Moim zdaniem dokonałeś najlepszego wyboru wedle przeznaczenia auta
GT3 moim zdaniem, to nie jest auto, aby traktować go jako "daily" czy ED car. To "weekend toy", "track rat" lub jak kto woli niezły zbój
Jest sztywniejszy, narwany, niegrzeczny, niższy, sporo gośniejszy powyżej 4000 rpm, nie posiada czujników parkowania, posiada kubełki (i moim zdaniem tylko takie fotele trzeba do niego brać) co nieco utrudnia sferę operacyjną, nie jest wyciszany wcale (z tyłu nadkoli brak), słyszysz każde ziarnko piasku jakie uderza o side muffler, nie widzisz policji z tyłu (zasłania skrzydło, ale to nie ma kompletnie znaczenia, nie złapią Cię;), ciężej pracuje kierownica. Natomiast GT3 robi to co ma robić, auto bez kompromisów.
Jestem sporym detalistą
, dlatego jako użytkownik obydwu, widzę spore różnice w przeznaczeniu tych auto. I to prawda, że GTS to tzw. "sweet spot". Mam porównanie też do carrery S ze zwykłym PASM, która pochylała się za bardzo na zakrętach.