| Author |
Message |
Wolf
|
Posted: 10.03.2025, 17:36 |
|
Joined: 11.05.2017 Posts: 280
|
Robótki ręczne  Attachment: IMG_3591.jpeg Attachment: IMG_3592.jpeg Najwięcej zabawy było z rozłożeniem mojego boczka - tam nie mogłem sobie pozwolić na błędy - zależało mi na tym by nie zerwać żadnego spawu. Dremel w rękę i mozolne frezowanie każdego zgrzewu tak by później było do czego się łapać z nowymi elementami. Finalnie zerwałem 3 spawy... z kilkudziesięciu. Naprawa (spawanie) pękniętego boczka zaraz nad poduszką - zerwany też był jeden wkręt trzymający klamkę - też naprawione. Attachment: IMG_3593.jpeg W obydwu swoich boczkach (zarówno prawy jak i lewy) miałem zerwane blachy mocujące przy poduszkach - nagminne bo mało kto przy pierwszym demontażu wychwytuje że tam jest śruba... i potem rwie na siłę... Jak widać nawet udało się mniej więcej odtworzyć kształt zgrzewu (te na blasze dorabiałem): Attachment: IMG_3578.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
|
|
| Top |
|
Wolf
|
Posted: 10.03.2025, 17:39 |
|
Joined: 11.05.2017 Posts: 280
|
No i już z górki. Blenda poduchy na swoim miejscu: Attachment: IMG_3595.jpeg Dołożona dolna część boczka: Attachment: IMG_3598.jpeg Spawy tu już nie wyglądają jak fabryczne - ale są mocne, i na koniec dnia jest to w miarę estetycznie wykonane. Widać że była naprawa, ale też nie zależy mi na tym by na siłę to ukrywać - ma być widać że ktoś to zrobil z głową... Attachment: IMG_3600.jpeg Finito  Zależało mi na tym by odzyskać ten boczek. Kupno nowego - nie możliwe. Używka - zero. Skóra w opcji, opcja wbita w VIN - i to jest jeden z większych atutów tego auta... Attachment: IMG_3604.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
|
|
| Top |
|
Pavis
|
Posted: 10.03.2025, 17:54 |
|
Joined: 24.07.2024 Posts: 45
|
|
Jak nowe, pięknie wyszło !
|
|
| Top |
|
Wolf
|
Posted: 5.04.2025, 16:38 |
|
Joined: 11.05.2017 Posts: 280
|
ciąg dalszy.. Drzwi prawa strona - brakowało elementu na zamku ale udało się zamówić. I nowe cięgno Bowdena - stare miała pęknięte zaczepy. Attachment: IMG_3622.jpeg Brakuje też klamerki podtrzymującej cięgno i przewód do lampki w drzwiach - i niestety nie ma tego w katalogach. Coś dobierzemy z Qbakiem. Attachment: IMG_3623.jpeg Kwestia głośnika w drzwiach zamknięta - wyszło fajnie, schludnie i co najważniejsze - 100% odwracalnie w razie potrzeby. Attachment: IMG_3626.jpeg Attachment: IMG_3624.jpeg Dobrą praktyką jest wklejenie uszczelki z gąbki wokół głośnika, tak by nie "pompował" ciśnienia akustycznego pod tapicerki - mniej drżą przy głośnym słuchaniu. Attachment: IMG_3745.jpeg No I jak by ktoś chciał taki setup do swojego 996 - call me, chętnie pomogę
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
|
|
| Top |
|
Wolf
|
Posted: 5.04.2025, 16:41 |
|
Joined: 11.05.2017 Posts: 280
|
Obejma dobrana z 944 Attachment: IMG_3743.jpeg I już na miejscu Attachment: IMG_3744.jpeg Wszystko "siadło" idealnie, przy okazji komplet nowych spinek do tapicerek... Attachment: IMG_3627.jpeg Attachment: IMG_3628.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
|
|
| Top |
|
Wolf
|
Posted: 5.04.2025, 16:46 |
|
Joined: 11.05.2017 Posts: 280
|
Brakująca biżuteria... jak by mogło którejś śrubki brakować, to czemu by miało jej nie brakować No u mnie to nie przejdzie... Plastikowe kołki na wysokości podłokietnika - dość istotne bo trzymają dużą część Boczka i powodują że nie pracuje/rezonuje przy zamykaniu drzwi: Attachment: IMG_3746.jpeg No I śruba pod zaślepką "airbag": Attachment: IMG_3747.jpeg Okazało się że te śrubki już kiedyś kupiłem do boxstera, i teraz do 996, więc jak by ktoś chciał nowe - mam na zbyciu. Brakowało mi też jednej gumki i tulejki na obudowie filtra powietrza: Attachment: IMG_3750.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
|
|
| Top |
|
Wolf
|
Posted: 5.04.2025, 16:56 |
|
Joined: 11.05.2017 Posts: 280
|
Przechodząc do przodu... Założyłem nowe kierunki z pomarańczowymi żarówkami, jeszcze muszę przepiąć przewody żeby działały jak kierunki a nie "side markers" z rynku US: Attachment: IMG_3748.jpeg Kupiłem też nowy błotnik - w fabrycznym podkładzie do lakierowania. U mnie była jakaś przygoda i mam szpachlowany / widać że nie do końca dobrze jest zrobiony: Attachment: IMG_3815.jpeg No i nie byłbym sobą jak bym coś nie pomylił... Mam połamaną i jakoś tam naprawianą nitami konsole montażową lampy przedniej - trochę jak z tą blendą poduszki - druciarstwo. No i kupiłem prawą stronę zamiast lewej... zwrócić się już nie da - no nic, dokupię lewą i wymienię obie, swoją starą używaną puszczę w świat. Attachment: IMG_3816.jpeg Będę zamawiał też nowy zderzak bo u mnie stan jest słaby - dużo pęknięć od spodu, rozgniecionych obejm na śruby - bo śruby zastosował ktoś nieodpowiednie. Powinny być te mniejsze po prawej (wkręt z tulejką) a były te z dużym kołnierzem - co powodowało że np. kierunkowskazu nie dawało się wpiąć na miejsce - a to spowodowało że kierunki mają połamane zaczepy. Efekt jak poniżej: Attachment: IMG_3749.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
|
|
| Top |
|
Wolf
|
Posted: 14.04.2025, 23:35 |
|
Joined: 11.05.2017 Posts: 280
|
Progi „out”… pod spodem nie tak źle jak sądziłem. O profi montażu na piankę wiedziałem, ale bałem się że tam już rdza szaleje. Ale jest ok, doczyszczam klej do szyb, milimetr po milimetrze. Attachment: IMG_3877.jpeg Wymiana prawego ślizgu zderzaka - było jedno mocowanie pęknięte, IMHO raczej ze starości i montażu zderzaka na siłę. No i nowe spryskiwacze lamp. Attachment: IMG_3885.jpg Nowe nadkola, stare okazały się w sumie w niezłym stanie, ale brakowalo mi kierownic powietrza od spodu. No i przy okazji zawór paliwa przy wlewie Attachment: IMG_3886.jpeg Attachment: IMG_3889.jpeg Attachment: IMG_3890.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
|
|
| Top |
|
Wolf
|
Posted: 14.04.2025, 23:42 |
|
Joined: 11.05.2017 Posts: 280
|
Oem bolts and nuts… Po lewej zbieranina która była, po prawej oem takie jak maja być zgodnie z workshop manual. Attachment: IMG_3887.jpeg Taka sobota Attachment: IMG_3888.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
|
|
| Top |
|
Wolf
|
Posted: 28.09.2025, 19:15 |
|
Joined: 11.05.2017 Posts: 280
|
Ze spraw elektrycznych meczyły mnie dwie sprawy… Pierwsza to dołożony moduł zdalnego sterowania (szyby, zamki) bo piloty nie działały. Kluczyki zostały naprawione, wszystko działa, więc przyszedł czas na wycięcie pajęczaka. Wiązki zostały doprowadzone do formy jak w oryginale, oczywiście z wyjątkiem tego że kilka jest łączonych/ izolowanych. Ale bez druciarstwa, wszystko solidnie. Attachment: IMG_5016.jpeg Attachment: IMG_5018.jpeg Druga sprawa… od początku miałem problem z Check Engine Light, błąd evap - wykrycie wycieku z układu paliwa. Dodatkowy objaw to problemy z tankowaniem - pistolet odbijał co kilka litrów dosłownie. Zacząłem szukać… już kiedyś wymieniłem zawór przy wlewie paliwa ale nie pomogło więc zacząłem szukać głębiej przy zbiorniku. No i oczywiście tu też nasi już byli 😂 dwa kable przecięte, +12 podane na stałe na jeden z nich wiązką gdzieś w kierunku wlewu paliwa (bez bezpiecznika nawet wprost z terminala baterii) i potem z drugiego z nich (jak by powrót tego +12, może po jakimś styczniku czy coś) na krótko do zaworu odpowietrzania przy zbiorniku. Spisałem kolory przewodów, spróbuję dojść co autor miał na myśli… W każdym razie wiązki naprawione, połączone jak fabrycznie. Attachment: IMG_5008.jpeg Attachment: IMG_5009.jpeg Test pierwszy - odpalenie. Brak CEL i wszystko działa Test drugi - tankowanie. Od 1/4 do pełna bez jednego odbicia pistoletu. Sukces i wreszcie czysto na wskaźnikach 👍💪 Attachment: IMG_5021.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
|
|
| Top |
|
MichałG
|
Posted: 28.09.2025, 20:54 |
|
Joined: 3.09.2023 Posts: 118
|
bardzo lubię czytać Twój temat !!!  - inspirujesz !!! 
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
|
|
| Top |
|
rafie
|
Posted: 28.09.2025, 21:23 |
|
Joined: 18.01.2012 Posts: 1662 Location: Warszawa Boxster S 986
Club number: 694
|
Wolf wrote: (...) No i nowe spryskiwacze lamp. (...)
Wolf, jakie nowe spryskiwacze zastosowałeś ? Wymieniłeś same końcówki spryskiwaczy czy pompki ? PS. Bardzo fajny wątek ! Gratuluje zacięcia ! 👍
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
| Top |
|
Wolf
|
Posted: 28.09.2025, 21:58 |
|
Joined: 11.05.2017 Posts: 280
|
|
Spryskiwacze nowe ori porsche… ale maja boschowskie naklejki na sobie, wiec moze daloby sie gdzies znalezc na rynku
|
|
| Top |
|
Wolf
|
Posted: 28.09.2025, 22:00 |
|
Joined: 11.05.2017 Posts: 280
|
MichałG wrote: bardzo lubię czytać Twój temat !!!  - inspirujesz !!!  Super! Dzięki 👍
|
|
| Top |
|
rafie
|
Posted: 3.10.2025, 13:58 |
|
Joined: 18.01.2012 Posts: 1662 Location: Warszawa Boxster S 986
Club number: 694
|
Wolf wrote: Spryskiwacze nowe ori porsche… ale maja boschowskie naklejki na sobie, wiec moze daloby sie gdzies znalezc na rynku Masz gdzieś może jakieś zdjęcie numerów ?
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
| Top |
|
Wolf
|
Posted: 4.10.2025, 14:24 |
|
Joined: 11.05.2017 Posts: 280
|
rafie wrote: Wolf wrote: Spryskiwacze nowe ori porsche… ale maja boschowskie naklejki na sobie, wiec moze daloby sie gdzies znalezc na rynku Masz gdzieś może jakieś zdjęcie numerów ? Przeszukałem zdjęcia i odczytałem tylko początek 3 397 030 ... Niestety nie mam pudełek więc musiałbym dostawać się pod zderzak...
|
|
| Top |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|