Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 964 Turbo 1991?
PostNapisane: 10.01.2013, 18:26 

Dołączył: 16.07.2011
Posty: 186
Kupić, nie kupić oto jest pytanie:) Nie zdradzę na razie od kogo, ale dodam że stan techniczny bardzo dobry (bezwypadkowy i 100 tys km - prawdziwe:), a jedynie wnętrze do odświeżenia.
Alternatywą jest Audi R8 albo 911 s poliftowe. Do codziennej eksploatacji mam Cayenna Turbo 2008, a rocznie "zabawką" zrobię może 2-3 tys km latem.
Kwestii ceny turbawki nie poruszam - po prostu mnie stać (ale jest dobra:)
Nie wiem jednak, czy nie przerośnie mnie logistycznie - naprawy, serwis itd. + potrzebna jest renowacja/odświerzenie wnetrza i nie mam pojęcia jak sie do tego zabrać.
Jeszcze istotne - jak go kupię to "do końca życia" - jego lub mojego:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 19:45 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Przy takich przebiegach i do końca to tylko Porsche czyli 964 :D :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 19:46 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
auto fajne chyba tylko szkoda że silnik ze starej turbawki 3,3.
kiedyś była jedna ciemna do sprzedania, ale dach był pogięty.

964 turbo is very cool.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 19:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.12.2012
Posty: 46
Lokalizacja: Opole
Nr klubowicza: 355
a ta 964 to c2 czy może c4?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 20:09 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
titek napisał(a):
a ta 964 to c2 czy może c4?


Hmm, 964 turbo to 964 turbo, C2 czy C4 to inna bajka :oops: Turbo ma napęd na tył. Na dożywocie stanowczo 964. A nawet 965.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 20:16 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Zdecydowanie 965. I na zawsze... :)
Brać, nie zastanawiać się - dokładne sprawdzenie stanu rzecz konieczna(!) jako że zaniedbania w tym modelu mogą być bolesne...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 20:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Bierz 964 turbo, po sprawdzeniu oczywiscie. Celuj raczej w turbo 3.6, bo to rzadszy model. Bad Boys oczywiscie. 8)




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 21:24 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Śmiem twierdzić, że koszty eksploatacji R8 mogą być 'nieco' większe niż 965 ;)
To jest auto z takiej epoki, że na upartego i przy dostępie do literatury można rozsądnie zdziałać wiele we własnym zakresie!
W klubie są co najmniej 2 osoby, które mają z tą serią spore doświadczenie. Nie wątpię, że chętnie pomogą w razie problemów.
Bierz 965! I ciesz się frajdą!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 22:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
A jeśli straciłeś rozum i się nie zdecydujesz :twisted: :twisted: :twisted:

... to daj nam namiary!!!




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 22:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
kup R8 lub 911 poliftowe
zdecydowanie




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 22:32 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
91 to 3,3 silnik i napęd tylko i wyłącznie na tył
4 napędy to już 993 tt

nie wiem ile serwis kosztuje bo jeśli już coś to naprawiam sam
w sumie przez 2 lata nie musiałem nic robić.... zrobiłem jakieś 20 kkm tylko wymiana oleju filtry świece i takie tam....
np zestaw tarcz i kolcków to koszt chyba ok 6 pln
i myślę że to mniej niż R8
tylko jak można porownać r8 i 965 nie wiem toż to inna epoka
więc dla mnie r8 nie jest alternatywą dla 965

z innej strony 965 to lokata kasy a r8 - w to wątpię....

mam kolegę na R8 i wjechał w dziurę w łodzi i rozwalił zawiecho....
serwis pociągnał firmę uzp czy tam rejon dróg na 80 koła pln :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 23:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
piterson napisał(a):
A jeśli straciłeś rozum i się nie zdecydujesz :twisted: :twisted: :twisted:

... to daj nam namiary!!!


Kupimy na spólke! :lol:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 23:40 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witam,

hm jeśli nie jeździłeś.. 965 i 997 to pofatyguj się do kogoś kto ma 997 i do kogoś kto ma 965 lub 964 i zrób kilka km. wtedy będziesz wiedział... :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 23:44 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Jak R8 to tylko V10, silniki V8 nie trzymają mocy i generalnie nią nie grzeszą. 997 poliftowa to super dopracowany samochód sportowy.

Przy Turbo 965, R8 i 997.2 przestają być "egzotykami" :lol: Pytanie co kto lubi.

Gdybyś się zdecydował na 965 to mogę pomóc przy odnowie wnętrza w takiej perełce :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 23:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
KoKoS napisał(a):
Gdybyś się zdecydował na 965 to mogę pomóc przy odnowie wnętrza w takiej perełce :wink:


A ja moge pomoc przy jezdzie probnej. :twisted: :wink:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2013, 16:04 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
kup 965 .. poki jest dostepne na rynku i mozna takim samochodem sie nacieszyc ... a nawet jezeli ci sie nie przyjmie, to sprzedasz go bez straty ... wowczas zawsze bedziesz mogl kupic r8 czy 911s za juz wtedy mniejsze pieniadze ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2013, 16:07 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
jeśli okaże się że jest 100% bezwypadkowe ja bym zdecydowanie brał.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2013, 17:03 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
Duc748 napisał(a):
kup R8 lub 911 poliftowe
zdecydowanie


Dokladnie ... a nam daj namiary na 965 ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2013, 19:54 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Bukol napisał(a):
Duc748 napisał(a):
kup R8 lub 911 poliftowe
zdecydowanie

Dokladnie ... a nam daj namiary na 965 ;)



No to co - zakładamy komitet kolejkowy???

:lol:




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2013, 21:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
ja też chętnie kupię to 965 !




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum