Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.05.2015, 10:33 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
W sobotę miałem mały jubileusz :D

Pozdr
Wojtek
911 996 3,4 2000 manual


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.05.2015, 11:36 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
:drive: :piwo:
No proszę - 3.4 i może :D




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.05.2015, 14:10 
Avatar użytkownika

Dołączył: 6.02.2013
Posty: 589
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nr klubowicza: 376
Gratuluję :thumbup: Czy wynik uzyskany jest na jednym silniku od nowości ?
Ja niedługo też zanotuję podobny łączny, ale silnik to mam już chyba trzeci :)




_________________

996 Carrera cabrio '00 - OUT
Boxster 981 GTS Martini, TP 1.50,758, Silesia 1.56,868
996 TT '03
928S '84

Damian


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.05.2015, 12:28 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Jestem właścicielem auta od 2008 roku i nie sądzę żeby przede mną ktoś wymieniał silnik. Mam carfax i nie ma tam zadnej adnotacji o wymianie silnika.

Pozdr
Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.05.2015, 12:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.07.2011
Posty: 190
Lokalizacja: Mikołów
Nr klubowicza: 313
zdradź jak dbasz o samochód/silnik ? :)




_________________

Mikołaj
---
jest: 991.2 4S
było: 997 C4, 986 2.7


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.05.2015, 14:51 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Poniewaz kilka osób na PW pytało sie o szczegóły wiec odpowiadam na pytania zadane przez Mikołaja:

Jaki olej lejesz, jak często zmieniasz, ile robisz kilometrów rocznie, zazwyczaj krótkie czy długie trasy, czy jeździsz zimą, ruszasz od razu po odpaleniu czy grzejesz troche na wolnych obrotach, jeździsz ekonomicznie czy cieżka noga, czy bywasz czasem na torze/pojeżdżawkach?

pozdrawiam,
Mikołaj

olej: Mobil1 0-40
zmieniam co 10 - 12 tkm lub raz w roku
rocznie robie 12 - 15 tkm
Jezdzę cały rok, lato/zima, deszcz/śnieg/mróz jak leci.
Na ogół jednorazowo kilka/kilkanascie kilometrów + trasa kilkaset km co jakiś czas
Jakos specjalnie nie dbam o auto, pilnuje zeby nie krecic na wysokich obrotach na nienagrzanym silniku ale tez jakos specjalnie nie grzeje przed jazdą. Normalnie wyjezdzam z garazu, zamykam recznie brame i wio ;-)
Nogi lekkiej nie mam nie jeżdże szybko ale dynamicznie. W zasadzie codziennie zliczam powyzej 5 - 6 tys rpm.
Na tor nie jeżdże. Nie mam czasu nie moja bajka.
I to tyle. Zeby nie było tak rózowo to jutro jestem na diagnostyce w Raszynie. Moze dowiem sie dlaczego faluja obroty.


Pozdr

Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.05.2015, 19:21 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
Daj znać co było problemem , mam to samo. :cry:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.05.2015, 23:56 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Myślę że najbardziej prawdopodobna przyczyna falowania obrotów to padnięty przepływomierz.




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2015, 12:40 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
Dzisiaj mają przyjść cewki, zobaczymy jak będzie u mnie. Przepływomierz podmieniałem na używany i było to samo. Błędów brak..sondy lambda też podobno podmienione, przepustnica wyczyszczona-jeszcze gorzej...Podobno problemu należy szukać w przewodach. :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2015, 22:54 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Ja mam już 217 tys.
Jeden silnik.
Zużycie oleju 1 litr na ok 5 tys km.
Jest dobrze ;)




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2015, 23:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
piterson napisał(a):
Ja mam już 217 tys.
Jeden silnik.
Zużycie oleju 1 litr na ok 5 tys km.
Jest dobrze ;)



Piotrek, ale Twoj to 3,6 litra, prawda?

Troche OT, w moim 964 jest 280 tys km na liczniku (i faktycznego przebiegu) i konsumpcja oleju jest niezauwazalna przy rocznym przebiegu okolo 5 tys km. Silnik takze 3,6 litra, choc troche inna konstrukcja, niz w 996.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2015, 19:19 

Dołączył: 12.07.2014
Posty: 37
Witam.
Dzisiaj zrobiłem tutaj ( http://www.vossestein-exclusive.nl/pagi ... aanbod.htm ) diagnostykę silnika przy przebiegu 200360 tyś.i wszystko w najlepszym porządku.Zapytałem mechanika kiedy należy wymienić rozrząd,a on powiedział że przy tym przebiegu nie ma potrzeby łańcucha w ogóle wymieniać, a ślizgi jeżeli komputer pokazuje błędy w rozrządzie i to nie zawsze gdyż problem może być z napinaczem.Wychodzi na to że silniki 3.4 nie są aż takie złe jak tu często czytam na forum.
A co do oleju silnik pracował na 0w40 i na 10tyś czasem dolewałem kilka razy czyli 3 litry teraz mam 5w50 i przejechane na nim 7tyś i dolałem 0,7 litra.

pozdrawiam Gregor.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.06.2015, 13:23 

Dołączył: 25.03.2015
Posty: 113
Mój Cayenne GTS w zeszłym miesiącu :P


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.07.2015, 12:25 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Kilka dni temu odebrałem auto z PorsePana po "rekonstrukcji" rozrzadu w silniku. Wszystkie nieprawidłowosci zgnineły jak reka odjął. Prz okazji 911 dostała nowe sprzęgło. Przyczyna problemów z nierowną pracą silnika poza niedokładnym ustawieniem rozrządu był jeden niewłasciwy variocam. Miałem zamontowane dwa takie same bodajze na lewa strone silnika. A powinny być dwa rózne: inny na lewą i inny na prawa strone. Pewna firma znana na tym forum jako dostawca częsci przysłala mi dwa takie same varicamy . Albo niewiedza albo niedbalstwo pracownikow. P. Michal zrobil z tym porzadek, zamontował i ustawił wszytko tak jak trzeba i teraz jakbym miał nowy samochód. Banan na twarzy :D

Pozdrawiam
Wojtek
P.S. aktualny stan licznika 202 500km


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum