Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 23.02.2018, 9:21 

Dołączył: 19.10.2012
Posty: 126
Witam,

Jak wiadomo w 991.2 mamy plastikową miskę olejową oraz plastikową śrubę, która bodajże blokuje się po obrocie 90 lub 180 stopni (nie ma typowego gwintu).

Może głupie pytanie, ale czy ta śruba powinna być wymieniona przy każdej wymianie? Wydaje mi się, że tak, chyba nawet bezpieczniej to zrobić, w razie co.

No i pytanie rzeka, czy lepiej na piłowanie na Ringu zalać silnik czymś innym niż 0W40 czy po prostu jechać i nie bawić się w takie rozkminianie tematu?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.02.2018, 11:26 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Co do śruby - nie wiem. Oleju bym nie ruszał. W sensie lepkości.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum