Qbak napisał(a):
Ja bym powiedział, że inny silnik. Testowaliśmy obniżone miski, miski z wersji silników motosport, inne spływy oleju. I niestety zewnętrzny (nieseryjny) czujnik ciśnienia oleju pokazywał nadal zero przy długim łuku na przyczepnym oponach (nawet jeszcze nie slick).
Podpisuję się obiema rękami.
Nie było dawniej Poznania bez jakiegoś 996 na lawecie
Ja to już widziałem dawno temu w swoim 996 (od czasu 944 mam tendencję do regularnego patrzenia na ciśnienie oleju). Na długich prawych łukach ciśnienie oleju potrafiło spadać do bardzo niskich wartości. Zmieniłem miskę na głębszą, poprawiło się, ale zasadniczo problem pozostał. Jedyny skuteczny sposób to założenie aftermarketowego systemu suchej miski.
Posiadacze Boxsterów mają ten problem z głowy, bo nie mają wskaźnika na zegarach.
Niestety trzeba powtórzyć to co zostało już wielokrotnie powiedziane - seryjne 996 nie nadają się do upalania na torach. Trzeba kupić albo GT3 albo turbo - one są do tego przystosowane i zniosą wszystko.