|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
9W997
|
Napisane: 28.04.2018, 8:29 |
|
Dołączył: 18.05.2017 Posty: 13
|
Dawno mnie tu nie było, ale mam zagadnienie.
Krótka historia pacjenta. Rocznik 2015, przed liftem przebieg teraz około 31.000 km, 560KM
Jak go kupiłem, to głównie jeździłem po mieście. Po pół roku takiego bujania pojechałem w trasę i tu problem. Auto nie chciało jechać szybciej niż 306 km/h. Z obserwacji wskaźnika doładowania - max 0.7 bar - assistance, laweta, Porsche Centrum Poznań. Wymiana nastawników turbin. Auto zaczęło jechać (w sport-plus doładowanie 1.3) i jechało nawet licznikowo 326. Auto biorę na nocne katowanie raz na parę tygodni. Po pewnym czasie przestało jechać powyżej 310 km, doładowanie spadło do max 1.1 (w porywach), a głównie jest 0.9.
Wg Porsche Centrum Poznań i Lellek Sopot - nie ma błędów, wszystko przejrzane - jest OK. Tłumaczono mi, że "ciśnienie atmosferyczne, wilgotność". Jakoś mnie to nie przekonuje.
Polskie ASO (auto na gwarancji) się poddały. Wg zaprzyjaźnionego "rzeźnika", ale przy okazji niezłego diagnosty mogą być stopione katalizatory po jakiejś-tam przejażdżce 70km w 16 minut.
Macie jakiś pomysł? W sumie, to wolałbym, aby to auto te 326 jechało znów i pokazywało doładowanie 1.3.
Ogólnie do tej pory zadowolony byłem z ASO Porsche. Z tym Turbo S to nie wiem co zrobić. Trochę nie mam czasu na pałowanie się z tym, a raz na parę tygodni trzeba odreagować.
|
|
Góra |
|
Piotr_Pompa_Musiał
|
Napisane: 28.04.2018, 10:00 |
|
Dołączył: 31.03.2018 Posty: 106
|
Zadzwoń do Auto Dusza Mikołów (Śląsk) Ja się jeszcze nie zawiodłem. Robią dużo porszaków pod sport, myśle że sobie poradzą.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 28.04.2018, 11:07 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Jeśli jest gwarancja ja raczej pojechałbym do innego ASO. W PL lub DE
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Piotr_Pompa_Musiał
|
Napisane: 28.04.2018, 11:30 |
|
Dołączył: 31.03.2018 Posty: 106
|
Naprawiając samochód w innym serwisie niż ASO nie tracisz przecież GW, musisz tylko mieć fakturę . A umówmy się, nie znajdziesz na forum by ktoś wychwalał któreś ASO pod niebiosa. „Nasze” tzn. w Katowicach (Lellek) to dramat.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 29.04.2018, 17:13 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Czytanie ze zrozumieniem trudna sztuka. Auto jest na gwarancji, stąd wizyty w ASO
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Piotr_Pompa_Musiał
|
Napisane: 29.04.2018, 17:18 |
|
Dołączył: 31.03.2018 Posty: 106
|
Wit007 na szczęście czasy się zmieniły i prawo również nie musisz w okresie GW serwisować auta w ASO , ale musisz na każda ingerencje serwisu zewnetrznego mieć fakturę. Oczywiście informacja do sprawdzenia u dilera, w przypadku innych marek samochodów niema z tym problemu. W przypadku Porsche również nie powinno być bo prawo jest prawem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 29.04.2018, 17:50 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Ale po to jest gwarancja, by z niej korzystać
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Piotr_Pompa_Musiał
|
Napisane: 29.04.2018, 18:10 |
|
Dołączył: 31.03.2018 Posty: 106
|
W tym przypadku, jak kolega napisał ASO rozkłada ręce.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
porsche_targa
|
Napisane: 29.04.2018, 21:42 |
|
Dołączył: 5.10.2007 Posty: 412
|
Polecam Auto Dusza. Nie przejmuj się niektórymi komentarzami tutaj, nie wszyscy rozumieją po co wydaje się tyle $$$ i kupuje 991 Turbo S. Życzę powodzenia w odzyskaniu 100% sprawności auta.
|
|
Góra |
|
4s911Laufi
|
Napisane: 30.04.2018, 12:01 |
|
Dołączył: 10.10.2016 Posty: 227
|
Miałem podobny przypadek 997.2 turbo wyjęte turbiny Nastawniki wymienione kupa roboty nerwów okazało się że jeden kat się rozsypał i blokował gazy wylotowe Założyłem capristo z katami 200 komór i chodzi . Z tym że był problem już na 3 biegu przestawał jechać ogólnie podobno te katalizatory nie dajà rady Załącznik: IMG_2617.JPG Aaa jeszcze jedno wodziki/cięgna przy nastawnikach przesmarować lub nowe podobno była akcja serwisowa na psiknięcie smarem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|