Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 991 gt3
PostNapisane: 18.11.2013, 22:13 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
http://www.youtube.com/watch?v=KVdme4IS ... e=youtu.be


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2013, 22:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Pieknie plynie przez zakrety.

Zlozyles juz zamowienie..? :wink:

Gdybym mial kupowac nowa 911, to chyba wybralbym wlasnie GT3, a dopiero potem turbine. Milo jest pomarzyc :lol:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2013, 23:17 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
wolę bardziej pomarańczowe kolory... 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.11.2013, 8:27 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
BT napisał(a):
Pieknie plynie przez zakrety.

Zlozyles juz zamowienie..? :wink:

Gdybym mial kupowac nowa 911, to chyba wybralbym wlasnie GT3, a dopiero potem turbine. Milo jest pomarzyc :lol:


+1


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.11.2013, 10:50 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Ja po jeździe nowym Turbo już nie jestem taki pewien czy wolałbym GT3 :D
Ponieważ jednak zarówno jeden jak i drugi jest poza moim zasięgiem finansowym, nie jest to wielki problem :) A tak BTW - chyba jeszcze nikt nie odebrał zamówionego gt3. Na forum pff.de ludzie piszą, że są mega opóźnienia, podobno problemy ze skrzynią biegów. Ciekawe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.11.2013, 20:41 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
nie jestem fanem 4x4 w PORSCHE
nie jestem fanem doładowanych silników

ale TURBO S to coś nie do opisania !!! to UFO

boje się że GT3 nie dotrzyma kroku :(

(okaże się w na wiosnę jak będzie sucho bo na mokrym niema w tym momencie przeciwnika na świecie)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.11.2013, 22:25 

Dołączył: 22.10.2009
Posty: 276
Lokalizacja: małopolska
Nr klubowicza: 273
TomRS napisał(a):
Ja po jeździe nowym Turbo już nie jestem taki pewien czy wolałbym GT3 :D
Ponieważ jednak zarówno jeden jak i drugi jest poza moim zasięgiem finansowym, nie jest to wielki problem :) A tak BTW - chyba jeszcze nikt nie odebrał zamówionego gt3. Na forum pff.de ludzie piszą, że są mega opóźnienia, podobno problemy ze skrzynią biegów. Ciekawe.

Z tego co wiem to żadnych problemów niema,przechodzi jeszcze testy i lada dzień będzie gotów:)




_________________

chudy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 0:45 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Tez chcialem GT3 ale po jezdzie testowej nowym turbo S to sam juz nie wiem bo S to kosmos jak juz pisalem w innym watku..
Co robic ?
Obiore inny kierunek ...




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 0:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
No akurat Ty to nie musisz mieć dylematu ;) kupisz oba :lol:




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 1:11 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
http://www.youtube.com/watch?v=HMVNHvUSyHM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 10:43 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
chudy napisał(a):
TomRS napisał(a):
Ja po jeździe nowym Turbo już nie jestem taki pewien czy wolałbym GT3 :D
Ponieważ jednak zarówno jeden jak i drugi jest poza moim zasięgiem finansowym, nie jest to wielki problem :) A tak BTW - chyba jeszcze nikt nie odebrał zamówionego gt3. Na forum pff.de ludzie piszą, że są mega opóźnienia, podobno problemy ze skrzynią biegów. Ciekawe.

Z tego co wiem to żadnych problemów niema,przechodzi jeszcze testy i lada dzień będzie gotów:)


No chyba jednak jakieś są, skoro auta które miały być w PCP we wrześniu jeszcze nie dotarły i aktualny termin to zdaje się koniec roku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 14:23 

Dołączył: 2.12.2012
Posty: 88
kimbex napisał(a):
Tez chcialem GT3 ale po jezdzie testowej nowym turbo S to sam juz nie wiem bo S to kosmos jak juz pisalem w innym watku..
Co robic ?
Obiore inny kierunek ...


Hej, mialem ten sam problem. Po 997 GT3 MK2 i 997 GT3 4,0RS i jezdzie probnej 991 GT3 wybralem 991Turbo NON S. Z tym ze ja wiecej myje i poleruje niz jezdze. Co mi sie nie podoba to ze na Turbo strace kupe kasy a na 997 GT3 4,0RS po 2 latach i 14tkm dostalem 17tys EUR wiecej niz zaplacilem.
Na 997 GT3MK2 po 2 latach i 17tys km zarobilem 4tys EUR.
Na 991Turbo moge tylko stracic :-) a co tam.......

Tomata


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 14:33 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Tomata napisał(a):
Hej, mialem ten sam problem. Po 997 GT3 MK2 i 997 GT3 4,0RS i jezdzie probnej 991 GT3 wybralem 991Turbo NON S. Z tym ze ja wiecej myje i poleruje niz jezdze. Co mi sie nie podoba to ze na Turbo strace kupe kasy a na 997 GT3 4,0RS po 2 latach i 14tkm dostalem 17tys EUR wiecej niz zaplacilem.
Na 997 GT3MK2 po 2 latach i 17tys km zarobilem 4tys EUR.
Na 991Turbo moge tylko stracic :-) a co tam.......

Tomata


Tak z czystej ciekawości - NON S zauważalnie (w sensie doznań, bo cyferki to cyferki tylko) odstaje od S-ki ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 15:32 

Dołączył: 2.12.2012
Posty: 88
[/quote]
Tak z czystej ciekawości - NON S zauważalnie (w sensie doznań, bo cyferki to cyferki tylko) odstaje od S-ki ?[/quote]

Hej,
jak dla mnie to doplata 30tys EUR nie byla dla mnie warta zeby brac Turbo S.
Pozatym PCCB mialem juz i nie bylem zadowolony, rano po wyjezdzie z garazu piszczaly cholernie na pierwszych kilkuset metrach. Sasiedzi mnie wysmiali.
Turbo NON S w trybie Sport+ jest tylko 0,1sec wolniejsze na 0-100km/h wiec roznica jest dla mnie malo istotna.

Tomata


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 15:39 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Ale nie jeździłeś jednym i drugim żeby porównać ? Dla mnie ceramika to też zbędna opcja :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 15:47 

Dołączył: 2.12.2012
Posty: 88
TomRS napisał(a):
Ale nie jeździłeś jednym i drugim żeby porównać ? Dla mnie ceramika to też zbędna opcja :)


Jezdzilem ale nie w tym samym dniu wiec trudno mi powiedziec czy "czuc" roznice. Z doswiadczenia jakie odnioslem to nie bylo zadnej roznicy jesli chodzi o przyspieszenie, trakcje. Ceramika to w Turbo S standard i nie da sie z tego co mi wiadomo zamowic bez.

Tomata


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 15:54 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Tomata napisał(a):
Ceramika to w Turbo S standard i nie da sie z tego co mi wiadomo zamowic bez.

Tomata


To prawda. Zazdroszczę (pozytywnie) auta :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 21:53 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
Tomata napisał(a):
kimbex napisał(a):
Tez chcialem GT3 ale po jezdzie testowej nowym turbo S to sam juz nie wiem bo S to kosmos jak juz pisalem w innym watku..
Co robic ?
Obiore inny kierunek ...


Hej, mialem ten sam problem. Po 997 GT3 MK2 i 997 GT3 4,0RS i jezdzie probnej 991 GT3 wybralem 991Turbo NON S. Z tym ze ja wiecej myje i poleruje niz jezdze. Co mi sie nie podoba to ze na Turbo strace kupe kasy a na 997 GT3 4,0RS po 2 latach i 14tkm dostalem 17tys EUR wiecej niz zaplacilem.
Na 997 GT3MK2 po 2 latach i 17tys km zarobilem 4tys EUR.
Na 991Turbo moge tylko stracic :-) a co tam.......

Tomata


skoro gt3 zawsze było lepsze w zakresie "sports car" to dlaczego tym razem miałoby być inaczej? pewnie będzie superfajne. :) a potem RS...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2013, 16:22 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
W Sport Auto robili super test 991 GT3 i 991 Turbo S. Turbo S zebrało więcej pochwał. Testujący stwierdził, że GT3 nie daje klarownych informacji przy jeździe na granicy. Cokolwiek to znaczy. Myślę, że dla przeciętnego użytkownika istotniejsze jest, żeby sobie samemu odpowiedzieć na pytanie, czy wolimy auto stworzone do dręczenia go na torze, czy Turbo S które doskonale sprawdzi sie w każdych warunkach drogowych, a na torze i tak skopie tyłek większości konkurentów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2013, 17:22 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Jeśli pisał Horst von Saurma myślę, że można mu zaufać ;) Facet figuruje dość wysoko na liście najlepszych czasów na N-ringu ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum