Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 25.03.2012, 0:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Rozwazam zamiane pierwszego tlumika w 964 C4 na cup-pipe (cup-rohr) oraz ewentualnie sportowy katalizator (100/200-cell), ale slyszalem, ze niektore takie zestawy - konkretnie Fabspeed - powoduja nie tylko wibracje, ale tez obnizenie mocy i momentu. Czy ktos z Was robil takie zmiany w 964 i moze podzielic sie spostrzezeniami (odglos, moc, rezonans, itp.). Chetnie uslyszalbym efekty "na zywo".

Czy taka zmiana moze spowodowac (1) niewpuszczenie na Tor Poznan ze wzgledu na zbytni halas lub (2) odrzucenie samochodu na przegladzie rejestracyjnym?




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum