Co do walorów użytkowych to zależy do czego potrzebujesz auta. Co do walorów kolekcjonerskich to GT3 zapewne będzie bardziej zyskiwać na wartości, ale pytanie jak mocno poobijany był ten egzemplarz...
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Ogólnie gt3 było tańsze w zakupie od Turbo najdroższe było GT2 i reszta RS Przez to , że wyprodukowano ich mniej cena poszła szybciej do góry. Czy warte to sprawa indywidualna choć patrząc na cenę jest nieznacznie droższa od dobrego Turbo.
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
Tych aut nie da się porównać 996 GT3 Hardkor bez systemów z napędem na tył 996 Turbo napęd 4x4 systemy kontroli trakcji i bardzo komfortowe zawieszenie
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników