Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

jaki kolor na 993
Ankieta wygasła 3.03.2010, 19:14
polakieruj panie na ten sam kolor - bedzie jak oryginal 82%  82%  [ 27 ]
nuuuda ... dorzuc inny kolor na zderzak i lusterka 3%  3%  [ 1 ]
jak szalec to szalec - calosc na Riviera Blue 12%  12%  [ 4 ]
łapy precz - wogole nie lakierowac - niech rdzewieje i niszczeje 3%  3%  [ 1 ]
Liczba głosów : 33
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.02.2010, 19:14 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2916
moje cudo idzie do lakierowania. masa odpryskow na masce i wokol lamp, do tego nowy przedni zderzak ze splitterami, tylny da zaspawania dziur po amerykanskich odbojnikach i tez lakierowania, drzwi z obtartymi rantami, 2 purchle przy tylnej szybie pod uszczelka i rdzewiejace spody nadkoli po kamieniach ... efekt - wiekszosc el. do lakierowania wiec polakieruje calosc. Lakiernik wybrany :D
Tu wrzucam temat dyskusyjny - co sadzicie o zmianie koloru.
Auto i tak straci na wartosci bo bedzie cale na nowo lakierowane.
Ciemno zielone 993 jest ladne, choc dosc popularne i ciezko je nazwac wyjatkowym. Przynajmniej mnie nie powala. W klubie sa takie ze 3 lub 4 sztuki ...
Zapraszam do ankiety - nie mowie ze bede sie nia kierowac - ale byc moze zainspiruje mnie ktoras odpowiedz :D

ps wnetrze jest szare. dorzucam fotke stanu istniejacego i dwie ktore daja mi do myslenia


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2010, 19:22 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Malaj na ten sam kolor, nie musisz rozbierać auta (przy profesjonalnej zmianie koloru niezbędne) i tak bez całkowitego "rozbebeszania" nie zrobisz tego dobrze, strata na wartości na bank będzie większa, niż tylko odświeżenie lakieru.

Zawsze możesz okleić folią, koszt będzie zdecydowanie mniejszy od profi lakierowania całości (teraz robią to tak, że nawet z bliska nie widać czy to lakier czy folia) :shock:
...a w każdej chwili możesz się rozmyślić... ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2010, 19:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Jeżeli uważasz, że trzeba lakierować (jak dla mnie wygląda świetnie) to
najlepiej na oryginalny kolor. IMHO o wiele więcej straci jeżeli zmienisz
kolor, jeżeli w ogóle straci. :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2010, 19:27 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 423
Jesli jestes z tym autem na dobre i na zle (czytaj nie sprzedajesz) - zaszalec - zmienic kolor na ten ktory najbardziej sie podoba - ja kocham odcienie granatowego wiec moj glos na Ocean Blue (spojrz na zdjecie obok). Jesli w planie sa zmiany i sprzedaz - nie dotykac...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2010, 19:56 

Dołączył: 7.02.2010
Posty: 20
A moze na poczatek na probe by nie tracic orginalnego lakieru obklejenie auta? www.zmienkolorauta.pl przykladowy uslugodawca.. Upsss kierowalem sie tylko tematem..
Jak tyle rzeczy to maluj.. w dowolny kolor.. a link zostaje dla potomnych :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2010, 20:42 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
kolor musi być oryginalny.
jak chcesz to potem okleisz folią, nie widać że to folia,
jak kolor się znudzi to następny.
a przy odsprzedaży oryginał to oryginał.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.02.2010, 21:50 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
yoshi napisał(a):
moje cudo idzie do lakierowania. masa odpryskow na masce i wokol lamp, do tego nowy przedni zderzak ze splitterami, tylny da zaspawania dziur po amerykanskich odbojnikach i tez lakierowania, drzwi z obtartymi rantami, 2 purchle przy tylnej szybie pod uszczelka i rdzewiejace sp

ps wnetrze jest szare. dorzucam fotke stanu istniejacego i dwie ktore daja mi do myslenia


a jaka to jest skala kosztu takie całościowe lakierowanie?
zastanawiam się czy swojego również tak nie odrestaurować. :?:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2010, 21:54 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2916
dzieki za pierwsze komentarze :)
co do oklejania auta to mozna to zrobic na zdrowym lakierze wiec i tak najpierw lakierowanie nieuniknione.
Auto do lakierowania bedzie cale rozebrane ale nie piaskowane.
zapraszam dla zabawy do udzialu w ankiecie ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2010, 22:12 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2061
O to jak tak to możesz udokumentować to na zdjeciach, to bardzo ciekawy proces, ale rozebrane tak maksymalnie, kąpiel w kwasie itd. czy "prawie"... i po prostu nowy lakier Tak czy siak dokumentacja : D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2010, 23:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
cubanitsilber z palety nowych MB to fajny kolor, ja jednak głosuje na -nowy w oryginalnym kolorze - byłby najlepszą opcją, dodałbym jedną warstwe clar laku więcej- wtedy kolor dostałby głębie - efekt rewelacja... :swiety:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2010, 21:30 

Dołączył: 29.12.2009
Posty: 126
Ja się zgadzam z rychem, oryginał i dodać głębi, będzie świetnie. Koniecznie udokumentuj proces, w razie sprzedaży auta. Wg mnie, jeżeli zastosujesz oryginalny kolor to samochód nie straci na wartości, po profesjonalnym lakierowaniu. A później folia, to już jak chcesz :) Ten czarny 964 z pomarańczowymi elementami wygląda świetnie, więc dobrym pomysłem byłaby taka folia:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.02.2010, 1:22 

Dołączył: 26.02.2010
Posty: 13
Pozostałbym przy oryginalnym kolorze. Aczkolwiek podoba mi się trzecie zdjęcie (964) z napisami z boku "Carrera" i felgami w innym kolorze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: auto
PostNapisane: 26.02.2010, 9:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
Yoshi
a do jazdy czy do slubu
ja bym zregenerowal to co konieczne i tyle
jeden z kolegow kupil piekny samochod, ten to bedzie zasuwal i okazalo sie... ze teraz mu zal...




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2010, 0:02 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2916
Marcinie generalnie autko na zloty i weekendy wiec trochę do zabawy typu sprawności na czas ale bez napinania się a trochę tak dla siebie co by oko i dusze cieszyli. I po poprzednim wiem ze i tak startować będę i tak pózniej rekompensujac prosiaczkowi wszystkie moje niedoskonałości jako kierowcy ;) w skrócie będę dbać ale uzytkowac


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2010, 8:35 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Kolor - tylko odświeżenie oryginału. Jakiekolwiek zmiany popsują auto (może jakiś czas będzie fajniej wyglądało), a Ciebie, w następstwie zamęczą. Nikt tego nie zrobi (w praktycznie-normalnych warunkach) tak, żeby Cię cholera nie brała - tu lakier na instastalacji, tam na listewce, gdzie indziej zaciek albo prześwit. Oszczędż sobie wydatków i kłopotów.

Do czego ma służyć - tu podzielę się refleksją. Dwa ostatnie lata używałem Turbo looka do "zabawy" (głównie). Liczyłem się z tym, że auto męczę, ale to co zobaczyłem po rozebraniu silnika mnie przeraziło! Mimo, że poruszałem się "w temacie" dość ostrożnie, przy wykorzystaniu wiedzy mądrzejszych, przy zachowaniu (w maksymalny możliwy sposób) zasad "sztuki", jestem przerażony, jak zmęczyłem ten świetny mechanizm.
Filtry K&N, kombinacje z rozrządem, "mapy", próby z różnymi paliwami, itd.
Chciałoby się powiedzieć - cel uświęca środki. Niby cel osiągnąłem, ale daję słowo, nie wiem czy tak warto było. Teraz wszystko wraca do stanu 100% oryginalnego (nie za darmo!), bo na przykładzie innego auta przypomniałem sobie jak fajna jest jazda "normalnym" Porsche !!!
(a jak takim autem cel powtórzę, to będę miał niezbity dowód, że nie warto było !)
To tak do przemyślenia :lol:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2010, 22:41 

Dołączył: 6.11.2009
Posty: 15
hmm...no z takich propozycji to tez bym chyba wybrał oryginał....

jesli jednak dazysz do ideału ;) i nie straszne ci to co pisał Piotr o "niedomalowaniach" tu i ówdzie (a znajac ciebie to będzie cie to wku.... na pewno!!) :lol: to bym poszedł w Gulf Racing (patrz załącznik)
..tylko to obliguje do ruszenia dupska na tor :lol:

pzdr!

PS - a na serio - jako ze zawsze chciales turbo look'a i w końcu go znajdziesz to ja bym nie malował wcale....szkoda kasy.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2010, 23:05 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
ja też bym nie malował, fajny jest. Każdy ma jakieś odpryski w jego wieku :)
nie przejmuj się tym Yoshi.

ADam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum