Autor |
Wiadomość |
houek
|
Napisane: 30.03.2010, 22:43 |
|
Dołączył: 24.12.2009 Posty: 37
|
Akurat o kontrolkę poduszki to się najmniej martwię...
W ogole to czuję, że w Polandii ciężko bedzie znaleźć odpowiedni egzemplarz...
|
|
Góra |
|
Doniu
|
Napisane: 30.03.2010, 22:51 |
|
Dołączył: 22.08.2009 Posty: 268
|
przy solidnym dzwonku sie dopiero dowiesz czy dobrze czy źle;d obys sie nie dowiedzal;o
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 30.03.2010, 23:04 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
U mnie na początku też było ciężko, źle się prowadził, itd...
wykonałem konkretnie dwa zabiegi, czyli odpowiednia szerokość opon (zalecana przez producenta), oraz konkretne ustawienia zawieszenia - przód, tył....
Auto zupełnie się odmieniło...
A trochę ciężej działające sprzęgło i kierownica... tak ma być, chcesz mieć wygodnie i lekko kup S klasę... (to oczywiście żart)
P.S. W sumie to mogłeś chociaż przyjechać do mnie na jazdę testową... był w kiepskim stanie dla Ciebie, ale dobrze jeździł i silnik nie falował i kontrolki nie raził po oczach...
W każdym razie życzę powodzenia w poszukiwaniach i szybkiego spełnienia marzeń.
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 30.03.2010, 23:53 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
|
Góra |
|
SzaryWilk
|
Napisane: 31.03.2010, 0:04 |
|
Dołączył: 19.12.2009 Posty: 367
|
Jak są szerokie opony to się po naszych cudownych drogach zasadniczo jeździ źle, auto trzeba próbować na nowych i płaskich asfaltach bez kolein. Jak droga dobra to auto winno jechać jak przyklejone bez myszkowania i ściągania na boki, również przy gwałtownym hamowaniu powinno "samo" jechać prosto.
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 31.03.2010, 0:16 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
he...zawsze jak jadę - to mam takie dziwne uczucie ..jak jadę moim ,,białasem" - to tak jakby niebo się roztworzyło...mam takie wrażenie bezgranicznej...wolności...kocham te chwile...kto to zrozumie ...???
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 31.03.2010, 0:18 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
szyberek przecieka???
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 31.03.2010, 7:14 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
rychu napisał(a): he...zawsze jak jadę - to mam takie dziwne uczucie ..jak jadę moim ,,białasem" - to tak jakby niebo się roztworzyło...mam takie wrażenie bezgranicznej...wolności...kocham te chwile...kto to zrozumie ...???
964 jest najlepiej prowadzącym się klasycznym sportowym porsche, jakiego jeszcze nie prowadziłem
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 31.03.2010, 8:48 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
masz u mnie ,,rundke"...
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
houek
|
Napisane: 31.03.2010, 9:41 |
|
Dołączył: 24.12.2009 Posty: 37
|
marcin.m napisał(a): U mnie na początku też było ciężko, źle się prowadził, itd... wykonałem konkretnie dwa zabiegi, czyli odpowiednia szerokość opon (zalecana przez producenta), oraz konkretne ustawienia zawieszenia - przód, tył.... Auto zupełnie się odmieniło... A trochę ciężej działające sprzęgło i kierownica... tak ma być, chcesz mieć wygodnie i lekko kup S klasę... (to oczywiście żart) P.S. W sumie to mogłeś chociaż przyjechać do mnie na jazdę testową... był w kiepskim stanie dla Ciebie, ale dobrze jeździł i silnik nie falował i kontrolki nie raził po oczach... W każdym razie życzę powodzenia w poszukiwaniach i szybkiego spełnienia marzeń.
Marcinie.
Nie uważałem, żeby Twoje auto było w złym stanie i to nie był powód dla którego Cie nie odwiedziłem. Po prostu wyprawa do Lublina by obejrzeć auto w moim przypadku to cały dzień i pół nocy....
S klasy nie chcę Lubie twarde sprzęgło i ukł kierowniczy
Czyli reasumując: 964 powinno prowadzić się świetnie po równych drogach, na dziurach i koleinach ma prawo zachowywać się nerwowo i nieprzewidywalnie?
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 31.03.2010, 9:58 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Przedstawione troski pokazują co jeżdzi po naszych drogach.
ad.1 - zazwyczaj wraki reanimowane. Bardzo trudno o dobry egzemplarz. Ludzie zafascynowani marką często przy zakupie popełniają szaleństwo w mniemaniu, że się naprawi, nie zdając sobie sprawy, że Porsche jest bardzo opornym autem na wszelką partaninę. Stan posiadania Klubu Porsche to są te najlepsze egzemplarze, stąd zupełnie inne wrażenia niż Twoje.
ad.2-3 - właściwe typowe dla "wczesnej elektroniki" w Porsche. Całe szczęście, że jednym klawiszem można wygasić denerwujące kontrolki albo.....ostro się przyłożyć i to porządnie naprawić. Byle mechanik tego nie zrobi (mamy wśród nas takich co to potrafią )
ad.4 - mechanizm sprzęgła zaczyna się na pedale......i kryje w sobie wiele niuansów zanim dotrze do skrzyni.
Ogólnie rzecz biorąc 964 nie jest porównywalne (wg.mnie) pod względem prowadzenia z 993. To całkiem inna bajka, ale i jeden i drugi - jak jest dobry- daje ponad przeciętne- pozytywne- wrażenia z jazdy.
Szukaj, a znajdziesz !
Tu mała dygresja - nie porównuj 15-20 letniego Porsche ze współczesnymi - albo malujesz akwarelą, albo sobie robisz ksero !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
houek
|
Napisane: 31.03.2010, 10:31 |
|
Dołączył: 24.12.2009 Posty: 37
|
pdmobil napisał(a): Przedstawione troski pokazują co jeżdzi po naszych drogach. ad.1 - zazwyczaj wraki reanimowane. Bardzo trudno o dobry egzemplarz. Ludzie zafascynowani marką często przy zakupie popełniają szaleństwo w mniemaniu, że się naprawi, nie zdając sobie sprawy, że Porsche jest bardzo opornym autem na wszelką partaninę. Stan posiadania Klubu Porsche to są te najlepsze egzemplarze, stąd zupełnie inne wrażenia niż Twoje. ad.2-3 - właściwe typowe dla "wczesnej elektroniki" w Porsche. Całe szczęście, że jednym klawiszem można wygasić denerwujące kontrolki albo.....ostro się przyłożyć i to porządnie naprawić. Byle mechanik tego nie zrobi (mamy wśród nas takich co to potrafią ) ad.4 - mechanizm sprzęgła zaczyna się na pedale......i kryje w sobie wiele niuansów zanim dotrze do skrzyni. Ogólnie rzecz biorąc 964 nie jest porównywalne (wg.mnie) pod względem prowadzenia z 993. To całkiem inna bajka, ale i jeden i drugi - jak jest dobry- daje ponad przeciętne- pozytywne- wrażenia z jazdy. Szukaj, a znajdziesz ! Tu mała dygresja - nie porównuj 15-20 letniego Porsche ze współczesnymi - albo malujesz akwarelą, albo sobie robisz ksero !
Pdmobil
Wiem, że 964 to inny klimat niz auta współczesne, ale są sprawy, które bez względu na wiek powinny być ok np. równo pracujący silnik, pewne prowadzenie i kontrolki, czyż nie?
Ogólnie rzecz biorąc to wolałbym 993, ale mam budżet jakieś 100tys i więcej za auto do zabawy nie wydam.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 31.03.2010, 11:17 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Ależ tak
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
maciek924
|
Napisane: 31.03.2010, 15:07 |
|
Dołączył: 23.06.2008 Posty: 50
|
Jezdzilem troszke sportowymi autkami, 964 rowniez mialem w posiadaniu i moge smialo stwierdzic ze zachowuje sie normalnie jak kazde auto z twardszym zawiasem i szerokimi oponami. Pomimo ze troszke myszkuje na koleinach (takie drogi a nie wina auta) to prowadzi sie perfekcyjnie! Jechalem w dluzsza trase i pomimo zmeczenia kazdy km sprawial niesamowita radosc! Ogolnie: jak na auto sportowe nie widze w nim zadych wad
|
|
Góra |
|
houek
|
Napisane: 19.04.2010, 20:15 |
|
Dołączył: 24.12.2009 Posty: 37
|
Dziś jeździłem 964, która prowadziła się bardzo dobrze! Czyli jednak mieliście rację. Troszkę przy wyższych prędkosciach daje się we znaki lekki przód auta, ale ogólnie wrażenia bardzo pozytywne.
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 19.04.2010, 20:32 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
przód jest lekki, ale wyczuwa się to przy prędkości ponad 200 km/h.
zawsze coś tam można do bagażnika włożyć i zbyt tylnych amorów nie obniżać.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|