|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
matzioos
|
Napisane: 31.05.2013, 19:51 |
|
Dołączył: 1.04.2012 Posty: 55
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 31.05.2013, 20:02 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Koncert życzeń. Powodzenia w realizacji. Łatwo nie będzie. Mam wrażenie, ze niedługo zmienisz kryteria lub cel poszukiwania.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 31.05.2013, 20:17 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witam, to szukaj w Niemczech lub Szwajcarii.
|
|
Góra |
|
HAJ$u
|
Napisane: 31.05.2013, 20:28 |
|
Dołączył: 28.07.2010 Posty: 246
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 31.05.2013, 21:43 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Życzę oczywiście powodzenia ale przy takich wymaganiach, myślę że będziesz długo szukał, szczególnie w sensownej cenie.
996 może jeszcze dostaniesz, ale idealne 993/964 to wymierający gatunek, przynajmniej w PL.
Wiem że ma być Europa, ale osobiście szukałbym w USA - tam jest tego zdecydowanie najwięcej.
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 31.05.2013, 21:49 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2933
|
Sensowna cena to sensowna cena. Nie mniej niż 200k! A co!
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 1.06.2013, 9:46 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 1.06.2013, 10:20 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
wit007 napisał(a):
Ładna turbinka, mniam
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 1.06.2013, 20:31 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Wyglada na naprawde fajny egz. Ciekaw jestem, czy 996 tt maja jeszcze potencjal spadkowy ? Ja jestem z mojego super zadowolony i tip tez mi nie przeszkadza.
|
|
Góra |
|
matzioos
|
Napisane: 2.06.2013, 17:25 |
|
Dołączył: 1.04.2012 Posty: 55
|
fulnek napisał(a): wit007 napisał(a): Ładna turbinka, mniam
Indeed, bardzo ładne. Do tego ceramika.
Rozumiem kamyczki itd., ale żeby ruszać oryginalny lakier zderzaka i maski przy 70kkm?
Do tego przeglądy w VTG, a nie według checklisty Porsche, co może oznaczać, że kontrola/wymiana jakiś standardowych elementów mogła zostać pominięta.. (oczywiście z całym szacunkiem dla profesjonalizmu i zasług VTG)... wiadomo jak ważny jest "scheckheft" pzy dalszej odsprzedaży auta...
Jeśli chodzi o drugie wskazane auto => mimo szacunku do całej jego historii na polskiej scenie. to dla mnie zbyt dużo modów = problem z odsprzedażą.
|
|
Góra |
|
ravestation
|
Napisane: 2.06.2013, 22:38 |
|
Dołączył: 20.06.2012 Posty: 345
|
matzioos napisał(a): Rozumiem kamyczki itd., ale żeby ruszać oryginalny lakier zderzaka i maski przy 70kkm? Do tego przeglądy w VTG, a nie według checklisty Porsche, co może oznaczać, że kontrola/wymiana jakiś standardowych elementów mogła zostać pominięta.. (oczywiście z całym szacunkiem dla profesjonalizmu i zasług VTG)... wiadomo jak ważny jest "scheckheft" pzy dalszej odsprzedaży auta...
a co to za różnica, czy 70k, czy nawet 30k... czasami wystarczy przejechać pechowo przez jakąś drogę, gdzie zostały wysypane kamyczki lub z auta przed nami spod kół polecą kamienie i już możemy mieć wgnioty, uszczerbki na lakierze, itp...
przypuszczam, że przeglądy były robione w VTG, bo właścicielem auta z tego co widać jest właściciel tejże firmy...
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 2.06.2013, 23:23 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2916
|
to prawda ... ja po pierwszych 2 tys km od zakupu mialem juz nowe odpryski kamieni na szybie ... o masce nie wspomne. Jezeli rzeczywiscie szukasz takiego auta to zaden argument przeciwko ...
|
|
Góra |
|
Patu
|
Napisane: 3.06.2013, 13:50 |
|
Dołączył: 19.05.2011 Posty: 107
|
Z całym szacunkiem, ale jeżeli naprawdę zaczniesz badać rynek używanych Prosiaczków, to z czasem będziesz "leciał" po ten egzemparz.
Tylko wtedy może być za późno, a sezon ucieka.
Oczywiście, jeżeli jest tak jak Sprzedajacy twierdzi, nigdy nie widziałem auta, nie jest to żadna promocja!!!
Życzę powodzenia!
P.S: rozumiem, że liczą się wszystkie wpisy w książce serwisowej, jednak,
ASO potrafi spartaczyć niejedną robotę i uważam, że jeżeli przegląd jest robiony w dobrym warsztacie, nie ma się czego obawiać. Mam na myśli jeden z warszawskich serwisów BMW, co do Porsche może być podobnie.
|
|
Góra |
|
matzioos
|
Napisane: 17.06.2013, 12:35 |
|
Dołączył: 1.04.2012 Posty: 55
|
Znalazłem ciekawą ofertę... będę wdzięczny za wasze opinie.
996TT,
2001;
120k km;
jeden właściel od 2004 roku;
cały czas w Niemczech
pełna książka serwisowa;
ze względu na okres gwarancyjny auto serwisowane w Centrum Porsche do 2010 roku; aktualnie serwisowane u "specjalisty" Porsche;
bezwypadek;
ciemny granat + czarne wnętrze;
malowany zderzak przedni 5 lat temu (kamyki), właściel uważa, że zderzak warto by było ponownie przemalować;
ważniejsze naprawy:
- jedno Turbo w 2009 roku (bardzo ciekawe, ponieważ z tego co wiem Porsche zaleca wymianę pary. Gość twierdzi, że Turbo było wymieniane na gwarancji, i Porsche zaleciło tylko jedną sztukę);
- cały system hamulcowy wymieniony również 5 lat temu;
- w ubiegłym miesiącu wymieniony radiator (front center cooler);
- auto po dużym przeglądzie 120kkm;
- opony na jeszcze jakieś 15kkm;
- co o tym sądzicie?
- warto kupować takie auto z takim przebiegiem?
- jakich napraw się spodziewać / ile odłożyć na maintenance na rok (trackdays nie są przewidziane)?
- jaka jest fair cena za to auto według doświadczonych klubowiczów?
Pozdro,
M.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 17.06.2013, 13:36 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Nie żebym był złośliwy ale podobno jednym z warunków jest dla Ciebie serwisowanie auta w ASO
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
matzioos
|
Napisane: 17.06.2013, 14:27 |
|
Dołączył: 1.04.2012 Posty: 55
|
wit007 napisał(a): Nie żebym był złośliwy ale podobno jednym z warunków jest dla Ciebie serwisowanie auta w ASO
zero złośliwości
napisałem - "idealnie" tylko w Porsche. Sprzedający dość dobrze wyjaśnił, że od krótkiego czasu obsługuje samochód w serwisie byłego mechanika z ASO.
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 17.06.2013, 20:50 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Wg mojej oceny takie auto w DE powinno kosztować 28-32 kEuro, zalezy od determinacji sprzedającego. Powyżej 32 jest ich już sporo i raczej czekają na nabywcę.
|
|
Góra |
|
matzioos
|
Napisane: 17.06.2013, 22:55 |
|
Dołączył: 1.04.2012 Posty: 55
|
alexdr napisał(a): Wg mojej oceny takie auto w DE powinno kosztować 28-32 kEuro, zalezy od determinacji sprzedającego. Powyżej 32 jest ich już sporo i raczej czekają na nabywcę.
z tym, że powyżej 32k 996tt jest sporo, nie do końca się zgodzę.
Ale z estymacją cenową jak najbardziej.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|