danzigpl napisał(a):
Dokładnie, nakład kosztów związanych z naprawami może być wiekszy w ciągu roku niz dołożenie np: do 991 już z approved... któe po prostu łatwiej znaleźć
Ja zrobiłem swoimi 996/2 4S i 997/2 4S razem 70 tys km , tym drugim zaliczyłem kilka torów .
I jedyne co wymieniłem oprócz rzeczy eksploatacyjnych to cewki w 996. Choć to tez można uznać ze rzecz eksploatacyjną.
Więc gdzie tu jest nakład kosztów ??
Poza tym używane 991 zaczyna się od ok 300 tys zł z początku produkcji ( nie patrzę na najtańsze i nie 4S o turbo nie wspominając) a za to kupisz sprawdzoną 997 S/4S z końca lat produkcji. A kolega z tego co pisze nie chce chyba wydać tyle. Poza tym miałbym obawy kupować 991 czy cayman/boxster z początku produkcji danego modelu. Nie raz były na forum dyskutowane problemy z silnikami 996/1 3.4l czy 997/1 3.8l . Obawiałbym się że 991/1 i 4 cylindrowy cayman może mieć to samo a wyjdzie to za kilka lat.