Autor |
Wiadomość |
houek
|
Napisane: 30.03.2010, 21:00 |
|
Dołączył: 24.12.2009 Posty: 37
|
Od jakiegoś czasu szukam 964/993. Do tej pory obejrzałem 3 egzemplarze 964 i nasuwają mi sie wnioski i zarazem pytanie:
1. Każde z 3 egz, które oglądałem i ,prowadziło się fatalnie, brak czucia w układzie kierowniczym, myszkowanie po drodze, kłopot z utrzymaniem kierunku na wprost, fatalne zachowanie w koleinach
2. Lekkie falowanie obrotów, popierdywanie z wydechu
3. Świecące się kontrolki abs i airbag
4. Bardzo dziwnie pracujące sprzęgło w trybie binarnym działa/nie działa, brak półsprzęgła co jest uciążliwe np w mieście.
Nie mam doświadczenia z Porsche, jeżdzę BMW Z3 Coupe 2.8 i tam prowadzenie, kultura pracy silnika są na najwyższym poziomie nawet w porównaniu do obecnych aut.
Możecie podzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami w tej kwestii? Wiem, że to ok 20 letnie auta, ale np. fatalne prowadzenie w aucie sportowym za stosunkowo horrendalne pieniądze jest nie do zaakceptowania...
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 30.03.2010, 21:10 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
1. Widocznie marne te egzemplarze, albo kłopoty z maglownicą or
something. Ja u siebie czują prawie każdy kamyk.
W koleinach troszkę się myszkuje ale zależy to od szerokości kół między
innymi.
2. Egzemplarz do bani.
3. Egzemplarz do bani.
4. Tego punktu nie do końca rozumiem, automat nie jest najnowszy więc nie
śmiga jak w nowych autach.
pzdr,
P
|
|
Góra |
|
houek
|
Napisane: 30.03.2010, 21:23 |
|
Dołączył: 24.12.2009 Posty: 37
|
Cytuj: 4. Tego punktu nie do końca rozumiem, automat nie jest najnowszy więc nie śmiga jak w nowych autach.
pzdr, P
Puszczając sprzęgło nie chwyta płynnie tylko łapie gwałtownie, jak ktoś nie ma wprawy może szarpać. Jeżdziłem automatem jednym i na moje ok ładnie mieniał biegi i redukował.
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 30.03.2010, 21:25 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1375
|
wybacz ale jak przedmówca napisał;
1-3 egzemplarz do BANI !
- w moim czuję się jak przyklejony do jezdni,
- powyzej 200 rzeczywiście zaczyna się trochę nerwowo
- nie ma prawa nic się świecić !
pozdr,jacek
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 30.03.2010, 21:30 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Poduszka często się świeci - efekt spadku napięcia. Łatwo skasować. ABS rokuje gorzej. Półsprzęgło to prosta droga do zarżnięcia sprzęgła Musisz umówić się z Rychem i spojrzeć na jego auto. Albo przyjechać do Ułęża. Albo do Warszawy, jest tu parę sztuk
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 30.03.2010, 21:33 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
a jeszcze pytanko z ciekawości: ile kosztują te egzemplarze którymi jeździłeś? jeśli to były auta na sprzedaż oczywiście.
|
|
Góra |
|
houek
|
Napisane: 30.03.2010, 21:42 |
|
Dołączył: 24.12.2009 Posty: 37
|
Pierwszy ok 85tys (sprzęgło, prowadzenie), drugi ok 80tys (prowadzenie, kontrolki, wahania silnika) i 100 tys (wahanie silnika)
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 30.03.2010, 21:43 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
patrzac po cenach to jak by model wyzej
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 30.03.2010, 21:45 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1375
|
"wahanie silnika" to najczęściej silnik krokowy - częsta i prosta w eliminacji wada... 5 min/ śrubokręt/bezyna ekstrakcyja
pozdr, Jacek
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 30.03.2010, 21:47 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
ww 2010 roku model wyżej musi kosztować 140 + żeby by chyba jakoś z jednego auta złożony, a nie z kilku...
Cena za 964 w miarę normalna, to chyba znaczy że nie od osoby priv tylko handlarza, który sprzedaje drogo auto mimo kiepskiego stanu..
a jak od priv to trochę za drogo za autko w takim stanie.
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 30.03.2010, 21:52 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
P[/quote]
Puszczając sprzęgło nie chwyta płynnie tylko łapie gwałtownie, jak ktoś nie ma wprawy może szarpać. Jeżdziłem automatem jednym i na moje ok ładnie mieniał biegi i redukował.[/quote]cyt.
...to był automat ? automaty nie mają sprzęgła...jeżeli manual to jest ...ale tak na poważnie to sprzęgło w 964 działa innaczej i wymaga poprostu nauczenia się..gaz ok 1000obr ,,popuszczasz "( auto rusza..) na ułamek sek. przytrzymujesz i puszczasz do końca...generalnie unikaj ,,ślizgania" na sprzęgle bo można łatwo spalić twarde sprzęgło to oznaka nieumiejętnej naprawy czyli partactwo ...
co do myszkowania to :
1 może tak się wydawać bo układ kier. jest ustawiony bez luzu . na ostro i każde minimalne poruszenie kierownicy powoduje reakcje- to nie limuzyna która udaje auto sportowe to wyścigówka udająca normalny samochód.... - rada trzymaj ster nie tak kurczowo...
2 może być żle ustawiona zbierznośc lub kąty to trzeba sprawdzać często...
3- złe zużyte opony lub złe ciśnienie
4- samochód po przejściach...
generalnie 964 prowadzi się jak przyklejone i pewnie ...
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
houek
|
Napisane: 30.03.2010, 21:59 |
|
Dołączył: 24.12.2009 Posty: 37
|
Rychu, mam nadzieję, ze tekst o automacie i sprzęgle był żartem
|
|
Góra |
|
houek
|
Napisane: 30.03.2010, 22:00 |
|
Dołączył: 24.12.2009 Posty: 37
|
houek napisał(a): rychu napisał(a): P
Puszczając sprzęgło nie chwyta płynnie tylko łapie gwałtownie, jak ktoś nie ma wprawy może szarpać. Jeżdziłem automatem jednym i na moje ok ładnie mieniał biegi i redukował. cyt. ...to był automat ? automaty nie mają sprzęgła...jeżeli manual to jest ...ale tak na poważnie to sprzęgło w 964 działa innaczej i wymaga poprostu nauczenia się..gaz ok 1000obr ,,popuszczasz "( auto rusza..) na ułamek sek. przytrzymujesz i puszczasz do końca...generalnie unikaj ,,ślizgania" na sprzęgle bo można łatwo spalić twarde sprzęgło to oznaka nieumiejętnej naprawy czyli partactwo ... co do myszkowania to : 1 może tak się wydawać bo układ kier. jest ustawiony bez luzu . na ostro i każde minimalne poruszenie kierownicy powoduje reakcje- to nie limuzyna która udaje auto sportowe to wyścigówka udająca normalny samochód.... - rada trzymaj ster nie tak kurczowo... 2 może być żle ustawiona zbierznośc lub kąty to trzeba sprawdzać często... 3- złe zużyte opony lub złe ciśnienie 4- samochód po przejściach... generalnie 964 prowadzi się jak przyklejone i pewnie ... [/quote] Rychu, wiem jak powinno się prowadzić auto sportowe, bo jeździłem niejednym. Jak napisałem wcześniej moje Z3 Coupe prowadzi się świetnie mimo, że ma również bezpośredni i bardzo precyzyjny układ kierowniczy.[/quote]
|
|
Góra |
|
zagloba
|
Napisane: 30.03.2010, 22:14 |
|
Dołączył: 11.06.2009 Posty: 114
|
jeżdze 964 dość dużo powiem że na początku to koszmar ,ale myśle że to kwestia przyzwyczjenia jedzi mi sie dobrze i nawet przy duzych prędkościach auto dobrze się prowadzi ,sprzęgło ciężkie do przyzwyczajenia ,ale kwestia czasu przy najmniej w moim przypadku ,ja sobie chwale .
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 30.03.2010, 22:21 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Musiałeś trafić na zajechane egzemplarze...
Albo kiepska geometria, albo opony, albo może skutki wypadków??
Dośc ciężko chodzące wspomaganie w 964 daje 100% pewności w prowadzeniu - mój przynajmniej jest bardzo precyzyjny i prowadzi się jak gokart.
|
|
Góra |
|
houek
|
Napisane: 30.03.2010, 22:24 |
|
Dołączył: 24.12.2009 Posty: 37
|
Pytanie czy warto się ładować w taki egzemplarz ze świadomością , że trzeba je doprowadzić do stanu świetności?
|
|
Góra |
|
Doniu
|
Napisane: 30.03.2010, 22:30 |
|
Dołączył: 22.08.2009 Posty: 268
|
co do poduszki powietrznej to czesto sa poprostu wyciagane przez sprzedajacych aby je potem gdzies indziej opchać (niestety):( na to wypada zwrocic uwage przy kazdym aucie jak sie kupuje...
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 30.03.2010, 22:32 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Chyba Ci się pomyliło z Golfem itp. Jak pisałem - na 99% spadek napięcia.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Doniu
|
Napisane: 30.03.2010, 22:35 |
|
Dołączył: 22.08.2009 Posty: 268
|
gdy ciagle sie swieci kontrolka z poduszki to spadek napiecia;> czy tylko gdy sie co jakis czas oswieca;>
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 30.03.2010, 22:43 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
a jak u mnie nie ma poduszki i się nie świeci to dobrze czy źle?
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|