Być może gdzieś przewinęły się informacje o które się zwracam, ale nie wszystko znalazłem...
Jestem na etapie poszukiwań 991 i mam następujące pytania:
1. Czy kupując 991 bez czujników parkowania (brak z przodu i z tyłu) można zamontować fabryczne czujniki z fabryczną wiązką i podłączając je do wyświetlacza /chyba że jest tylko sygnał dźwiękowy to ok. Jaki jest koszt takiej zabawy i kto się tym zajmuje.
2. Czy silnik 3,4 w 991 jest dobrym, trwałym motorem czy też cierpi na jakieś powszechne bolączki?
3. Podczas jazdy próbnej spotkałem się z takim zjawiskiem: rozpędzam auto powyżej 130km/h, puszczam nogę z gazu i lekko naciskam hamulec. Wówczas w okolicach deski rozdzielczej, podszyba słychać szum(ale nie z klocków), jakby lekki rezonans w okolicy nawiewów na sxybę na desce rozdzielczej. Jest to słyszalny i uciążliwe na dłuższą metę. Czy spotkaliście się z czymś takim? Ewentualnie bez naciskania hamulca też ten dźwięk występuje. Poniżej 80-90km/h znika całkowicie
4. Co to jest za system który służy jako elektroniczna szpera (chyba padm🙈) , nie wiem czy dobrze to nazywam, natomiast na takich jakby poduszkach/amortyzatorach podnosi silnik. Czy jest to awaryjne i jak działa, a także czy jest wogóle przydatne.
5. Czy systemy pasm, padm, ptv plus są awaryjne?
Dziękuję za pomoc
|