Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.03.2010, 22:43 

Dołączył: 24.12.2009
Posty: 37
Akurat o kontrolkę poduszki to się najmniej martwię...
W ogole to czuję, że w Polandii ciężko bedzie znaleźć odpowiedni egzemplarz...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: ;d
PostNapisane: 30.03.2010, 22:51 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
przy solidnym dzwonku sie dopiero dowiesz czy dobrze czy źle;d obys sie nie dowiedzal;o


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.03.2010, 23:04 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
U mnie na początku też było ciężko, źle się prowadził, itd...

wykonałem konkretnie dwa zabiegi, czyli odpowiednia szerokość opon (zalecana przez producenta), oraz konkretne ustawienia zawieszenia - przód, tył....

Auto zupełnie się odmieniło...:)

A trochę ciężej działające sprzęgło i kierownica... tak ma być, chcesz mieć wygodnie i lekko kup S klasę...;) (to oczywiście żart)

P.S. W sumie to mogłeś chociaż przyjechać do mnie na jazdę testową... był w kiepskim stanie dla Ciebie, ale dobrze jeździł i silnik nie falował i kontrolki nie raził po oczach...;)

W każdym razie życzę powodzenia w poszukiwaniach i szybkiego spełnienia marzeń.




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.03.2010, 23:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
http://www.youtube.com/watch?v=ZnSSIjHRy8Y ...964 to jak z kobitą - poczujesz chemie ...albo nie !




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2010, 0:04 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 367
Jak są szerokie opony to się po naszych cudownych drogach zasadniczo jeździ źle, auto trzeba próbować na nowych i płaskich asfaltach bez kolein. Jak droga dobra to auto winno jechać jak przyklejone bez myszkowania i ściągania na boki, również przy gwałtownym hamowaniu powinno "samo" jechać prosto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2010, 0:16 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
he...zawsze jak jadę - to mam takie dziwne uczucie ..jak jadę moim ,,białasem" - to tak jakby niebo się roztworzyło...mam takie wrażenie bezgranicznej...wolności...kocham te chwile...kto to zrozumie ...???




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2010, 0:18 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
szyberek przecieka??? :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2010, 7:14 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
rychu napisał(a):
he...zawsze jak jadę - to mam takie dziwne uczucie ..jak jadę moim ,,białasem" - to tak jakby niebo się roztworzyło...mam takie wrażenie bezgranicznej...wolności...kocham te chwile...kto to zrozumie ...???


:twisted: :twisted:

964 jest najlepiej prowadzącym się klasycznym sportowym porsche, jakiego jeszcze nie prowadziłem :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2010, 8:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
masz u mnie ,,rundke"... :drive:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2010, 9:41 

Dołączył: 24.12.2009
Posty: 37
marcin.m napisał(a):
U mnie na początku też było ciężko, źle się prowadził, itd...

wykonałem konkretnie dwa zabiegi, czyli odpowiednia szerokość opon (zalecana przez producenta), oraz konkretne ustawienia zawieszenia - przód, tył....

Auto zupełnie się odmieniło...:)

A trochę ciężej działające sprzęgło i kierownica... tak ma być, chcesz mieć wygodnie i lekko kup S klasę...;) (to oczywiście żart)

P.S. W sumie to mogłeś chociaż przyjechać do mnie na jazdę testową... był w kiepskim stanie dla Ciebie, ale dobrze jeździł i silnik nie falował i kontrolki nie raził po oczach...;)

W każdym razie życzę powodzenia w poszukiwaniach i szybkiego spełnienia marzeń.


Marcinie.
Nie uważałem, żeby Twoje auto było w złym stanie i to nie był powód dla którego Cie nie odwiedziłem. Po prostu wyprawa do Lublina by obejrzeć auto w moim przypadku to cały dzień i pół nocy....
S klasy nie chcę :) Lubie twarde sprzęgło i ukł kierowniczy :)

Czyli reasumując: 964 powinno prowadzić się świetnie po równych drogach, na dziurach i koleinach ma prawo zachowywać się nerwowo i nieprzewidywalnie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2010, 9:58 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Przedstawione troski pokazują co jeżdzi po naszych drogach.
ad.1 - zazwyczaj wraki reanimowane. Bardzo trudno o dobry egzemplarz. Ludzie zafascynowani marką często przy zakupie popełniają szaleństwo w mniemaniu, że się naprawi, nie zdając sobie sprawy, że Porsche jest bardzo opornym autem na wszelką partaninę. Stan posiadania Klubu Porsche to są te najlepsze egzemplarze, stąd zupełnie inne wrażenia niż Twoje.
ad.2-3 - właściwe typowe dla "wczesnej elektroniki" w Porsche. Całe szczęście, że jednym klawiszem można wygasić denerwujące kontrolki albo.....ostro się przyłożyć i to porządnie naprawić. Byle mechanik tego nie zrobi (mamy wśród nas takich co to potrafią :lol:)
ad.4 - mechanizm sprzęgła zaczyna się na pedale......i kryje w sobie wiele niuansów zanim dotrze do skrzyni.
Ogólnie rzecz biorąc 964 nie jest porównywalne (wg.mnie) pod względem prowadzenia z 993. To całkiem inna bajka, ale i jeden i drugi - jak jest dobry- daje ponad przeciętne- pozytywne- wrażenia z jazdy.
Szukaj, a znajdziesz !
Tu mała dygresja - nie porównuj 15-20 letniego Porsche ze współczesnymi - albo malujesz akwarelą, albo sobie robisz ksero !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2010, 10:31 

Dołączył: 24.12.2009
Posty: 37
pdmobil napisał(a):
Przedstawione troski pokazują co jeżdzi po naszych drogach.
ad.1 - zazwyczaj wraki reanimowane. Bardzo trudno o dobry egzemplarz. Ludzie zafascynowani marką często przy zakupie popełniają szaleństwo w mniemaniu, że się naprawi, nie zdając sobie sprawy, że Porsche jest bardzo opornym autem na wszelką partaninę. Stan posiadania Klubu Porsche to są te najlepsze egzemplarze, stąd zupełnie inne wrażenia niż Twoje.
ad.2-3 - właściwe typowe dla "wczesnej elektroniki" w Porsche. Całe szczęście, że jednym klawiszem można wygasić denerwujące kontrolki albo.....ostro się przyłożyć i to porządnie naprawić. Byle mechanik tego nie zrobi (mamy wśród nas takich co to potrafią :lol:)
ad.4 - mechanizm sprzęgła zaczyna się na pedale......i kryje w sobie wiele niuansów zanim dotrze do skrzyni.
Ogólnie rzecz biorąc 964 nie jest porównywalne (wg.mnie) pod względem prowadzenia z 993. To całkiem inna bajka, ale i jeden i drugi - jak jest dobry- daje ponad przeciętne- pozytywne- wrażenia z jazdy.
Szukaj, a znajdziesz !
Tu mała dygresja - nie porównuj 15-20 letniego Porsche ze współczesnymi - albo malujesz akwarelą, albo sobie robisz ksero !


Pdmobil
Wiem, że 964 to inny klimat niz auta współczesne, ale są sprawy, które bez względu na wiek powinny być ok np. równo pracujący silnik, pewne prowadzenie i kontrolki, czyż nie? :)
Ogólnie rzecz biorąc to wolałbym 993, ale mam budżet jakieś 100tys i więcej za auto do zabawy nie wydam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2010, 11:17 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Ależ tak :!:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2010, 15:07 

Dołączył: 23.06.2008
Posty: 50
Jezdzilem troszke sportowymi autkami, 964 rowniez mialem w posiadaniu i moge smialo stwierdzic ze zachowuje sie normalnie jak kazde auto z twardszym zawiasem i szerokimi oponami. Pomimo ze troszke myszkuje na koleinach (takie drogi a nie wina auta) to prowadzi sie perfekcyjnie! Jechalem w dluzsza trase i pomimo zmeczenia kazdy km sprawial niesamowita radosc! Ogolnie: jak na auto sportowe nie widze w nim zadych wad :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.04.2010, 20:15 

Dołączył: 24.12.2009
Posty: 37
Dziś jeździłem 964, która prowadziła się bardzo dobrze! Czyli jednak mieliście rację. Troszkę przy wyższych prędkosciach daje się we znaki lekki przód auta, ale ogólnie wrażenia bardzo pozytywne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.04.2010, 20:32 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
przód jest lekki, ale wyczuwa się to przy prędkości ponad 200 km/h.
zawsze coś tam można do bagażnika włożyć i zbyt tylnych amorów nie obniżać. :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum