Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 12.03.2017, 12:22 

Dołączył: 15.12.2011
Posty: 30
Witam.
Chcę się przymierzyć do 991 turbo ale nie mam wiedzy by świadomie wybrać. Jakie są różnice między turbo a turbo S i przed i po lifcie?
Rozbieżność cen jest spora między tymi wersjami dlatego chciałbym zrobić to świadomie. W przyszłości wpadnie kompletny wydech i program. Z tego co widziałem to mocowo dobija się tak samo dla wersji turbo jak i turbo S.
Za wszelkie sugestie dziękuję.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.03.2017, 15:57 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
W 991.2 turbo S ma większą turbinę od turbo. Czy jest to wielka różnica mająca zasadniczy wpływ na mody - tego nie wiem.
Pomiędzy 991 i 991.2 róznice polegają na kalibracji w kilku elementach sterowanych elektronicznie - PSM, tylnej osi skrętnej etc. Taki piszą. A jak to się ma do rzeczywistości - nie wiem również.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.03.2017, 16:21 

Dołączył: 15.12.2011
Posty: 30
Gdzieś czytałem że S ma hamulce ceramiczne w serii ale nie wiem czy to się tyczy tylko 991.2 i czy sama ceramika jest taka sama.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.03.2017, 18:16 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Najlepiej poczytać w necie - nawet na stronie Porsche bo różnic pomiędzy 991 a 991.2 jest trochę w silniku również i nie dotyczy to tylko wielkości turbiny w S.
'Wyposażeniowe' różnice pomiędzy turbo S a turbo tez najłatwiej ocenić na podstawie strony porsche i wielu opisów aut, które znajdziesz w youtube etc.
Trzeba by tu całe strony cytować.

Konkluzja dla mnie jest prosta : jeśli chcesz mieć wypasione turbo to bardziej ekonomicznie (in the grand scheme of things) kupić już wypasione i nieco szybsze turbo S.
Ale jeśli chcesz modyfikować auto to poszukaj na różnych forach albo poczekaj na jakąś podpowiedź tutaj jeśli odezwie się jakiś fachowiec od tych spraw.
Ja jednego guru w tej dziedzinie poznałem ale na pewno nie zagląda tu na forum.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.03.2017, 18:33 

Dołączył: 1.07.2016
Posty: 232
Nr klubowicza: 517
jeśli chcesz auto do modów to kup Turbo S ale model 997.2 w nowej wersji 991 takich przyrostów mocy po modach nie osiągniesz jak po 997.
Tak jak kolega pisze albo grubo idziesz ze serią 991.2 lub 997.2 z dużymi modami

Co do porównania 991 turbo a turbo s to przy codziennym użytkowaniu żadnej różnicy nie poczujesz.
Na rynku jest mało ofert 991 turbo a to dlatego bo przy dodaniu opcji dla Turbo gdzie w Turbo S jest to standard cena robi sie 98% taka sama ( Turbo vs Turbo s) a więc po co Turbo jak można mieć gratis 40KM:)




_________________

911 991.2 TTS and 718GTS RS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.03.2017, 19:35 

Dołączył: 15.12.2011
Posty: 30
Ze względu na cenę pewnie będę szukał 991 turbo s bo 991.2 turbo s są sporo droższe bo to model chyba dopiero na 2017 wyszedł. Na co warto zwrócić uwagę by było w wyposażeniu?
Jak szukałem mojego CL63 to chciałem koniecznie night vision a teraz w ogóle z niego nie korzystam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.03.2017, 2:19 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Obydwa turbo 991.2 są od 2016.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.03.2017, 14:12 

Dołączył: 15.12.2011
Posty: 30
A 4WS było w przed lifcie?
Czy warto brać wersję USA ? Jak to jest z jej wyposażeniem, utratą wartości i problemem ze sprzedażą potem względem wersji EU ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2017, 17:17 

Dołączył: 15.12.2011
Posty: 30
Czy w 991.1 turbo jak jest przycisk na konsoli środkowej od amortyzatorów oznacza że auto ma PASM and PDCC ?
Czy różni się Servotronic od Pover Assisted Steering ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.05.2017, 1:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
GreenApple napisał(a):
Ze względu na cenę pewnie będę szukał 991 turbo s bo 991.2 turbo s są sporo droższe bo to model chyba dopiero na 2017 wyszedł. Na co warto zwrócić uwagę by było w wyposażeniu?
Jak szukałem mojego CL63 to chciałem koniecznie night vision a teraz w ogóle z niego nie korzystam.


Niedługo będę sprzedawał moją 991.1 Turbo S .
W razie zainteresowania proszę o kontakt PW.




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum