Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.09.2009, 17:04 

Dołączył: 29.10.2008
Posty: 112
Ale wracając do dachu. Czasem miał przestoje, ale koniec końców zawsze zaczynał działać, bez większej ingerencji.
Stąd moje pytania (mam teraz zamknięty dach):

1. Jak otworzyć ręcznie dach.

2. Gdzie mieści się elektronika ? (widziałem schemat na manualach, ale mam pytanie jak się dostać do tego wszystkiego)

3. Jest jakaś w miare instrukcja jak otworzyć to wszystko żeby nie rozwalić tego ?

Dałbym do mechanika ale najbliższego mam za daleko, więc póki co sam chce spróbować.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2009, 16:46 

Dołączył: 29.10.2008
Posty: 112
Przeglądnołem schemat, i może mi ktoś powiedzieć gdzie jest elektronika :) bo ona jest tu kluczem, bo jak do tego panelu głównego się dostane to będe w stanie się dowiedzieć co źle reaguje... i pytać dalej :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.09.2009, 11:34 

Dołączył: 4.07.2007
Posty: 106
Cześć.

Ja bym sprawdził najpierw włączniki krańcowe. Jeden jest przy klamrze dopinającej a drugi gdzieś w okolicy hamulca ręcznego. Zauważ że jeśli nie zaciągniesz ręcznego lub nie zwolnisz klamry możesz sobie naciskać przycisk do otwierania dachu i silnik nie reaguje. Jeśli microswitch się jakoś przybrudził, przygiął albo poluzował i odsunął od wyregulowanego położenia wtedy może mieć taka sytuacja jaką masz, że reagowało co jakiś czas aż w końcu całkiem przestało.
Sprawdź w instrukcji jak otworzyć dach ręcznie, wtedy dostaniesz się do switcha i sprawdź czy wszystko z nim gra, natomiast ten przy ręcznym domniemam że jak zapala się kontrolka ręcznego to switch działa.
Na samym końcu jeśli to wszystko zrobisz to można zacząć czepiać się przekaźnika no i samego silnika !. Sprawdź oczywiście bezpiecznik bo jeśli silnik w jakiś sposób się przeciążył albo nadpaliło się jego uzwojenie będzie paliło bezpieczniki, itp.... generalnie z tą ustarką poradzi sobie każdy porządniejszy elektryk, a jak mu pokażesz schemat który masz to tym bardziej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.09.2009, 15:24 

Dołączył: 29.10.2008
Posty: 112
Właśnie wczoraj znalazłem że silnik do dachu jest z tyłu auta, tzn przed bagażnikiem i nad silnikiem, podpiąłem zasilanie z zasilacza i otworzyłem dach. Więc obawiam się że problem jest z przekaźnikami w głównej elektronice, która jak myślę znajduje się w bagażniku. Padł pomysł że można ominąć tą elektronike i przycisk podłączyć , wraz z diodą na desce do dachu. Tylko problemem jest a) to że zawsze dach będzie działał a nie po zaciągnięciu ręcznego b) nie będą opuszczać się szyby :/

Dlatego dalej walcze :) Może zabiore się z Tatą elektronikiem do tej elektroniki całej, choć trochę się boję.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum