Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.05.2009, 15:50 

Dołączył: 4.05.2009
Posty: 14
Witam.

Potrzebuje informacji na temat pojawiającego się problemu w moim prosiaku 968 cabrio 1992/95 3.0 240kM brak wolnych obrotów.
Po uruchomieniu silnika ( 2-3 minuty ) obroty pływają od 700-1000 po tym czasie auto gaśnie ( max 5-7 minut ).Kręcąc na 3-4tys wszystko jest o'k.
Prosiłbym o info co to może być? i czy znacie kogoś w Krakowie kto się na tym zna i może to w rozsądnych pieniądzach naprawić.
Za udzielenie informacje z góry bardzo dziękuje.


pozdrawiam.

Piotrek.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2009, 16:01 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Lasota? Radwański? Namiarów poszukaj w necie albo poczekaj az ktos z malopolski Ci je podesle.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2009, 16:12 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Sprawdź szczelność dolotu (połączenia gumowe w okolicy przepustnicy).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2009, 16:24 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
u mnie dokladnie to byla kwestia dolotu o ktorej pisze Tkacki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2009, 19:24 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Spróbuj odszukać namiary na pana Ryszarda Radwańskiego z Sułkowa k. Wieliczki (o ile porady TKackiego Ci nie pomogą). Powodzenia z walką z usterką!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2009, 19:28 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Raczej jakaś bzdeta ,ale przyczyn może być kilka.
Sprawdzenie połączeń,podciśnień,może podpięcie pod komputer..choć razcej wygląda to na grubszą sprawę coś jak Tomek pisze..




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.05.2009, 0:38 

Dołączył: 14.12.2007
Posty: 466
dokładnie to samo miałem jak mi pękł przewdó dolotowy. I to zarówno w prosiu jak w dupowozie. Sprawdź - u mnie się zsunął spod opaski po prostu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.05.2009, 10:15 

Dołączył: 4.05.2009
Posty: 14
Witam,dzięki za info?zapodam nura pod maskę może uda mi się coś znaleźć..?
a i tak docelowo poszukam na necie może się uda?
...Ryszarda Radwańskiego z Sułkowa k. Wieliczki..
jeżeli ktoś by miał jakiegoś mechesa godnego polecania w Kraku to będę bardzo wdzięczny

3nerwy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.05.2009, 10:47 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1376
masz na PW...
pozdr, jacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum