Autor |
Wiadomość |
b0g0b0jny
|
Napisane: 22.08.2016, 19:36 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
Oj tam oj tam... Ferrari z 458 wygrywa w tej strażackiej konkurencji
|
|
Góra |
|
roco
|
Napisane: 22.08.2016, 20:04 |
|
Dołączył: 10.08.2016 Posty: 345
Nr klubowicza: 588
|
jak masz możliwość to kup caymana GT4, manual centralnie umieszczony silnik, frajda z jazdy i trakcji po prostu kosmiczna popytaj tych którzy upalają te auta na co dzień a o ferrari zapomnij bo to jest do oglądania a nie do jeżdżenia...
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 22.08.2016, 21:06 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
Jakoś nic się w moim GT3 nie pali no chyba że opony od ostrej jazdy . Gt3 jest fenomenalne a tak na marginesie to pierwszy chyba raz w historii 991 GT3 wyprodukowano mniej niż RS bo z tego co wiem to dokładnie 1048 sztuk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 22.08.2016, 22:31 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
z tego co ja czytalem to tez Gt3 ponizej 2000 szt wyprodukowana a rs powyzej 2 tys. Nie wiem skad te 5tys rsow?
Jesli chodzi o cene to niestet musisz poczekac na .2 i sie okaze. Caly swiat czeka na to. Sa rozne spekulacja. Jesli 2 bedzie kolejna lepsza wersja 1, 1 bedzie musiala potaniec ze wzgledu na komercyjne atrybuty 991. Plus finansowania i konczace sie gwarancje. U nas jeszcze ma wejsc ta akcyzja 8% na salonowe powyzej 2,0L. Nikt nie wie, sie okaze.
Tak czy inaczej gt3 to dobry wybor. 991 bardzo wszechstronne, ludzie sie usmiechaja i machaja, trzymalo cene. 991 TTS wszechstronne osiagi podobne na torze, sapadek ceny duzy.
ps. Krzysiek super grafika.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
TheStig
|
Napisane: 23.08.2016, 11:47 |
|
Dołączył: 5.03.2016 Posty: 227
|
Kravis napisał(a): Witajcie Klubowicze, planuje zakup 991 GT3 i zastanawiam sie, czy warto poczekac do nowego roku, kiedy wejsc ma gen2 (podobno w manualu [!] i nadal na szczescie bez turbo) HK Porsche zadeklarowało, że w gt3 nigdy nie wprowadza turbo i miejmy nadzieję, że słowa dotrzymaja .
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 23.08.2016, 16:56 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
TheStig napisał(a): Kravis napisał(a): Witajcie Klubowicze, planuje zakup 991 GT3 i zastanawiam sie, czy warto poczekac do nowego roku, kiedy wejsc ma gen2 (podobno w manualu [!] i nadal na szczescie bez turbo) HK Porsche zadeklarowało, że w gt3 nigdy nie wprowadza turbo i miejmy nadzieję, że słowa dotrzymaja . A gdyby nie dotrzymali słowa i zrobili 3,8 turbo gt3 - co prawda wyszło by z tego gt2 ale moim zdaniem najciekawsza opcja! Albo GT3 3,0 turbo i około 500 KM i GT2 3,8 turbo i około 600 KM Nie sądzę, że wiele osób by się obraziło! Ps. I Wy też się nie obrażajcie ale uważam, że czasy N.A. już się skończyły...
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
WK
|
Napisane: 23.08.2016, 19:48 |
|
Dołączył: 29.01.2015 Posty: 90 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 409
|
Gratki Krzysztof..! Mega fajny projekt..!
Co do GT3.., jak wspomniał Krzysztof do wymiany tylko opony,trakcja fenomenalna , sama przyjemność a i koszty serwisu nie powalają .
Wojtek.
_________________
993 4S
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 23.08.2016, 20:11 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
jeschalem ostatnio 718 s 2,5 turbo. W wolnej chwili jak auto mialem na przegladzie. Dla mnie slabo w zakresie 1500-2800 obrotow. duza turbo dziura jak dla mnie. Bez porownania do wolnosacego. 2,5 niby ma zmianna geometrie turbiny ale dla mnie slabe.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 23.08.2016, 20:22 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
MM-Racing napisał(a): jeschalem ostatnio 718 s 2,5 turbo. W wolnej chwili jak auto mialem na przegladzie. Dla mnie slabo w zakresie 1500-2800 obrotow. duza turbo dziura jak dla mnie. Bez porownania do wolnosacego. 2,5 niby ma zmianna geometrie turbiny ale dla mnie slabe. Ciekawa opinia.Wszystko kwestia subiektywna (i do czego się porównuje) ale jak patrzec po papierze to musi to strasznie jeździć. 420 Nm od 1900 do 4500 obrotów. Z PDK i Sport Chrono pierwsza setka w 4,2 s... Żeby nie bylo - > w przypadku sportowych aut jestem fanem silników NA:)
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 23.08.2016, 20:45 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 864 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Marion napisał(a): gt2/gt3 ja obstawiam że jw bliskej przyszłości jeden z nich będzie 4,0 turbo 700 KM Pdk a drugi elektryczny Raczej zrobią 2 litry. Dla niskiej akcyzy, żeby był dostępny bardziej.
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 24.08.2016, 18:31 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Jarecki się odgrywa na Marionie chyba:-).
A minimalnie na temat, to Porsche ma wpisane w swoje działanie 'Continuous Improvement' w formie strukturalnej i strategicznej i w związku z tym, rewolucyjnych zmian w aktualnych modelach być nie może. Stąd od lat każdy następny jest (tylko) trochę lepszy. Więc raczej nie spodziewałbym się rewolucyjnej zmiany również w GT3. Skąd wezmą więcej mocy w silniku 3,8? Więc albo zostawią podobną moc do aktualnej albo 4,0 - przy czym to już była by mała rewolucja. Zatem opcją może być manual. W to jestem w stanie uwierzyć.
Jako, że ja ze swojego zadowolony jestem, więc zmieniać nie zamierzam, to jednak uważam, że powinno pojawić się turbo również w Gt3, to oznaczało by otwarcie na progres.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 24.08.2016, 20:45 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
A jednak taki statement:
Well, Preuninger also told Autocar that:
The next GT3 will get the 911R’s six-speed manual as an option The next GT3 RS will not get the 911R’s six-speed manual as an option Porsche 911s with “GT” in the name will remain naturally-aspirated, except for the GT2, obviously The next Cayman GT4 will have a six-cylinder despite the 718 Cayman going four banger. If the reaction is strong, they will have to find a way to produce cars like the 911R in the future without an R badge.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
TheStig
|
Napisane: 26.08.2016, 7:52 |
|
Dołączył: 5.03.2016 Posty: 227
|
Jerzy napisał(a): A jednak taki statement:
Well, Preuninger also told Autocar that:
The next GT3 will get the 911R’s six-speed manual as an option The next GT3 RS will not get the 911R’s six-speed manual as an option Porsche 911s with “GT” in the name will remain naturally-aspirated, except for the GT2, obviously The next Cayman GT4 will have a six-cylinder despite the 718 Cayman going four banger. If the reaction is strong, they will have to find a way to produce cars like the 911R in the future without an R badge. To mi się podoba . GT4 z 6 cylindrami
|
|
Góra |
|
tomp
|
Napisane: 29.08.2016, 12:27 |
|
Dołączył: 29.06.2013 Posty: 90
|
b0g0b0jny napisał(a): MM-Racing napisał(a): jeschalem ostatnio 718 s 2,5 turbo. W wolnej chwili jak auto mialem na przegladzie. Dla mnie slabo w zakresie 1500-2800 obrotow. duza turbo dziura jak dla mnie. Bez porownania do wolnosacego. 2,5 niby ma zmianna geometrie turbiny ale dla mnie slabe. Ciekawa opinia.Wszystko kwestia subiektywna (i do czego się porównuje) ale jak patrzec po papierze to musi to strasznie jeździć. 420 Nm od 1900 do 4500 obrotów. Z PDK i Sport Chrono pierwsza setka w 4,2 s... Żeby nie bylo - > w przypadku sportowych aut jestem fanem silników NA:) Co innego pomiary, które przytoczyłeś, a były robione pod obciążeniem, a co innego realne użycie na drodze. MM-Racing ma być może na myśli sytuację, gdy zaczynasz przyspieszać i siłą rzeczy chwilę trwa zanim system się napełni. Jest to normalne w doładowanych silnikach. Reakcja na gaz jest wyraźnie słabsza
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|