|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
mareknowak
|
Napisane: 5.05.2019, 14:23 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 5.05.2019, 15:37 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 5.05.2019, 16:38 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
Napisałem prawie dwie tony - właśnie o to chodziło 1885kg. To raczej sporo więcej od standardu.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 5.05.2019, 17:07 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
To masa podana z katalogu chodzi o dopuszczalna z bakiem paliwa kierowca i załadunkiem tyle wynosi dla każdego zwykłego turbo , to nie jest ruf to zwykle turbo na dodatek przedliftowy z gadżetami rufa , prawdziwy Rturbo ruf był zbudowany na wąskim nadwoziu 996 z błotnikami przednimi z turbo , mechanika była z 996tt wedle preferencji rwd lub awd wiem bo przymierzam się od dawna do budowy kopi i już prawie wszytko czeka na złożenie . Największym problem jest wstawienie górnych wlotów w wąskie tylne nadwozie . Auto dzięki takiemu zabiegowi miało mniejsze opory powietrza jak i mniejsza masę , mając cała mechanikę turbo996 naparwde można łatwo za niewielka kasę zbudować takie auto oczywcie w najtańszej opcji czyli do 550 , bylybwersje 600 650 i najmocniejsza ponad 700.. Bardzo mało ich wyszło z vin od ruf . Następca w 2005 było to samo ale już w wąskim nadwoziu 997 nazwa rt12 gdy jeszce nie było w ofercie 997tt dlatego tez jest ich więcej na rynku zwłaszcza rt12s gdy już wszedł 997tt donprodukcji , mechanika nadal była cała z 996tt . Niestety na budzie 997 jest więcej roboty albo inaczej komplikacji kablowo elektronicznej a specow od tego w pl brak .Jeśli ktoś chce jakiś informacji na temat ruf z 2000-2006 złoże pomocą na priv . Jest to kolejne potwierdzenie tego co już kiedyś pisałem ze długo jeszce po skończeniu produkcji 996tt jego mechanika była montowana w wielu konkretny j projektach 9ff ruf i innych manufaktur. Jak tylko sprzedam któreś z moich turbo ruszam ze składaniem dziś już mogę zdradzić ze będzie wedle opcji 600+
|
|
Góra |
|
ZrozzeMassa
|
Napisane: 1.08.2019, 1:07 |
|
Dołączył: 12.10.2018 Posty: 49
|
porscheee napisał(a): To masa podana z katalogu chodzi o dopuszczalna z bakiem paliwa kierowca i załadunkiem tyle wynosi dla każdego zwykłego turbo , to nie jest ruf to zwykle turbo na dodatek przedliftowy z gadżetami rufa , prawdziwy Rturbo ruf był zbudowany na wąskim nadwoziu 996 z błotnikami przednimi z turbo , mechanika była z 996tt wedle preferencji rwd lub awd wiem bo przymierzam się od dawna do budowy kopi i już prawie wszytko czeka na złożenie . Największym problem jest wstawienie górnych wlotów w wąskie tylne nadwozie . Auto dzięki takiemu zabiegowi miało mniejsze opory powietrza jak i mniejsza masę , mając cała mechanikę turbo996 naparwde można łatwo za niewielka kasę zbudować takie auto oczywcie w najtańszej opcji czyli do 550 , bylybwersje 600 650 i najmocniejsza ponad 700.. Bardzo mało ich wyszło z vin od ruf . Następca w 2005 było to samo ale już w wąskim nadwoziu 997 nazwa rt12 gdy jeszce nie było w ofercie 997tt dlatego tez jest ich więcej na rynku zwłaszcza rt12s gdy już wszedł 997tt donprodukcji , mechanika nadal była cała z 996tt . Niestety na budzie 997 jest więcej roboty albo inaczej komplikacji kablowo elektronicznej a specow od tego w pl brak .Jeśli ktoś chce jakiś informacji na temat ruf z 2000-2006 złoże pomocą na priv . Jest to kolejne potwierdzenie tego co już kiedyś pisałem ze długo jeszce po skończeniu produkcji 996tt jego mechanika była montowana w wielu konkretny j projektach 9ff ruf i innych manufaktur. Jak tylko sprzedam któreś z moich turbo ruszam ze składaniem dziś już mogę zdradzić ze będzie wedle opcji 600+ Mnie się wydaje ze się mylisz to jest 996 od RUF. Tak zwane Rturbo sprzedawali wersje 515hp, 550hp, 590hp. Tu masz filmik https://www.youtube.com/watch?v=uOYASi6XnTQ
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 1.08.2019, 17:53 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Bez urazy ale naprawdę wyglada na to ze mało wiesz na temat tej marki jak innych podobnych , czy jak BMW ma zderzaki od Alpina jest alpina ? Film który wkleiłeś potwierdza tylko ta sytuacje mając soft w ecu od ruff czy 9ff nie znaczy ze jwst to auto z tej manufactury . Ori ruf w 996 jest we wąskim nadwoziu są tez dziesiątki innych charakterystycznych zmian ale dla laika to najprościej poznać ze auto z vin od rufa ma zawsze zielone zegary z logo itd , choć nie zawsze auto z takimi zegarami jest rufem , bo można tez je kupić osobno . Jeśli chcesz więcej dokładnych danych odnośnie tej marki miko iż nie byłem na wycieczce z klubem to chętnie odpowiem
|
|
Góra |
|
moon48
|
Napisane: 2.08.2019, 12:44 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 684 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
|
Góra |
|
pimi
|
Napisane: 2.08.2019, 12:57 |
|
Dołączył: 11.05.2009 Posty: 688
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 2.08.2019, 17:41 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Dokładnie to jest ruf u mnie póki co w garażu taki
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
moon48
|
Napisane: 2.08.2019, 18:05 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 684 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
pimi napisał(a): moon48 napisał(a): Coby rozwiać wątpliwości, na stronie RUFa takie ogłoszenie R Turbo https://ruf-automobile.de/en/ruf-r-turbo/wypala oczy zgadzam się. w ogóle design tych lat (80te-90te) i tunerzy nadworni typu Gemballa to stylistyczny Bauernporn i krew w oczodołach.
_________________
996 C4S
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 4.08.2019, 9:30 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Oczywiscie bez Vinu od Rufa to nie Ruf tylko wydumka ale ciekaw jestem dlaczego Ruf zamawial do przerobki waskie nadwozia? Mniejsza waga?
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 4.08.2019, 14:10 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Tak , tym samym tropem poszło 9ff nawet w zeszłym tyg skończyli taki projekt w kolorze jasno niebieskim dla klienta , zamówiłem właśnie wloty od nich i jest w kontakcie meilowym bo takie auto to mój cel , ponizej kilka fot budy jak i mezgera z 996tt , praktycznie każda licząca się marka stosuje właśnie ten silnik do grubych projektów 1000+hp i więcej jak już nie raz pisałem , aż dziw ze 20 letni silnik po modyfikacjach nie ma dziś następcy godnego .
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 4.08.2019, 19:24 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Hans Mezger byl geniuszem inzynierii Poza tym prostota w naprawie tych silnikow i ewentualnych remontach jest na ich zdecydowany plus..
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 5.08.2019, 18:04 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Super projekt! Ale ten FF to jest szeroka buda chyba??? Pytania mam dwa: 1. Z czego zrobione są te wloty i jaka będzie technologia montażu? 2. Zmieścisz turbiny i intercoolery w wąskiej budzie? Kibicuje i trzymam kciuki, bo uwielbiam takie pomysły Pozdrawiam Berni
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 5.08.2019, 18:26 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Silnik z turbinami wchodzi normalnie generalnie wszystko jest bolt on poza interqulerami ciagle mówimy o wąskiej budzie tak jak ruf to robił a teraz 9ff . Tył jest wąski przod błotniki stosuje się z turbo jak i zderzak z turbo lub z jakiejś formy typu techart grmballa ruf itd bo chlodznie z gt2 wjeżdża . Ale zobacz co znalazlem ostatnio silnik 996turbo w wiatraku Jedyne nad czym wciąż myśle to czy iść w napęd awd czy tylko tył ...
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 5.08.2019, 20:46 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Powiem Ci, że pomysłem mnie zaszczepiles
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|