteli, silnika, bagaznika itp. Postaram sie takze o zdjecia podwozia, musze tylko jakis najazd obczaic w okolicy.

Na pytanie czy auto moge przywiesc do Polski: oczywiscie ze tak. Kwestia ustalenia. Wolal bym jednak nie wozic go na ogledziny :) Jak by co to KLM i LOT maja po kilka rejsow dziennie z Chopina. Wizz lata z Katowic i chyba jeszcze z jakiegos innego lotniska, ale laduje w Eindhoven. Do mnie lepiej leciec do Amsterdamu. Koszt biletu powrotnego to ok. 800zl.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2013, 14:24 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
To czekamy na fotki :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.12.2013, 12:59 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 255
a z innej beczki pytanie - czemu chcesz zamienić manual na automat - czy manual przeszkadza w codziennej eksploatacji?, generalnie raczej wszyscy wolą manual w sportowym aucie ...

ps. piękne auto, myślę że nei będzie problemu ze sprzedażą :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.12.2013, 13:32 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
Wole automat po prostu. Nie mam zajawki na tor i sportowa jazde, raczej cruising itp. A do tego tip lepszy. Carrere mam bo mi sie podoba, nie ze wzgledow jej wlasciwosci sportowych. Wiem, moze to i dziwne. Gelende tez mam nieuzywana zgodnie z przeznaczeniem - na szosowych oponach i nigdy nie zjezdzam z asfaltu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.12.2013, 14:19 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 255
Ok dzięki za odpowiedz, masz rację do crusingu lepszy automat :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.12.2013, 23:31 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Bukol napisał(a):
Wole automat po prostu. Nie mam zajawki na tor i sportowa jazde, raczej cruising itp. A do tego tip lepszy. Carrere mam bo mi sie podoba, nie ze wzgledow jej wlasciwosci sportowych. Wiem, moze to i dziwne. Gelende tez mam nieuzywana zgodnie z przeznaczeniem - na szosowych oponach i nigdy nie zjezdzam z asfaltu.


:thumbup:

Gdybym nie miał innych planów, też mierzyłbym w tiptronic!!!
(te inne plany to.....sprzedaż mojego...manuala.... :shock: )




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.01.2014, 0:27 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
ze swojej strony tez polecam 964 tiptronic - pomimo 4 biegów do cruisingu jest idealne. 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2014, 17:56 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
Witam ponownie, tym razem juz z NL. Dzis porobilem troche fotek. Niestety auto stalo ok miesiaca w garazu firmowym i sie zakurzylo. Dopiero po niedzieli bede mogl zabrac na umycie, ale wiekszosc newralgicznych punktow jest. Niektore zdjecia sa ciut ciemne. Nie dlatego ze chce cos ukryc :) Po prostu foty robione w garazu. Poniewaz jutro wylatuje sluzbowo, to dopiero w poniedzialek auto zabiore na mycie i cykne zdjecia dokladniejsze. Ale jest jakies 70 zdjec, milego ogladania:

http://www.fotosik.pl/u/maciekbukowski/album/1553055


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2014, 20:00 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 865
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Fajny kolor - lubię takie lakiery :thumbup: A furka ładna i prosta.

Powodzenia w sprzedaży, znając Twoją dbałość ktoś się pocieszy jeszcze tym sprzętem :)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2014, 22:16 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
Czyli reasumujac, ze wstepnej informacji nt sprzedazy zrobila nam sie oferta. Auto na sprzedaz. Cena 25.000€ za auto z holenderska rejestracja. Moge pomoc w transporcie do Polski. Jak by ktos mial ochote obejrzec auto na zywo to zapraszam do Holandii, Hilversum, 25km od Amsterdamu. Nocleg ogarniemy w razie potrzeby. Samolot ok. 700-800zl.

Jak by ktos mial ochote porozmawiac: +31615119736


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum