Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 996 4S
PostNapisane: 11.07.2022, 9:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Czarny z czarnym
Szyberdach
Tiptronic
Pierwszy lakier
Wersja EU kupiona w salonie w Rosji i wysłana do Japonii.
Przebieg 60.000 km.
Cena 201.911 PLN.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 11.07.2022, 16:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Cd.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 12.07.2022, 10:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Napiszę, dlaczego tak drogo :D

Silnik wyjęty, rozebrany , założone kute tłoki Wossnera, z kompletem wszystkich niezbędnych elementów.
Założona nowa pompa wody i oleju.
Nowy termostat z niższą temperaturą otwarcia.
Wymienione "mityczne" łożysko IMS.
Po dotarciu auto pojechało na hamownię, gdzie katowaliśmy je 3 razy pod rząd.
Najlepszy wynik 301KM 346 NM.
Nie rozleciał się, co więcej, przyjmę taki zakład, o litr bardzo dobrej starej whisky, plus zwrot kosztów!, ze na kolejnym pomiarze pokonam każdą fabryczną 4S :)
Auto jest zrobione przez pasjonata Porsche, na dodatek inżyniera, a nie pana Zenka po zawodówce mechanicznej, który wyczytał na internetowym forum opinie "znafcuf" i wie, że to nie może w żaden sposób działać, jako że pasja pana Zenka jest różnica w rozszerzalności cieplnej materiałów, z czego o mało nie napisał doktoratu.
Pan Zenek wie oczywiście, że firma Wossner to wydmucha, która produkuje te tłoki w szopie w Pakistanie, nabijając wszystkich w butelkę.
Reasumując, żeby nie zanudzić, najdłużej działający silnik w takim wykonaniu, o którym wiem osobiście, przejechał 160 KKM.

A wszystkim kolegom, którzy rozglądają się za 996 polecam sprawdzenie gładzi w 4,5,6 cylindrze.
Warto wydać 2 tysiące zamiast 40.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 13.07.2022, 12:53 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 825
Nr klubowicza: 667
berni500 napisał(a):
Napiszę, dlaczego tak drogo :D

Silnik wyjęty, rozebrany , założone kute tłoki Wossnera, z kompletem wszystkich niezbędnych elementów.
Założona nowa pompa wody i oleju.
Nowy termostat z niższą temperaturą otwarcia.
Wymienione "mityczne" łożysko IMS.
Po dotarciu auto pojechało na hamownię, gdzie katowaliśmy je 3 razy pod rząd.
Najlepszy wynik 301KM 346 NM.
Nie rozleciał się, co więcej, przyjmę taki zakład, o litr bardzo dobrej starej whisky, plus zwrot kosztów!, ze na kolejnym pomiarze pokonam każdą fabryczną 4S :)
Auto jest zrobione przez pasjonata Porsche, na dodatek inżyniera, a nie pana Zenka po zawodówce mechanicznej, który wyczytał na internetowym forum opinie "znafcuf" i wie, że to nie może w żaden sposób działać, jako że pasja pana Zenka jest różnica w rozszerzalności cieplnej materiałów, z czego o mało nie napisał doktoratu.
Pan Zenek wie oczywiście, że firma Wossner to wydmucha, która produkuje te tłoki w szopie w Pakistanie, nabijając wszystkich w butelkę.
Reasumując, żeby nie zanudzić, najdłużej działający silnik w takim wykonaniu, o którym wiem osobiście, przejechał 160 KKM.

A wszystkim kolegom, którzy rozglądają się za 996 polecam sprawdzenie gładzi w 4,5,6 cylindrze.
Warto wydać 2 tysiące zamiast 40.
Nie uważam żeby była droga Za dobry stan i dobre ręce warto zapłacić




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 13.07.2022, 16:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Jeszcze parę informacji, bo zapomniałem:

To nie jest zwykły kolor czarny tylko Basalt.
Zawieszenie sportowe, trochę twardsze niż w „normalnym” turbo.
Podejrzewam, że obie opcje płatne dodatkowo przy konfiguracji.

Teraz po kolei, co jest zrobione, wymienione itp. bo auto było szykowane pod bardzo wymagającego klienta:

1. Zaprogramowany 3 dodatkowy kluczyk,
2. Wymienione siłowniki klap,
3. Założone nowe słoneczniki 🤣,
4. Założone topowe audio marki Kenwood,
5. Dodatkowy wzmacniacz plus nowe głośniki,
6. Dołożony oryginalny subwoofer z 996 turbo,
7. Zamontowane kamery tył i przód w zderzaku,
8. Auto wygłuszone matami samolotowymi, całe wnętrze plus błotniki,
9. Szyby wyklejone specjalna folią 3M plus redukującą ciepło o 70%, nie czarną!!!
10. W tym roku nowy akumulator Varta,
11. Założony sprint booster V3,
12. Elektroniczne zabezpieczenia antykradzieżowe,
13. Dołożony przycisk otwierania klapy na konsoli centralnej( tak jak w turbo)
14. Progi, konsola środkowa i konsola centralna w hydrografice Carbon.
15. Wypolerowane lampy, powłoka detailingowa na całym aucie.

Więcej tak na szybko nie pamietam, jak sobie przypomnę to napiszę.
Koszt tych zabaw to ponad 20 tysięcy PLN.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 13.07.2022, 21:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1354
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 467
Berni, super auto, ale w oryginale te silniki mialy 320KM, a nie 300...więc jakim cudem po remoncie, na kutych tlokach wyszło 301KM...?

wystaw na Mobile.de




_________________

IG: barrys.garage.classic.porsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 13.07.2022, 21:59 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.02.2018
Posty: 404
Nr klubowicza: 583
Bary, pojedź na hamownię którąś 996, pokaż wykres 😁 wezmę pod uwagę że jest z pakietem X. Kosakowo masz chyba niedaleko?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 13.07.2022, 22:00 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 259
bary napisał(a):
Berni, super auto, ale w oryginale te silniki mialy 320KM, a nie 300...więc jakim cudem po remoncie, na kutych tlokach wyszło 301KM...?

wystaw na Mobile.de


To jest moc katalogowa i żadne wolnossące porsche jej nie osiągnie.
Na hamowni powiedzieli, że jest to najlepszy wynik jaki osiągneli, najbliższy nominałowi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 13.07.2022, 22:06 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 259
W ramach uzupełnienia opisu Bernarda:
- w silniku zostały wymienione wszystkie panewki i śruby,
- wszystkie części, prócz tłoków były kupione w PCS, oryginały,
- dodatkowo w trakcie remontu silnika został wymieniony olej w skrzyni, 2x tak aby ją dokładnie przepłukać, oraz uszczelniacze. Były szczelne ale wykorzystaliśmy moment demontażu skrzyni z samochodu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 13.07.2022, 22:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
bary napisał(a):
Berni, super auto, ale w oryginale te silniki mialy 320KM, a nie 300...więc jakim cudem po remoncie, na kutych tlokach wyszło 301KM...?

wystaw na Mobile.de


Bary, te moce, które oni podają to są szczytowe z tunelu aero, symulacja taka, a nie targanie na hamowni.
Napisałem wyraźnie, ze zakładam się z każdym kto przyjedzie ori z 320 i stanie ze mną na hamowni, a wygra, to zwracam koszty i stawiam baaardzo dobrą butle whisky.
Tak jak Rafał napisał, podjedź swoimi i weź Validol, bo możesz zawału dostać, jak wyjdzie 280KM na 40 Jahre.
Nie mam żadnych ciśnień ze sprzedażą, nigdzie nie wystawiam poza forum, jak się nie sprzeda do końca sierpnia to zostaje na kolejny rok czy dwa czy pięć🤪
Pozdrawiam
Berni




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 14.07.2022, 0:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1354
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 467
berni500 napisał(a):
bary napisał(a):
Berni, super auto, ale w oryginale te silniki mialy 320KM, a nie 300...więc jakim cudem po remoncie, na kutych tlokach wyszło 301KM...?

wystaw na Mobile.de


Bary, te moce, które oni podają to są szczytowe z tunelu aero, symulacja taka, a nie targanie na hamowni.
Napisałem wyraźnie, ze zakładam się z każdym kto przyjedzie ori z 320 i stanie ze mną na hamowni, a wygra, to zwracam koszty i stawiam baaardzo dobrą butle whisky.
Tak jak Rafał napisał, podjedź swoimi i weź Validol, bo możesz zawału dostać, jak wyjdzie 280KM na 40 Jahre.
Nie mam żadnych ciśnień ze sprzedażą, nigdzie nie wystawiam poza forum, jak się nie sprzeda do końca sierpnia to zostaje na kolejny rok czy dwa czy pięć🤪
Pozdrawiam
Berni


jak ja sie ciesze, że sa takie dyskusje, serio..wiadomo,jak Rafal robil remont, to mucha nie siada, ale żeby Porsche zawyżało moce tego sie nie spodziewałem, może faktycznie powienieniem nie jedaną z moich 40 Jahre z pakietem X51 przebadac na roklach, powinno byc 345KM...pewnie to też jakies żarty, choć czuje w swoim moc)
powodzenia w sprzedży Berni)




_________________

IG: barrys.garage.classic.porsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 14.07.2022, 7:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.12.2017
Posty: 717
Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
bary napisał(a):
berni500 napisał(a):
bary napisał(a):
Berni, super auto, ale w oryginale te silniki mialy 320KM, a nie 300...więc jakim cudem po remoncie, na kutych tlokach wyszło 301KM...?

wystaw na Mobile.de


Bary, te moce, które oni podają to są szczytowe z tunelu aero, symulacja taka, a nie targanie na hamowni.
Napisałem wyraźnie, ze zakładam się z każdym kto przyjedzie ori z 320 i stanie ze mną na hamowni, a wygra, to zwracam koszty i stawiam baaardzo dobrą butle whisky.
Tak jak Rafał napisał, podjedź swoimi i weź Validol, bo możesz zawału dostać, jak wyjdzie 280KM na 40 Jahre.
Nie mam żadnych ciśnień ze sprzedażą, nigdzie nie wystawiam poza forum, jak się nie sprzeda do końca sierpnia to zostaje na kolejny rok czy dwa czy pięć🤪
Pozdrawiam
Berni


jak ja sie ciesze, że sa takie dyskusje, serio..wiadomo,jak Rafal robil remont, to mucha nie siada, ale żeby Porsche zawyżało moce tego sie nie spodziewałem, może faktycznie powienieniem nie jedaną z moich 40 Jahre z pakietem X51 przebadac na roklach, powinno byc 345KM...pewnie to też jakies żarty, choć czuje w swoim moc)
powodzenia w sprzedży Berni)


Ten problem dotyczy chyba wszystkich wolnossaków, mało które trzymają moc od nowości, a co dopiero po 20 latach. Za to uturbione modele często mają bonusy




_________________

981 Boxster GTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 14.07.2022, 7:44 

Dołączył: 1.07.2017
Posty: 35
W absolutnie wszystkich specyfikacjach producentów samochodów wskazana jest moc samego silnika, pobrana z jego koła zamachowego. Hamownia generalnie nie jest środkiem do pomiaru mocy silnika zainstalowanego w samochodzie (na kole zamachowym) określonym w specyfikacji samochodu. Hamownia mierzy moc „samochodu jako całości” na wyjściu, biorąc pod uwagę wszystkie możliwe straty na skrzynie i pozostałych elementach napędu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 14.07.2022, 8:51 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Żeby uzupełnić ten temat, moim dobrym kolegą jest Michał Guzy, właściciel MG Motorsport.
Z każdym autem do niego jadę i potem wymyślamy.
To było pierwsze auto, które Michał obejrzał i stwierdził, że jedynie można zrobić bypass, żeby było głośniejsze, reszty nie ma sensu ruszać, bo wydech wygląda jak nowy.
Myślę, ze przy wymianie całego na inny(nie będę się rozwodził) udałoby się dołożyć jeszcze ze 20-30 KM.
Jak już napisałem, auto było szykowane dla najbardziej wymagającego klienta, mojej Eluni :), która nie znosi pierdzących samochodów, więc temat został odłożony na półkę.
Auto jest świeżo po przeglądzie technicznym, na szarpakach i rolkach chyba 10 minut nim telepaliśmy, stan amortyzatorów i reszty idealny, jak nowy, stan hamulców wszystkich jak w aucie z fabryki.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 14.07.2022, 12:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Zapomiałem dodać, a nie można edytować😤
Auto w tej chwili stoi na takim BBS customowym.
To jest przeróbka 2 częściowego BBS GT3 Sport Design.
Z przodu 8 cali na na 1,5 calowym rancie.
Z tylu 11 cali na 2 calowym rancie.
Ranty polerowane, felgi dopiero co zrobione, full restauracja.
Dekielek czarny Carbon.
Cena na tym zestawie 211. 911 PLN.

Do tego auta mam zrobione kilka kompletów kół, w zależności od pory roku i humoru Eluni zmieniam na życzenie :P


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 14.07.2022, 21:22 

Dołączył: 12.01.2016
Posty: 309
Nr klubowicza: 465
Złote a skromne :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 22.07.2022, 23:03 

Dołączył: 15.09.2014
Posty: 312
na srebrnych lepiej wygląda - subiektywnie oceniam.
Namawiam żonę ... :)
Berni - rozumiem, że jesteś z Góry (stopka) (dolnośląskie) ? Tej koło Rawicza ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 22.07.2022, 23:53 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 259
Jestem przekonany, że pierwsza osoba, która planuje kupić taki samochód, to jak pojedzie zobaczyć to od razu kupi. Nie wiem czy nie lepiej wysłać do DE do komisu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 2.08.2022, 20:13 

Dołączył: 31.07.2022
Posty: 2
Wysłałem wiadomość priv. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996 4S
PostNapisane: 2.08.2022, 22:16 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 867
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
Johnny napisał(a):
bary napisał(a):
berni500 napisał(a):
bary napisał(a):
Berni, super auto, ale w oryginale te silniki mialy 320KM, a nie 300...więc jakim cudem po remoncie, na kutych tlokach wyszło 301KM...?

wystaw na Mobile.de


Bary, te moce, które oni podają to są szczytowe z tunelu aero, symulacja taka, a nie targanie na hamowni.
Napisałem wyraźnie, ze zakładam się z każdym kto przyjedzie ori z 320 i stanie ze mną na hamowni, a wygra, to zwracam koszty i stawiam baaardzo dobrą butle whisky.
Tak jak Rafał napisał, podjedź swoimi i weź Validol, bo możesz zawału dostać, jak wyjdzie 280KM na 40 Jahre.
Nie mam żadnych ciśnień ze sprzedażą, nigdzie nie wystawiam poza forum, jak się nie sprzeda do końca sierpnia to zostaje na kolejny rok czy dwa czy pięć🤪
Pozdrawiam
Berni


jak ja sie ciesze, że sa takie dyskusje, serio..wiadomo,jak Rafal robil remont, to mucha nie siada, ale żeby Porsche zawyżało moce tego sie nie spodziewałem, może faktycznie powienieniem nie jedaną z moich 40 Jahre z pakietem X51 przebadac na roklach, powinno byc 345KM...pewnie to też jakies żarty, choć czuje w swoim moc)
powodzenia w sprzedży Berni)


Ten problem dotyczy chyba wszystkich wolnossaków, mało które trzymają moc od nowości, a co dopiero po 20 latach. Za to uturbione modele często mają bonusy


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum