Autor |
Wiadomość |
BeeMiX
|
Napisane: 25.01.2015, 18:25 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Tak sadziłem ze forumowicz
|
|
Góra |
|
sinner911
|
Napisane: 25.01.2015, 18:59 |
|
Dołączył: 24.12.2013 Posty: 32
|
BeeMiX napisał(a): Tak sadziłem ze forumowicz
to zle ??
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 25.01.2015, 21:59 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
Słyszałem że jest do odsprzedaży
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 26.01.2015, 5:51 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
kimbex napisał(a): Słyszałem że jest do odsprzedaży
Za ile ???
|
|
Góra |
|
pabloo
|
Napisane: 26.01.2015, 18:26 |
|
Dołączył: 16.07.2011 Posty: 186
|
Z zainteresowaniem śledzę tą dyskusję, ponieważ sam mam 965 - nigdy nie bite, z oryginalnym przebiegiem. Piszę te info, ponieważ mimo to odświeżenie auta kosztowało ok 100 tys zł. Można było oczywiście jeździć, tak jak kupiłem - auto było w pełni sprawne. Jednak nadanie mu blasku wymagało kosztów .... i to nie koniec.
W mojej ocenie odbudowa tego co zostało z auta w Krakowie będzie kosztowała tyle samo lub więcej, niż zakup w miarę przyzwoitego 965 z DE za ok 80-100 tys eur. Zakładam profesjonalną odbudowę bez oszczędności, bo można "podrutować" za 1/4 tej wartości. Chciałbym w ten sposób ostudzić nieco gorące głowy, które uwierzyły w rzekomą "okazyjność" tych resztek, które zostały z dawnego 965:( Kilka lat postoju na zewnątrz w polskim klimacie, to nawet nie bite auto doprowadzi do ruiny, a co dopiero samochód powypadkowy i niezabezpieczony.
|
|
Góra |
|
Necu
|
Napisane: 26.01.2015, 18:54 |
|
Dołączył: 7.01.2015 Posty: 11
|
O kosztach remontu tego samochodu chyba nie trzeba nikogo specjalnie przekonywać. Sam mam podobne spostrzeżenia i zgadzam się w pełni z pabloo. Moje ma 80 tys udokumentowanego przebiegu a też zrobienie igły kosztuje niebotyczne pieniądze. Wszystko zależy oczywiście od podejścia ale dla mnie pocenie się silnika skończyło się na 30 tys zł. Ale za teraz mucha nie siada .
Życzę Właścicielowi dużo zaparcia i silnej woli bo każde uratowane 965 jest warte walki o niego. Trzymam kciuki.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.01.2015, 19:29 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Pabloo nie do końca mi się zgadza rachunek - auto w bardzo dobrym stanie + 100 000 zł = auto idealne? A cóż takiego robiłeś?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 26.01.2015, 22:48 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
wit007 napisał(a): Pabloo nie do końca mi się zgadza rachunek - auto w bardzo dobrym stanie + 100 000 zł = auto idealne? A cóż takiego robiłeś?
..no idealne auto - nie prawie i w dobrym stanie...niestety koszty są - ale jest potem sam ,,miód"
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
pabloo
|
Napisane: 26.01.2015, 23:25 |
|
Dołączył: 16.07.2011 Posty: 186
|
Na temat mojego "odświeżania" auta można napisać małą książeczkę. Ogólnie mnóstwo drobiazgów, które trzeba było ściągać z Niemiec lub Holandii (Van Zweeden - polecam:)
Z dużych rzeczy - komplet uszczelek do silnika (i uszczelnienie), malowanie nadwozia, wymiana części elementów zawieszenia i układu hamulcowego, nowe koła. Z morza drobiazgów: rozmaite uszczelki i elementy plastikowe (oryginały bardzo drogie niestety i nie ma zamienników, niekiedy trafiają się używki), część osprzętu silnika typu pompa paliwa, kopułka, paluch, niektóre śruby i przewody, cześć elementów układu wydechowego (okropna drożyzna!!), komponenty elektryczne (np. halogeny, lampki wewnątrz, niektóre przełączniki - ceny j.w.), nowe wykładziny wewnątrz, akumulator, koło zapasowe, piasta i łożysko jednego z kół, sterownik alarmu (cena z kosmosu), niektóre elementy estetyczne (np. nakładki na progi). Do tego mnóstwo rzeczy, o których zwyczajnie nie pamiętam (wolę nie zaglądać więcej do notatek i mechanik wszystko opisuje).No i mnóstwo roboczo-godzin, które pochłaniają sporą część kosztów.
I zaznaczam - auto w momencie zakupu było niemal w pełni sprawne!!! Po prostu wiek auta spowodował, że mnóstwo rzeczy trzeba było sprawdzić i wówczas okazywało się, że lada moment padną. A jak cokolwiek chciałem poprawić to otwierała się "puszka pandory" i lawina drobiazgów do zrobienia i czas pracy, który trzeba wynagrodzić!!! Przyświecał mi przy tym cel, żeby zrobić jak najwięcej "na zapas" i nie wracać do auta co kilka miesięcy na kolejne rozbebeszanie i - nie daj Boże - wyjmowanie silnika lub rozkręcanie wydechu.
A co do cen części proponuję lekturę na Teile.pl lub na stronach zagranicznych (np. pelican parts).
Jak skończę auto, na tyle żebym uznał je za gotowe do pokazania mam zamiar zapisać się w końcu do Klubu i wtedy trochę poopowiadam:)
Póki co polecam filmik na TVN Turbo:)
http://www.tvnturbo.pl/aktualnosci,1850 ... 50334.html
|
|
Góra |
|
pabloo
|
Napisane: 26.01.2015, 23:58 |
|
Dołączył: 16.07.2011 Posty: 186
|
Tytułem uzupełnienia mojego poprzedniego posta dodam jeszcze, że w moim aucie nie było potrzeby dokonywania żadnych napraw turbiny, ingerencji w blok silnika, skrzynię biegów czy wymianę wahaczy (zachęcam do lektury cen w internecie - zwłaszcza elementy silnika:) Po prostu w 23-letnim aucie z przebiegiem 100 tys, które długo stało nieużywane większość części trzeba dokładnie przejrzeć, a spory procent z nich naprawić lub wymienić. Np. trzeba było uzupełnić i wymienić plastikowe nadkola (6 tys zł cały komplet:(
Przydała by się jeszcze wymiana tylnej blendy i kloszy (obecne są poszarzałe i z małymi pęknięciami) oraz nakładki na tylni spojler - w sumie pewnie z półtora tys eur. Polecam też sprawdzić ile kosztują np. oryginalne dywaniki.
Z drugiej strony, ja oczywiście nie zapłaciłem za auto tyle, ile kosztują ładne egzemplarze w DE, Holandii lub USA. W dodatku wiedziałem z grubsza, co autku dolega. Niestety owo "z grubsza" to było zdecydowanie za mało dla laika w sprawie starych aut, czyli dla mnie. Teraz mam nieco więcej doświadczeń i bogatszy o tą wiedzę odbudowałem totalną ruinę E36 325 coupe. Ale tutaj cały budżet to ok. 1/20 porsche 964 turbo
Pozdrawiam wszystkich uparciuchów w dążeniu do urzeczywistnienia idealnego porszaka:)
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 27.01.2015, 0:16 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
zibi911 napisał(a): kimbex napisał(a): Słyszałem że jest do odsprzedaży Za ile ???
Z maili które powymieniałem sobie z właścicielem owego turbo rozszyfrowałem że chce minimum 90000 zł
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
pabloo
|
Napisane: 27.01.2015, 0:42 |
|
Dołączył: 16.07.2011 Posty: 186
|
[/quote]
Z maili które powymieniałem sobie z właścicielem owego turbo rozszyfrowałem że chce minimum 90000 zł [/quote]
To w sumie super okazja - mniej niż ja zapłaciłem za "odświeżenie" swojego 965, a tu przecież całe auto:)
Gdybym kiedykolwiek miał coś takiego kupić, to raczej z myślą o dawcy do innego auta lub na części. Pomijając astronomiczny koszt naprawy mechaniki, w przypadku samochodu z Krakowa dojdą jeszcze liczne naprawy blacharskie - po wypadku i pewnie sporo korozji .... co przy oryginalnych częściach karoserii może być bolesne finansowo:(
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 27.01.2015, 12:03 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
Z tego co wiem poszło za 100 tys. + 10 tys za parking,
A w kwestii odbudowy to budżet 150 tys obawiam sie ze bedzie za mały.
Moja 930 tez była w super stanie i robiąc rożne pierdoły wydałem ok 60 tys
Jeżeli ktoś myśli ze naprawi tanio jest w bardzo dużym błędzie
Pozdrawiam
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 30.01.2015, 22:42 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 30.01.2015, 23:05 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Serducho puka -nie jest źle
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
sinner911
|
Napisane: 31.01.2015, 22:32 |
|
Dołączył: 24.12.2013 Posty: 32
|
To wszystko dzieki Kacprowi nie ma lepszego mechanika w polsce !!!
Kacper wielkie dzieki i polecam Cie kazdemu !
Bo naprawde warto
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 31.01.2015, 22:58 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Tomek nie przesadzaj hehehe
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 31.01.2015, 23:27 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
Czas pokaże ,dobrze ze motor pali
A w ogóle miałeś sie moim zająć
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 31.01.2015, 23:34 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
to auto już jedzie dalej - zrobiłem co miałem zrobić
no miałeś się odezwać
a teraz kolejka, że łomatko
a Chris ciśnie
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 1.02.2015, 0:50 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
fajnie, że gada ludzkim głosem
gratuluję uporu w odzyskaniu auta
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|