Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 10.09.2016, 18:57 

Dołączył: 26.09.2012
Posty: 210
Witam,

Chyba mam pierwszą awarię w moim nowym nabytku.
Zauważyłem dziś że przycisk od wyłączenia kontroli trakcji + przycisk od utwardzania zawieszanie jest martwy. Wciskam przycisk i nic się nie świeci, na desce też brak sygnalizacji nic się nie dzieje. W trybach sport i sport+ podobnie zero reakcji. Nie świeci się żaden błąd, zupełnie nic.... macie jakiś pomysł co z tym można zrobić ? Czy nieprawidłowe ciśnienie w oponach może powodować taką sytuację ? Auto jest na gwarancji więc w przyszłym tygodniu jak będę miał czas to podjadę na serwis ale ciekawy jestem czy coś źle ustawione czy zaczyna się awaryjność nowych modeli :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2016, 19:37 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
A zawieszenie w jakim jest trybie? Normal czy Sport? W sensie komfortowe czy twarde




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2016, 20:18 

Dołączył: 26.09.2012
Posty: 210
w żadnym z trybów nie można włączyć utwardzonego. Nie zapala się przycisk na czerwono i na desce nie pokazuje aktywacji utwardzonych amortyzatorów tak samo jest z kontrola trakcji w żadnym z trybów nie można wyłączyć. Zmieniłem ciśnienie w oponach na zalecane ale to też nie miało wpływu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2016, 21:05 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Najprostsze rozwiązanie to jednak kontakt z serwisem. Daleko nie masz :-)
Trudno chyba coś samemu będzie z tym wydłubać.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2016, 21:51 

Dołączył: 26.09.2012
Posty: 210
Nic innego nie pozostało. W poniedziałek odstawię auto do serwisu. Dziwna sprawa bo komp nie pokazuje żadnego błędu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.09.2016, 9:13 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
A przy okazji : jakie wrażenia w porównaniu z GTS?




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.09.2016, 23:24 

Dołączył: 26.09.2012
Posty: 210
Jerzy napisał(a):
A przy okazji : jakie wrażenia w porównaniu z GTS?


Inny świat :) Niby moc podobna ale tu mamy dwie turbiny i auto od dołu bardzo mocno ciągnie. Znacznie bardziej czuć na tyłku przyśpieszenie i od 1700 obrotów idzie ostro do przodu. Nie czuję żadnej turbo dziury i zawsze szybka reakcja na gaz no i najlepsze to strzały z wydechu w trybie sport... coś pięknego i cieszy ucho :) Sportowy wydech mógłby być głośniejszy bo jest gorszy od 997 GTSa ale lepiej buczy niż w Turbo ;) Zawieszenie jest bardziej miękkie, i wspomaganie mocniejsze przy wolnej jeździe. Ja wolę jak jest ciężko i twardo ale żona mówi że jeździ się bardzo komfortowo jak zwykłym autem :) W trybie Sport+ nie czuć brutalnego przepinania biegów (strzał w plecy) jaki był w GTSie.
Brakuje mi schowków które były w 997, większych uchwytów na napoje bo w nowym modelu jest minimalizm i wszystko zredukowali i pomniejszyli :) Fajna jest ta nowa kierownica GT i przycisk SPORT Response jak w grach komputerowych dopalacz nitro :) Nowa 911 jest szybsza, bardziej precyzyjna ale mniej brutalna. Osobiście jestem zachwycony bo nastawiłem się na Turbo S w którym jestem zakochany ale jak przejechałem się najnowszą Carrera S to stwierdziłem że jest dobrze i że wolę mieć nowe auto 2016 niż 3 letnie Turbo z większym przebiegiem. Auto ma potencjał i łatwo można zrobić dobry wydech i jak mocy brakuje to podnieść w okolicy 500KM a wtedy jest już szybkie przy masie Carrery S. Różnica w światłach i widoczności w nocy również spora. Minus to większe spalanie w jeździe po mieście ale na trasie odwrotnie i mniejsze spalanie od 997 GTSa. W GTSie skrzynia szybko zmieniała biegi na wyższe przy powolnej jeździe a tu ciągle 3-4 trzyma gdzie w GTSie było już dawno 5. Nie wiem od czego to zależy. Generalnie jestem bardzo zadowolony tylko zobaczymy jak będzie z awaryjnością :) GTSa miałem 3 lata i praktycznie zero awarii. Jakieś dwie drobnostki. To chyba tyle jak masz jakieś pytania to pisz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.09.2016, 9:48 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 865
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Vako, jaką masz kolorystykę i wyposażenie?

U mnie guards red/czarny z czarnymi ledami i dachem. Też mi się fajnie jeździ, a po Techarcie jest jeszcze fajniej :)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.09.2016, 15:26 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Piszesz o 991.2?
Co przerobiłeś ?

Ja mam 991.2 TT i nie zamierzam przerabiać ale z ciekawości pytam.

Dla mnie przesiadka z 991 4GTS była fajna. Przyśpieszenie od dołu mega aczkolwiek dźwięk intymny bym powiedział - szczególnie w porównaniu z pięknym wyciem GTSa.
Ale w porównaniu do GT2, TT jest bardzo płynne i delikatnie traktuje kierowcę.
Ma lepsze przyśpieszenie ale nie czuć tego tak brutalnie. Szybkie zmiany biegów w PDK, bardziej liniowy rozwój mocy i momentu oraz szybsze wkręcanie silnika na obroty wygładza wrażenia.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.09.2016, 16:50 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 865
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Jurek, wsadziłem moduł Techarta. Robi na 480 koni i +80 Nm. Fajnie że to się aktywuje w S i S+, a normalnie jest seria. Efekt - zrobił się dużo bardziej dziki i narowisty, mega różnica przy dużych prędkościach (100->200 teraz jest błyskiem). Dla mnie bardzo fajnie jeździ 991.2 i dokładnie jest tak jak piszesz. Liniowo i fajnie oddawana moc, dźwięku jak dla mnie wystarczająco, w trasie pali mało, w mieście dużo. Mam jeszcze u siebie skrętną tylną oś i to jest bardzo fajna opcja, którą warto rozważyć.




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.09.2016, 17:30 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Niezłe. S z mocą TT 997. Coś dla orłów :-). A jednocześnie do spokojnej jazdy na standardzie.
Tylna skrętna oś jest mega.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.09.2016, 22:05 

Dołączył: 26.09.2012
Posty: 210
Jarecki napisał(a):
Vako, jaką masz kolorystykę i wyposażenie?

U mnie guards red/czarny z czarnymi ledami i dachem. Też mi się fajnie jeździ, a po Techarcie jest jeszcze fajniej :)


No to mamy ten sam zestaw kolorystyczny :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.09.2016, 22:11 

Dołączył: 26.09.2012
Posty: 210
Jarecki napisał(a):
Jurek, wsadziłem moduł Techarta. Robi na 480 koni i +80 Nm. Fajnie że to się aktywuje w S i S+, a normalnie jest seria. Efekt - zrobił się dużo bardziej dziki i narowisty, mega różnica przy dużych prędkościach (100->200 teraz jest błyskiem). Dla mnie bardzo fajnie jeździ 991.2 i dokładnie jest tak jak piszesz. Liniowo i fajnie oddawana moc, dźwięku jak dla mnie wystarczająco, w trasie pali mało, w mieście dużo. Mam jeszcze u siebie skrętną tylną oś i to jest bardzo fajna opcja, którą warto rozważyć.


Robiłeś może pomiary jaki czas do 100 po podniesieniu mocy ? Niby 3,5-3,6 powinno być. Mocno rzuca tyłkiem przy wciśnięciu gazu na maxa na starcie ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.09.2016, 21:15 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
A dlaczego ma rzucać? Jestem pewny, że nic się nie dzieje ale niech Jarecki się wypowie.
W 997 GT2 miałem 600 KM i nie rzuczało a 991 jest dużo bardziej stabilne. Sam o tym wiesz :-)

Fajnie się tak cieszyć z nowych 911. Też mnie to wzięło.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.09.2016, 22:55 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 865
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Panowie, trochę dupa zamiata - nawet bym rzekł że potrafi teraz całkiem potańczyć. Ale to też zasługa tych drewnianych P Zero. Ta opona to dla mnie katastrofa i nic już mnie w tym temacie nie jest w stanie przekonać. Sport Cup 2 zamówiony i na tym chcę jeździć. Nie mierzyłem czasów do 100, ale stawałem do porównania z fabryczną poliftową 4S i od 80 już moduł robi swoje.

*ostatnio zmodyfikowałem jeszcze fotele. Wentylowana fabryka stoi na półce, a pod tyłkiem mam oryginalne stołki z 918 Spyder. Może acid green to nie jest najlepszy kolor dodatków do czerwonego - ale kocham je miłością bezwzględną ;)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.09.2016, 9:47 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Poproszę zdjęcia!!!
Koniecznie z opisem ;-)




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.09.2016, 16:21 

Dołączył: 26.09.2012
Posty: 210
Jerzy napisał(a):
A dlaczego ma rzucać? Jestem pewny, że nic się nie dzieje ale niech Jarecki się wypowie.
W 997 GT2 miałem 600 KM i nie rzuczało a 991 jest dużo bardziej stabilne. Sam o tym wiesz :-)

Fajnie się tak cieszyć z nowych 911. Też mnie to wzięło.


No wiesz 4 GTS potrafił rzucić dupą jak nie była odpowiednio opona rozgrzana lub chłodniej na zewnątrz. W nowym modelu w Sce byłem zdziwiony jak dobrze klei się do drogi chociaż ostatnio strachu się najadłem kiedy przed moim ulubionym tunelikiem wcisnąłem mocno w podłogę aby posłuchać jak strzela a tu dupa poleciała aż zrobiło się ciepło wiec na 100% po modyfikacji potrafi rzucić przy ostrym starcie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.09.2016, 16:26 

Dołączył: 26.09.2012
Posty: 210
Jarecki napisał(a):
Panowie, trochę dupa zamiata - nawet bym rzekł że potrafi teraz całkiem potańczyć. Ale to też zasługa tych drewnianych P Zero. Ta opona to dla mnie katastrofa i nic już mnie w tym temacie nie jest w stanie przekonać. Sport Cup 2 zamówiony i na tym chcę jeździć. Nie mierzyłem czasów do 100, ale stawałem do porównania z fabryczną poliftową 4S i od 80 już moduł robi swoje.

*ostatnio zmodyfikowałem jeszcze fotele. Wentylowana fabryka stoi na półce, a pod tyłkiem mam oryginalne stołki z 918 Spyder. Może acid green to nie jest najlepszy kolor dodatków do czerwonego - ale kocham je miłością bezwzględną ;)


Odnośnie opon mam to samo wrażenie chociaż na torze nie było tragedii jak się rozgrzała. W GTSie miałem Sport Cup2 i też uważam że jest to lepsza opona i zrobię zmianę jak te dobije :) Koniecznie wrzuć fotę jak wyglądają te kubły i chyba nazwę tematu przydałoby się zmienić :)

Ja czekam tydzień na wymianę przycisków od kontroli trakcji i zawieszenia. Niby wymiana przycisków ma naprawić problem. Serwis nie wie co się stało że przestały działać te przyciski.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.09.2016, 22:10 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 865
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Jurek, Techart do zwykłego Turbo nic nie ma jeszcze. Ma tylko do Turbo S i szczerze mówiąc jest interkosmos... Jechałem Turbo S poliftem z Techartem i wydechem - coś niebywałego :)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.09.2016, 23:47 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Dzięki za info. Można powiedzieć - i całe szczęście, że nie mają :-).




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum