Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.04.2018, 8:29 

Dołączył: 18.05.2017
Posty: 13
Dawno mnie tu nie było, ale mam zagadnienie.

Krótka historia pacjenta. Rocznik 2015, przed liftem przebieg teraz około 31.000 km, 560KM

Jak go kupiłem, to głównie jeździłem po mieście. Po pół roku takiego bujania pojechałem w trasę i tu problem. Auto nie chciało jechać szybciej niż 306 km/h. Z obserwacji wskaźnika doładowania - max 0.7 bar - assistance, laweta, Porsche Centrum Poznań. Wymiana nastawników turbin. Auto zaczęło jechać (w sport-plus doładowanie 1.3) i jechało nawet licznikowo 326. Auto biorę na nocne katowanie raz na parę tygodni. Po pewnym czasie przestało jechać powyżej 310 km, doładowanie spadło do max 1.1 (w porywach), a głównie jest 0.9.

Wg Porsche Centrum Poznań i Lellek Sopot - nie ma błędów, wszystko przejrzane - jest OK. Tłumaczono mi, że "ciśnienie atmosferyczne, wilgotność". Jakoś mnie to nie przekonuje.

Polskie ASO (auto na gwarancji) się poddały. Wg zaprzyjaźnionego "rzeźnika", ale przy okazji niezłego diagnosty mogą być stopione katalizatory po jakiejś-tam przejażdżce 70km w 16 minut.

Macie jakiś pomysł? W sumie, to wolałbym, aby to auto te 326 jechało znów i pokazywało doładowanie 1.3.

Ogólnie do tej pory zadowolony byłem z ASO Porsche. Z tym Turbo S to nie wiem co zrobić. Trochę nie mam czasu na pałowanie się z tym, a raz na parę tygodni trzeba odreagować.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.04.2018, 10:00 

Dołączył: 31.03.2018
Posty: 106
Zadzwoń do Auto Dusza Mikołów (Śląsk)
Ja się jeszcze nie zawiodłem. Robią dużo porszaków pod sport, myśle że sobie poradzą.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.04.2018, 11:07 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Jeśli jest gwarancja ja raczej pojechałbym do innego ASO. W PL lub DE




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.04.2018, 11:30 

Dołączył: 31.03.2018
Posty: 106
Naprawiając samochód w innym serwisie niż ASO nie tracisz przecież GW, musisz tylko mieć fakturę .
A umówmy się, nie znajdziesz na forum by ktoś wychwalał któreś ASO pod niebiosa. „Nasze” tzn. w Katowicach (Lellek) to dramat.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.04.2018, 17:13 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Czytanie ze zrozumieniem trudna sztuka. Auto jest na gwarancji, stąd wizyty w ASO




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.04.2018, 17:18 

Dołączył: 31.03.2018
Posty: 106
Wit007 na szczęście czasy się zmieniły i prawo również :) nie musisz w okresie GW serwisować auta w ASO , ale musisz na każda ingerencje serwisu zewnetrznego mieć fakturę. Oczywiście informacja do sprawdzenia u dilera, w przypadku innych marek samochodów niema z tym problemu. W przypadku Porsche również nie powinno być bo prawo jest prawem :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.04.2018, 17:50 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ale po to jest gwarancja, by z niej korzystać




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.04.2018, 18:10 

Dołączył: 31.03.2018
Posty: 106
W tym przypadku, jak kolega napisał ASO rozkłada ręce.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.04.2018, 21:42 

Dołączył: 5.10.2007
Posty: 412
Polecam Auto Dusza. Nie przejmuj się niektórymi komentarzami tutaj, nie wszyscy rozumieją po co wydaje się tyle $$$ i kupuje 991 Turbo S. Życzę powodzenia w odzyskaniu 100% sprawności auta.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.04.2018, 12:01 

Dołączył: 10.10.2016
Posty: 227
Miałem podobny przypadek 997.2 turbo wyjęte turbiny
Nastawniki wymienione kupa roboty nerwów okazało się że jeden kat się rozsypał i blokował gazy wylotowe
Założyłem capristo z katami 200 komór i chodzi .
Z tym że był problem już na 3 biegu przestawał jechać ogólnie podobno te katalizatory nie dajà rady
Załącznik:
IMG_2617.JPG

Aaa jeszcze jedno wodziki/cięgna przy nastawnikach przesmarować lub nowe podobno była akcja serwisowa na psiknięcie smarem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum