Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 20.07.2013, 13:14 

Dołączył: 8.11.2012
Posty: 13
witam serdecznie - proszę o sugestie mianowicie alternator po regeneracji ładowanie za alternatorem 14.4 V na akumulatorze 13.6 V pod obciążeniem 13.3 V praktycznie brak ładowania akumulatora gdzie szukać przyczyny - dziękuję i pozdrawiam lukasz nowy aku. 74AH


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.07.2013, 0:56 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
W instalacji.
po koleii:
połączenie śrubowe na alternatorze, połączenie zagniatane na rozruszniku, połączenie śrubowe po prawej stronie na silniku i ewentualnie dalej w stronę akumulatora. Gdzieś jest niekontakt, któreś połączenie prawdopodobnie się również grzeje i tam będzie spadek napięcia.
Trafiłem też kiedyś źle zagnieciona klemę na akumulatorze i był spadek napiecia miedzy przewodem a sama klemą.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.07.2013, 8:09 

Dołączył: 8.11.2012
Posty: 13
dzięki za odpowiedz - czyli nie szukacz żadnego urządzenia typu dodatkowy regulator napięcia itp. pomiędzy alternator akumulator bo takowego niema tak? - tylko połączenia Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum