Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 964 jakie kupic
PostNapisane: 14.03.2016, 0:21 

Dołączył: 14.03.2016
Posty: 28
Jestem ns etapie poszukiwan 964 i mam kilka dylematow co do wyboru wersji. Turbo niestety jest chyba poza zasiegiem :/ co wybrac - C2 czy C4 ? Jesli C2 to automat czy manual (C4 sa chyba tylko ze skrzynia manualna) ? Prosze napiszcie o swoich doswiadczeniach i opinie. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.03.2016, 1:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
jesli dostaniesz w dobrej cenie to 965. Rzadkie i bedzie dobre cenowo.

Jesli myslisz o frajdzie z jazdy w miare czesto to C2 w manualu. NO chyba ze rs ale jak piszesz chyba poza Twoim zasiegiem.

c4 to ze 100 kg wiecej i wyraznie czuc wage. Podsterown. przy tych 250ps 100kg to powazny bagaz. No ale talary potrafia usprawiedliwic kazda teze. C4 troche jak czolg. Nadrabia krotszymi przelozeniami, no i 270 idzie. C2 porusza sie zwawo i jest fan. Oczywiscie oprocz rs, c2 w manualu to najbardziej lakomy kasek dla znajacych sie na rzeczy entuzjastow wolnossakow.


jak nie masz jednej reki szukaj automat :wink:

budzet sam Ci pomoze wybrac dzis. Mysle ze w Polsce okazji juz nie znajdziesz. A w Europie glupich coraz mniej...

Powodzenia.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.03.2016, 9:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Marcin dobrze pisze.

Z tanszych modeli C2 jest super fajne, a z reczna skrzynia nawet w miare sprawne. Bardzo lubie to auto.

C4 jezdzilem 3 lata i bylem zachwycony trakcja tego auta na sliskim. Auto zdobylo nawet pucharek za zimowy sezon na Bemowie, a konkurencja byla takze czteropedna. Faktycznie podsterowny. Roznica wagi 150 kg z powodu napedu.

Pozostale modele (RS, turbo itp.) jeszcze fajniejsze, ale ceny ostatnio odjechaly tak, ze malo kto korzysta z nich zgodnie z przeznaczeniem.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.03.2016, 23:09 

Dołączył: 14.03.2016
Posty: 28
OK dzieki za rozjasnienie tematu. W takim razie biore tez pod uwage C2 automat. Balem sie troche tej opcji z uwagi na fakt, ze automat moglby go troche zamulac i spowalniac co sie nie na pewno nie bedzie dzialo w manualu. C4 wydawalo mi sie dobra opcja z uwagi na latwosc prowadzenia w kazdych warunkach, ale w tym aucie wcale nie musi byc latwo :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2016, 11:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
965 lepiej nie testuj bo będziesz miał przechlapane :D :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.03.2016, 11:58 

Dołączył: 6.03.2011
Posty: 110
Przynajmniej poczułby co to "turbo dziura". Dzisiaj już niestety zjawisko nie znane ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum